20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Helemaal mee eens. Het moet gewoon kloppen allemaal. Ik zorg erdan ook voor dat alles geordend is in en buiten mijn tent zodat ik snachts alles kan terugvinden. Ook de rigs zijn altijd klaar. Ik moet dit wel omdat ik 95% van mijn vissessies altijd alleen vis. Niet zo gezellig af en toe maar ik kan wel helemaal mijn eigen ding doen waarbij ik geen rekeining hoeft te houden met anderen. Midden in de zomer ga ik meestal met een maatje van me op een meer bij ons in de buurt. Daar gaan we dan fors storten (voeren) en ons helemaal suf vangen. Zitten geen bakken maar het zijn wel leuke sessies om de midzomer door te komen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Klink misschien achter het is bij mij zo ver kan spullen blindelings terugvinden ok i.c.m fotografisch geheugen. Vis 80% alleen 1 van mijn vast maatjes is vrachtwagenchauffeur meestal tijd in het najaar en zomer. Vis maar met en selectief klein groepje mensen ok moet eerlijk bekennen vis toch graag alleen hier ben ik mee gestard dit gaat ook niet veranderen op korte termijn. Maar goed ieder zijn ding toch hopelijk helpen onze tips Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 februari 2011 00:20:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Ik vis alleen maar met corné , en ik vind het ook wel best zo Tips zoek ik wel op internet. |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Yep andersom ook vis alleen met Don gezzelig is et altijd wel hoop dat er niemand ons meer lastig valt
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
en de andere kant... Jammer van die plek, die zat aan beide zijden en leek vers.. Wat het toch kan zijn?? Gr. Ray
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
lijkt alsof ie gespiest was door iets verder mooie vis! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
aalsscholver denk. zie dit wel vaker
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Ja me too misschien morgen tot zondag als ik het zoek Nog ff met mijn zoon langs orthen gereden. Daar zat je in ieder geval niet ;-)
|
|
|
|
|
Grote kans dat dit aalscholver is geweest gefeliciteerd met je vangst je 2e vis toch Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 februari 2011 18:17:35(UTC)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
vandaag ff paar uurtjes wezen vissen maar het was niks een strake blank! |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Brrrrr...... Vandaag ook ff paar uurtjes in Delfzijl met buurjong gevist.. Ook helaas niks, Morgen ff weer proberen nabij Veendam:-"
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 124
|
Van de week 1 karper gevangen, was de derde voor 2011(drillen) Gr, yannick
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
gister en vandaag geweest,net thuis. 2 x een piepje gehad en dat was het :-s |
houdoe en bedankt |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Afgelopen Donderdag wezen vissen op "mijn" winterplas. 7 vissen,waaronder een dubbelrun en 1 vis van 26.5 lbs en 92 cm. Getest met mijn eigen bollen. mike.l heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Dus dat was een goede dag als k et zo hoor.. ik ga maandag denk ik even
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zware blank vandaag gigglesmil gigglesmil
|
|
|
|
|
Zijn er al mensen die al een nacht hebben gevist? Volgende de week vrijdag vakantie en wil dan misschien een nachtje pakken, maar is het s'nachts echt te koud of is het wel te doen met goede kleding? Hoop op wat warmer weer Gr, Yannick
|
|
|
|
|
Ik heb een vraag.. ik ga waarschijnlijk dit jaar aantal keren alleen vissen , maar hoe doen jullie dat met foto's maken? statief heb ik niet.. of is een foto van de karper op de mat ook voldoende voor jullie? (ook al is andere optie het mooist) Of moet ik hier even ander topic voor maken? Bewerkt door de gebruiker zondag 20 februari 2011 00:10:55(UTC)
|
|
|
|
|
@ Yannick de Boer mijn advies zorg dat je goed gekleed bent tegen het weer. Brolly met overwrap is zeker geen overbodige luxe beschuit tegen wind & weer. Bivvy volstaat hier ook prima voor korte sessies paar wollen sokken geen overbodige luxe of 2 paar sokken. Sportlegging zeker een optie moet je wel van houden succes hopelijk vang je jou vissen @ karphunter Zonder statief wordt het lastig wat je kan doen is met je vrienden een afspraak maken vang je vis kunnen zij een belletje verwachten. Werkt bij mij prima moet wel uitkomen persoonlijk is dit niet mijn ding. Mijn advies je kan beter 1 statief kopen onafhankelijk fotos maken waar/wanneer je wil. Jij ook succes met vissen man Bewerkt door de gebruiker zondag 20 februari 2011 00:23:59(UTC)
|
|
|
|
|
Ik vis ook wel is alleen, ik leg meestal twee (en nog een rigbox soms) tackle boxen op een bivy table en daar op de camera. Hij staat dan bijna altijd op de goede hoogte bij mij Ik hoop dat je er wat aan hebt! Gr, Yannick
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.