CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He mensen, hier live vanaf het wedder meer: Het is koud!!!!!
Alles staat klaar en we houden nou de stek nauwkeurig in de gaten! Morgen meer hierover op de home!
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Veel succes bibber de bibber aan de water kant het is nu -8 als ik mij niet vergis? Vrijdag wordt het mooie weer max... 7 graden kans op neerslag 35% & ZW wind. Je kan altijd nog een verkleed partijtje houden trek gezamenlijk een legging aan geloof mij kan heel warm zijn. Goed even zonder gekheid hopelijk gaat het dak bij jullie er af. Veel geluk & sterkte vangen jullie vis doe ze de groeten van mij Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 februari 2011 11:52:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ach gelukkig schijnt het zonnetje Wat wil je nog meer, een beetje vissen, zonnetje, het is toch beter dan op kantoor zitten... Succes en we zien de beelden wel verschijnen! Mvg Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
brrrr.......koude nachten... sterkte jongens met de kou, wens jullie succes met vangen en plaatsen van de carpcam.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
de stand staat nu op 4 snotjes goed bezig mannen!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
gaat de cam nu donderdag online???? en ik wens natuurlijk de mannen veel su6 in deze koude dagen |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
veel sterkte toegwenst aan de mannen aan het weddermeer , hopelijk kunnen jullie iets vangen in dit koude voorjaar grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
haha lodewijk daar ga je titel |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
ja echt he haha maar goed morgen nacht weer zeelt vissen haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
je wil alle titels een keer?? |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
die van zeelten heb ik al haha 19 in totaal vorig jaar. en dat allemaal gevangen op het water waar we woensdag gaan zitten haha |
|
|
|
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
vanaf hoe laat kunnen we gaan genieten van de live beelden???
gr nath |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
vroeg ik me ook al af ja
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
succes jongens op het weddermeer |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik krijg elke keer een foutmelding bij de cam pagina.je kan dan helemaal niks meer.iemand meer last van? |
houdoe en bedankt |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
jvs schreef:ik krijg elke keer een foutmelding bij de cam pagina.je kan dan helemaal niks meer.iemand meer last van? heb ik inderdaad ook last van moest helemaal mijn laptop uit zetten
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Komt omdat ze alles aan het regelen zijn op het Weddermeer , als het goed is kan je morgen avond kijken! Mvg , |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Donnie schreef:Komt omdat ze alles aan het regelen zijn op het Weddermeer , als het goed is kan je morgen avond kijken! Mvg , nou gisteravond was dat niet,heel de pc loopt er op vast,dat lijkt me niks te maken hebben,met alles klaar maken voor morgen. het lijkt wel een fout op de site zelf. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
@ Jvs , als het een fout op de site was , kon je ook niet op het forum gaan , of anderen dingen bekijken. |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.