15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Gaan jullie nog "speciale" dingen proberen?
Ik ben bijvoorbeeld zelf wel benieuwd of de vissen echt zo schrikken van een strakke lijn.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Misschien kunnen kijkers voor de cam ook wel aangeven wat in hun ogen op dat moment een optie is om te proberen. |
The Baits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Er gaat vanalles geprobeerd worden voor de cam. Denk aan rigs, loodsystemen, aaspresentaties. Dat van die strakke lijn is zeker geen slecht idee.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Ben heel benieuwd... hoe of wat welke rig welke montage enz... kunnen we misg nog een hoop van leren
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ben ook benieuwd welke stek ze gaan bevissen....... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Gaat het nieuwe systeem van PB ook gebruikt worden door Martin? Lijkt me goed om de werking te zien op de cam m.b.t. het kopschudden, is een leuke theorie maar wil het graag eens live zien. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Dan hou ik mn vinger zekers te weten op de prt sc |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
|
Denk dat ik het zelfs ga filme of komen de filmpjes op youtube? of een andere plek?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
k'kan ni wachte gaah gaah bliss bliss gigglesmil
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:Gaat het nieuwe systeem van PB ook gebruikt worden door Martin? Lijkt me goed om de werking te zien op de cam m.b.t. het kopschudden, is een leuke theorie maar wil het graag eens live zien. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar denk toch haast wel dat Martin dat voor de camera gaat proberen. Is voor PB een mooie kans denk ik. Tenzij het flopt...
|
|
|
|
|
karphunter schreef:Denk dat ik het zelfs ga filme of komen de filmpjes op youtube? of een andere plek? We gaan er weer een mooie compilatie van maken en die zetten we op Youtube en uiteraard hier op CF.
|
|
|
|
|
Okee geweldig! kan niet meer wachten!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hoe laat gaat de cam online? Of is de datum nog iets uitgesteld?
mvg Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Voor zover nu bekend is gaat de cam donderdag online!! Aantal heren van CarpFeeling zijn nu op het Weddermeer! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Oke, nou dat is mooi, weten we iig waar we aan toe zijn Als het eerder kan is dat ook niet erg hoor... |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
is als snel! na een dagje carpcam te hebben gekeken zelf een nachtje vissen ^^
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
:-" Yep de cam is te water en er is inmiddels beeld gezien op de monitor. Ze hebben het er maar druk mee maar belooft wel iets moois te worden als ik alles zo zie. Ziet er super uit. Vandaag hebben de duikers de cam geplaatst, water is 0 graden, brrrrrrrrrrr........... en vannacht word het hier -8, succes mannen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Wij succes?? Hier is het lkkr warm hoor
Jullie succes |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
nee de mannen van carpfeeling die vannacht in hun tentje aan de waterkant slapen, hahahahaahahaha. Alles was nu on the rocks, hennep, tijgernoten, mais, etc. Het is hier echt koud, momenteel het koudste stukje van Nederland, is hier momenteel -7. Dus daarom zeg ik succes mannen van carpfeeling, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...................... koud he |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Ik zie nog steeds geen beelden van de cam? |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.