35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb een filmpje gemaakt van vandaag helaas geen karper aan de vlieghengel gevangen. |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
|
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
super JVS alleen heb ik commentaar , waar is uw onthaakmat kerel ????? je loopt met die vis alsof er niks kan gebeuren maar 1 val kan fataal zijn hé nie negatief bedoeld maar denk dat je het niet wilt meemaken , een vis die uit je handen glijd en iets later niet meer wegzwemt en blijkt dood te zijn grtzzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
carpfigter schreef:super JVS alleen heb ik commentaar , waar is uw onthaakmat kerel ????? je loopt met die vis alsof er niks kan gebeuren maar 1 val kan fataal zijn hé nie negatief bedoeld maar denk dat je het niet wilt meemaken , een vis die uit je handen glijd en iets later niet meer wegzwemt en blijkt dood te zijn grtzzz die onthaakmat ligt op het gras op dit filmpje niet zichtbaar,maar op het andere filmpje zie je hem duidelijk.staat een paar pagina's terug. je ziet op de foto's de zwarte weegzak wel liggen,(rechtsonder) daar ligt de mat net voor. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 maart 2011 22:28:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Vind de onderste foto wel stoer |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
timvanzanten schreef:goede vangst Robbin! Die vis ziet er niet echt gezond uit alleen! lichte rug, geen glazige ogen. het kan zijn dat het aan de foto ligt/ Was met de telefoon gemaakt zat bovenaan de rug vrij veel slijm ja, dat van het oog is me niet opgevallen. Kan dus door de camera komen, in iedergeval was de vis sterk zat. |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
okey! gelukkig maar Robbin!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
jvs schreef:carpfigter schreef:super JVS alleen heb ik commentaar , waar is uw onthaakmat kerel ????? je loopt met die vis alsof er niks kan gebeuren maar 1 val kan fataal zijn hé nie negatief bedoeld maar denk dat je het niet wilt meemaken , een vis die uit je handen glijd en iets later niet meer wegzwemt en blijkt dood te zijn grtzzz die onthaakmat ligt op het gras op dit filmpje niet zichtbaar,maar op het andere filmpje zie je hem duidelijk.staat een paar pagina's terug. je ziet op de foto's de zwarte weegzak wel liggen,(rechtsonder) daar ligt de mat net voor. ik heb nu nog geen les gegeven ofzo in veiligheid van de gevangen karper maar euhm volgens mij zegt men daar wel in dat de vis altijd boven de onthaakmat moet gehouden worden en tevens ook word terug gezet in de onthaakmat of weightsling , kwil u nie afbreken hé , geef enkel maar goede raad , geld trouwens niet bepaald voor u alleen dat ik dit zeg maar voor iedereen die hier komt lezen en actieve leden , zie nog veel jongere vissers waarvan ook de onthaakmat ontbreekt . grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mij zie je niet zonder onthaakmat vissen! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
chiele schreef:mij zie je niet zonder onthaakmat vissen! Mij ook niet,al is het niet verplicht hier. Vroeger had niemand een onthaakmat,en ik zet de vis nooit terug op de onthaakmat,want juist dan bestaat de kans dat hij eruit glijd,omdat de boel nat is en glad. ik zet hem altijd terug met de weegzak. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Maar toch is het een hele mooie vis! succes nog verder! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
JVS, het is je weer gelukt. Mooie foto's en een leuk filmpje. Je zoon zal de volgende keer wel weer mee willen, Je vrouw ook? |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
mooie vis jvs, het is natuurlijk wel heel leuk als je gezin meegaat en dat er dan nog wat gevangen word. ik denk dat je wel alvast voor een klein strechertje en een hengeltje voor je zoontje kunt gaan kijken want deze jongen word of is besmet met het KARPERVIRUS. veel plezier en goede vangst.(vissen) (vissen)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
vannacht helaas geblankt...wel heerlijk gezeten en genoten van de rust |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Toch is een aanbeetje snachts wel lekker Eerste sessie van het jaar. 4 uurtjes gezeten en na 1 uur kwam de eerste en de laatste. Voorjaar komt eraan (drillen)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie vis Ferenc! op naar de volgende!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Thx man...de volgende komen wel :-" vrijdag weer
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
ferenc schreef: Voorjaar komt eraan (drillen) lekker he?! nu nog een stabielere watertemperatuur.... mooie vis! |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik ben al 2 dagen zonder jas naar school gegaan de lente komt ik voel het! ik wil vissen!bliss bliss |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
kijk m zitten in zn tshirt:-s ik moest gisteren mijn fleece kleding aan zo koud man!!! verrekte oosten k*t wind |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.