40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
inderdaad had ik zelf nooit durven denken
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik denk dat ik voorlopig maar niet meer kijk Mooi mannen, "maar laat nog iets voor ons over". |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
gigglesmil heb 2 dage "niet vissen" ingelast en dan ga ik er terug tegenaan 128fs31818
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 124
|
Dikke blank vandaag (geen foto vangigglesmil)
Gr, Yannick
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Toine schreef:Ik denk dat ik voorlopig maar niet meer kijk Mooi mannen, "maar laat nog iets voor ons over". van ons heb je geen last toine , wij zitten in belgie haha lol |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Louis heeft gewoon een vijver in ze achtertuin vol met dikke karpers. Vangt ze en photoshopt er een andere achergrond bij Goed bezig kerel! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
De temperaturen komen weer in de dubbele cijfers. Wordt weer knallen !!
|
|
|
|
|
moest je me nu echt verrraden peter gigglesmil
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Sorry Louis, je hebt zoveel gevangen dat het niet eerlijk meer is ten opzichte van de rest... Jouw visseizoen is nu al geslaagd volgens mij, wat een hoop mooie vissen heb je gevangen. Hou ons maar wel op de hoogte Gr. Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Vandaag weer aan de waterkant vertoeft met mijn zoon. In de morgen behoorlijk fris (vandaar de actie op de foto), maar toen de zon z'n gezicht liet zien werd het dragelijker. Buit : 1 Brasem (is niet eens uit het water geweest, maar toch bleef tie na het onthaken een tijdje daar "staan" Wel een misser gehad (zal ook wel weer zo'n slijmjurk geweest zijn ; maar waar brasem zit, zit ook karper.. ;-) ). Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 maart 2011 18:59:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
peterwiggerman schreef:De temperaturen komen weer in de dubbele cijfers. Wordt weer knallen !! Ik heb er zin in. Dat wordt vissen van het weekend!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
haha ik ook! samen met Timmuh |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vissen mannen, de brasem is hier ook goed los zal niet lang meer duren voordat de eerste karper op de mat komt, het weekend maar eens proberen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
de eerste van 2011 is hier ook binnen! 5kg schub 11kg spiegel dubbelrun 2x 5kg (was ff stressen ) 3kg spiegeltje en een lossen van een aardige karper, jammer genoeg net niet gezien (was al donker toen) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Leen, het is precies wat Peter aangeeft. De karpers in België hebben blijkbaar al honger als ik lees dat er toch al volop karper gevangen is. Het is maar goed dat we geen internationale wedstrijd houden. België-Nederland. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Toine schreef:Leen, het is precies wat Peter aangeeft. De karpers in België hebben blijkbaar al honger als ik lees dat er toch al volop karper gevangen is. Het is maar goed dat we geen internationale wedstrijd houden. België-Nederland. hangt echt af van water tot water hoor dit was de 5de x dat ik was gaan vissen dus mocht er wel eens een vis uitkomen he, vooral op het water waar ik vandaag geweest ben |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
De eerste klompen goud uit 2011 zijn binnen... Wat een beetje zon al niet kan doen! Temmer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
Prachtig Temmer, echt mooi! Weet je ook het gewicht? |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
2 mooie schupkarpers........ Moet mijn eerste vissen van 2011 nog gaan voangen, denk dat ik over 2weken de eerste keer ga vissen... Bewerkt door de gebruiker donderdag 10 maart 2011 01:25:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie vissen Temmer! dat is nog eens starten zo!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.