35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik ben vandaag ff bezig geweest met de pen en een vlieghengel dit is het resultaat karper 11 pond karper 6 pond brasem 45 cm voorn aan de vlieg 27 cm team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
vandaag gn vissen ik 5 vissen tussen 2 en 10kg vismaat 4 tussen 9 en 6kg de rest op de vijver ving bijna niets |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
vannacht ook een schubje van 9 pond....mijn maat had er 2 van 9 en 14,5..... heb nu lkekker vakantie dus aankomende week na een prive kolk aan de Ijssel 3 hengels op de kolk en 1 op de rivier zelf,kijken of er al wat moois te vangen valt(Y) |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik ben benieuwd of ze er al actief zijn Stefan! ik ben benieuwd!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Het was een moeizaam weekend waarin ik de vis niet echt kon vinden... na vier keer verkassen op twee wateren (het blijft wintervissen...) dan toch nog een aanbeet! 14 pond uitzetter die meer dan welkom was!! Temmer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
mooie gekleurde vis Temmer! top!
|
|
|
|
|
ik ben ook benieuwd....heb nog niet gehoord dat er al vis is gevangen maar eens moet de eerste zijn |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie vissen iedereen! Helemaal die dikkerd van Carpfigter! Gefeliciteerd!
Het begint nu steeds meer te kriebelen om weer aan de gang te gaan. Waarschijnlijk volgend weekend een dag aan de gang. Nu nog hopen op een beetje knap weer en een wat harder grasveld. Ik heb zo'n hekel aan blubber.
Komt vast goed (vissen)
Gr. Peter
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
stefan everts schreef:vannacht ook een schubje van 9 pond....mijn maat had er 2 van 9 en 14,5..... heb nu lkekker vakantie dus aankomende week na een prive kolk aan de Ijssel 3 hengels op de kolk en 1 op de rivier zelf,kijken of er al wat moois te vangen valt(Y) waar ga je heen?? stuur effe prive dan kom ik wel effe buurten |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
kheb dan nog een suprise voor jullie carpfeelerkes |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
allee zeg het eens menneke |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
vandaag weg geweest 2 vissen 3e verspeeld maar toch even lekker gezeten ze waren niet groot 11 pond maar ik was weer erg blij met me onthaakmatje zonder beschadigeginen weer veilig terug het water in top dankje wel nog tim
|
|
|
|
|
graag gedaan man! mooi dat hij lekker vaak nat wordt
|
|
|
|
|
@Lodewijk ik ga niet naar de ijssel bij zwolle,kan het je helaas niet vertellen waar ik ga zitten aangezien ik samen met een maat van die plek dit jaar serieus ga aan pakken en we hebben afgesproken dat we het voorlopig strikt geheim houden... vrijdag ga ik bij de witte brug zitten dus dan weet je wel welk water ik bedoel dus daar ben je uiteraard welkom |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Voor mij vandaag de eerste blank van het jaar. Maar goed, wel lekker aan de waterkant gezeten.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
dat zijn weer twee hele knappe vissen. Loopt goed daar
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Het moet niet gekker worden Carpfighter Neen hoor blijf ze maar plaatsen |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nou uhhhh ik blijf uit dit topic vanaf nu............ wat een bakken zeg!!!!! :/ |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.