35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Goeie genade Carpfigter,gaat goed daar zo te zien =p~
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik mocht er ook vandaag weer twee in mijn handen houden. een 16 ponds schub en een rijen van 14 pond. de rijen was voor mij dit jaar weer de eerste vis op de korst! joehoe!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Lekker dan Tim! Nu al weer op de korst joh? denk op een rustig zonnig plekje waar het niet al te diep is??? |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
klopt helemaal Timmy! zonnetje en ondiep water. die ander ving ik op een ander water op een stek die ik dagelijks aanvoer. de schub viel deze keer op een scopex boilie van Candybaits Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 maart 2011 22:55:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier 2 secs ff niet opletten en de karper had me brokke alweer uitgespuugd, maar iig weet ik dat vis weer aardig aast aan de opp |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Je ziet het, voor dikke karperkes moeten we naar la Belgique Hele mooie groot geschubte spiegel! prachtig! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
tja, hoe zuiderlijker je gaat, hoe groter de vissen lijkt het soms wel. maargoed, in nederland zwemmen ze ook!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
timvanzanten schreef:tja, hoe zuiderlijker je gaat, hoe groter de vissen lijkt het soms wel. maargoed, in nederland zwemmen ze ook! of hoe zuidelijker, hoe grotere vissen men kan vangen? ;p |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
timvanzanten schreef:tja, hoe zuiderlijker je gaat, hoe groter de vissen lijkt het soms wel. maargoed, in nederland zwemmen ze ook! in Nederland zwemmen ze ook, maar jullie hebben meer water, en veel vissers en bij jullie moeten ze nog niet een 2 kg boilies inkappen om een vis te kunnen vangen, hier wel, dus dan is het normaal dat ze hier in het algemeen iets dikker kunnen zijn xD (domme redenering, maar op sommige putjes is het zo). hier in België zijn weinig wateren, en veel vissers. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
tja, daar kan ik me zeker in vinden Jorden! minder water, meer vissers. maar vergeet ook het iets zachtere klimaat niet.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
moet jorden helemaal gelijk geven volgens mij ook die reden , volgens mij voerd de gemiddelde belg ook meer dan de gemiddelde nederlander , nederlanders gaan vlugger voor partikels kiezen dan de boilie belgen ook als je het mij vraagt , das geen kritiek geven op iemands visserij ofzo hé mannen , is enkel hetgeen ik denk |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
vandaag ook even geweest weer,van 16.00-18.00 na 1 min al een run een hele mooie schub die kort bij mijn pr komt,maar net niet haalde. na 15 min weer wat piepjes aan de linker hengel maar verder niks,niet veel later een megarun aan de rechter hengel(beide hengels lagen 1 meter van elkaar af) ik sla aan,en de spoel begint als een gek af te rollen,na 20 tellen alles kwijt :-s lijnbreuk boven het lood,nog nooit meegemaakt,maar aan de hengel te voelen was dit voor mij een recordvis foto's en filmpje komen nog. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
2 keer vissen dit jaar, 1e vis 21 pond. Gelukkig kon een voorbijganger even een foto maken (al ging dat lastig met een touchsreen zei ie ) |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
lekker bezug albert hoop dat ik vrijdag de eerst gedag kan zeggen (karper) |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
goede vangst Robbin! Die vis ziet er niet echt gezond uit alleen! lichte rug, geen glazige ogen. het kan zijn dat het aan de foto ligt/
|
|
|
|
|
mischien heeft die gewoon een kadaver op de foto gezet haha |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
hierbij mijn bijdrage weer: een kort filmpje (de vrouw en kleine waren er toevallig ook bij) en wat foto's: en mijn zoontje van 20 mnd wilde hem wel even scheppen voor papa (vissen) |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
mooie vis ! |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Mooie schub, proficiat! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.