5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 31
|
Was dikke blank vandaag:-"
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Hier ook een blank vandaag. Rond een uur of 1 samen met mijn zoon begonnen (stond voor 9-en al aan mijn bed om te gaan..), maar rond 1/2 5 weer naar huis.. temp ging naar 3 graden.. vonden we iets te fris worden. Maar wel lekker buiten geweest, snoepzak opengetrokken en veel WARME koffie naar binnen gewerkt ;-). Bewerkt door de gebruiker zondag 20 februari 2011 21:36:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
mooie bekende put Leen 1 van de betere daar |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Leen's fotos zeggen mij al genoeg. VEELSTE KOUD VOOR MIJ NOG |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
hier ook weer een dikke blank!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik word gek nog steeds niet geweest
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Voor mij ook een blank , had meer van verwacht maarja
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
de sessie van afgelopen weekend moeten uitstellen :(, maar deze zaterdag én zondag én maandag, ga ik toch proberen een visje te vangen |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds:: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Jorden schreef:de sessie van afgelopen weekend moeten uitstellen :(, maar deze zaterdag én zondag én maandag, ga ik toch proberen een visje te vangen al vakantie? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:Jorden schreef:de sessie van afgelopen weekend moeten uitstellen :(, maar deze zaterdag én zondag én maandag, ga ik toch proberen een visje te vangen al vakantie? nee, spijtig genoeg nog niet klassenraad, dus dan is het een van de laatste keren dat ik kan gaan vissen, want daarna komt het "gevreesde" rapport :-" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
en wat zing je dan? alle eendjes zwemmen in et water? :-"
|
|
|
|
|
karphunter schreef:en wat zing je dan? alle eendjes zwemmen in et water? :-" ksnap um nie ma ik heb er nie egt schrik voor, alleen ma voor een paar vakken |
|
|
|
|
nou als je een 1 haalt.. en je gooit um in et water? (dat papiertje) alle 1tjes zwemmen in het water.. Bewerkt door de gebruiker maandag 21 februari 2011 20:00:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
karphunter schreef:nou als je een 1 haalt.. en je gooit um in et water? (dat papiertje) alle 1tjes zwemmen in het water.. aah, ksnap het :-" , nja, net boekhouden moeten leren, ik kan even geen cijfers uit woorden halen xD |
|
|
|
|
Hahaha XD ik doe op et moment helemaal niks dus lekker veel vrije tijd.. dat betekend veel vissen!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
het is nog ff een paar dagen snachts koud, (teminste hier een brabant wel) gaat flik vriezen snachts maar over een paar dagen loopt te tempratuur weer flik op en zie ik snachts geen vorst maar bijna alles al 8 graden snachts en overdag word het ook al een stuk warmer hoplijk kan ik binnen kort weer gaan vissen want afgelopen keer dat ik was geweest was het een blank! |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
bij mij licht alles nu dicht en het sneeuwde rond een uur of 3 echt heel hard gelukkig bleef het niet liggen |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 124
|
Ja hier ook veel sneeuw en ijs
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
van donderdag 24-2-11 tm vrijdag 25-2-11 gezeten 2 runs gehad maar een vis kunnen landen was de eerste voor mij van t jaar spiegel 20 pond.[img][/img] Bewerkt door de gebruiker vrijdag 25 februari 2011 23:41:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zo. plof net op de bank na 3 drukke dagen mooi twee nachtjes gevist op een putje hier met de heer van zanten we mochten helaas geen vis vangen maar het was wel lekker om dr weer even uit te zijn! en ohw ohw ohw wat was het eten lekker haha met als klap op de vuurpijl kwam het vrouwtje vanmorgen tim en mij een heerlijk ontbijt op bed bezorgen haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.