CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
@ partikelgigant 10kg maïs&graan 5kg hennep 5kg tijgernoten 5kg maple peas vrijdag binnen gekregen |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
|
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
jori schreef:wat is maple peas??? goedkoop aas, dat ongeveer hetzelfde is als mais (vind ik), maar er totaal niet op lijkt. de brasems lussen ze ook wel. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Ik ging naar de Lidl en heb 2 vrijloop molens gekocht voor twee simpele hengels voor mijn zoons. Mijn eerste indruk is goed voor de prijs van iets meer dan 16 euro. Ik ga ze binnenkort eens uitproberen kon me er geen bult aan vallen voor die prijs. Er zit 1 reserve spoel bij beide van aluminium. |
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
3 maal chub outkast 2,5lb. Kan niet wachten deze te gaan uit proberen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Maple peas = Esdoorn erwt. |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
precies! en totaal verschillend van mais! Ruik maar eens aan een Maple flavour! een zeer uniek soort aas waar de karper ook gek op is.
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:precies! en totaal verschillend van mais! Ruik maar eens aan een Maple flavour! een zeer uniek soort aas waar de karper ook gek op is. verkeerd geformuleerd. ik plaats het indezelfde klasse als maïs (goedkoop, zeer goed aas, makkelijk klaar te maken) |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
En tog prefeer ik liever maples , als mais. Waarom? Omdat bijna iedereen met mais vist! |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
klopt Donnie alhoewel het miastijdperk een beetje over lijkt te gaan door alle boilies. Maples worden in nederland nog weinig gebruikt en zijn een super aas! zoals Jorden al zegt, goedkoop en makkelijk!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
vanmorgen lag dr een mooie envelop van rig marole op de mat hierin zat 2 keer freefall micro rig tube green ( 2 keer 3 meter ) 2 keer freefall mirco rig tube brown ( 2 keer 3 meter ) hydrolink 25 lb camo braided hook link hydrolink 25 lb braided hook link brown hydrolink 15 lb micro braided hook link zakjes snaggers in de kleuren rood, bruin, groen en doorzichtig en een spomb mijn dag kan niet meer stuk |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
1 hoofdlampje 2 kilo buzbaits van berkley. neopreen handschoenen. 2 2.5lb hengels van een engels merk ben de naam kwijt.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 83
|
kaptive retainer sling korda solid bags spuitmondjes voor deegmachine
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Wat leadclips, wartel en inline lood en wat pluggen waaronder 1tje van Prologic savagegear.
Gr. Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
-prologic pva -voorraad boilienaalden -haken -onderlijnmateriaal -etc... niet echt grote aankopen |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
een nieuwe stretcher gekocht bij Jos |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ben naar de apotheek geweest en heb daar 5 spuitjes gekocht voor € 1,30. Hierop staan ml aangegeven. Altijd makkelijk. en toen was mijn geld op Bewerkt door de gebruiker maandag 14 maart 2011 22:45:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Toine schreef:Ben naar de apotheek geweest en heb daar 5 spuitjes gekocht voor € 1,30. Hierop staan ml aangegeven. Altijd makkelijk. en toen was mijn geld op doen ze daar niet moeilijk over? zou denken dat ze dan niet direct aan boilies denken, vooral niet als ik (16jaar) ernaar vraag |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
chiele schreef:Toine schreef:Ben naar de apotheek geweest en heb daar 5 spuitjes gekocht voor € 1,30. Hierop staan ml aangegeven. Altijd makkelijk. en toen was mijn geld op doen ze daar niet moeilijk over? zou denken dat ze dan niet direct aan boilies denken, vooral niet als ik (16jaar) ernaar vraag Denk dat ze pas achterdochtig worden als je de naalden er ook bij koopt
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.