35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Bijna weekend... Ben er aan toe |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Jerry schreef:Bijna weekend... Ben er aan toe bliss |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
haha heb nog een dagje extra kunnen genieten van de vrijhijd lekker gaan vissen, maar was een ijskoude blank. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
goed goed pff.. wat een weekend- vandaag even wezen pennen geen succes maar wel lekker tusssen uit geweest |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
de eerste werkdag was een feit. zeer toffe job, wel zwaar werk. ik heb er wel al tal van dingen gezien voor het draaien van boilies wat ze voor een zeer lage prijs willen doorverkopen Grtz
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
sven vq schreef:de eerste werkdag was een feit. zeer toffe job, wel zwaar werk. ik heb er wel al tal van dingen gezien voor het draaien van boilies wat ze voor een zeer lage prijs willen doorverkopen Grtz altijd leuk |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
sven vq schreef:zeer toffe job, wel zwaar werk. beter een zware maar leuke job dan een saaie job die je niet eens wil doen tog? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
naar de dokter geweest vandaag. Die stomme vallen van gisteren hebben een verstuikte enkel voortgebracht aan men rechter been en een kontraktuur in men dijspier aan men linker been.. Je hoort het al.. ik mank op 2 benen fijn hé ? :-) |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Number_One schreef:naar de dokter geweest vandaag. Die stomme vallen van gisteren hebben een verstuikte enkel voortgebracht aan men rechter been en een kontraktuur in men dijspier aan men linker been.. Je hoort het al.. ik mank op 2 benen fijn hé ? :-) klinkt ni goe... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
neje zo is het ook |
|
|
|
|
daarnet te horen gekregen dat er opneiuw afvloeiingen op het werk zullen plaatsvinden, dus daar gaat waarschijnlijk de job (interims gaan steevast als eerste, juij ). is nochtans een job dat me echt lag, nuja, we zullen wel zien morgen dus misschien maar eventjes gaan vissen, stond alvast niet meer op het werkschema. Grtz
|
|
|
|
|
en een nieuwe job is een feit morgen weer aan de slag. Grtz
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Das snel Sven. gefeliciteerd!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Bij mij reageren ze niet op sollicitaties morgen maar eens bellen |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
dank u best is zelf druk zetten achter de bedrijven en ook direct erop inspringen als ze bv uitnodigen voor een gesprek. Deze ochtend de bevestiging gehad dat ik mijn werk kwijt was, 2 uren later telefoon van het interimkantoor en om 3 uur werd het voorlopige arbeidscontract al getekend Grtz
|
|
|
|
|
Haa vandaag weer naar de dokter. Enkel en spier overbelast. MAg heel de week nog thuis blijven! bijna platte rust zegmaar.. Had betr niet naar de winkel willen gaan en niet zo veel gestapt vandaag, geen praktijk gedaan ofzo :S |
|
|
|
|
Haaaa, hangmatjes gestikt Dernet nog de kooi gekuist, gehalveerd en heringericth voor men jongens. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
|
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
vandaag weer werken na 5weken vakantie................ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Oei dat zal tegen vallen. Lekker weekend nu, nu een beetje aan een webshop aan het knutselen, morgen als het mee zit lekker nog eens de hengels uit gooien.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.