50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Gefeliciteerd man mooie vis goed begin van het jaar
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ben nog geen 1 x geweest
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
deze zaterdag tog nog eens gaan proberen op leuk betaalwatertje 3de sessie van dit jaar, en hopelijk komt er vis uit! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Jorden schreef:deze zaterdag tog nog eens gaan proberen op leuk betaalwatertje 3de sessie van dit jaar, en hopelijk komt er vis uit! Bernisart? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
mijn spullen zijn gepakt,morgen ga ik het proberen,wie weet de 1ste van 2011 :-" |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Jorden schreef:deze zaterdag tog nog eens gaan proberen op leuk betaalwatertje 3de sessie van dit jaar, en hopelijk komt er vis uit! Bernisart? neenee hier vlak in de buurt |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
de hennep en de tijgernoten zijn gekookt visgerief zit in den auto kzen der klaar voor voor morgen
|
|
|
|
55 ponder Je bent lid sinds:: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hehe volgende week woensdag dan eindelijk is gaan we gaan lekker 2 nachten |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
jazeker Lodewijk! we gaan even wat teamspirit opbouwen voor de Catch for Cliniclowns wedstrijd hea!
|
|
|
|
55 ponder Je bent lid sinds:: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zowiezo ben dr echt aan toe veel te lang al niet meer gevist grrrrrrr |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ja me too misschien morgen tot zondag als ik het zoek |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
waar gaan jullie zitten lodewijk?misschien kom ik wel ff kijken... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
gezellig Stefan! zie ik jouw ook eens! waar we gaan vissen weet Lodewijk wel
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
ik ga deze zondag ook maar weer de hengels uitgooien en hopen dat er wat te beleven valt. afgelopen weekens was niks helaas maarja wie niet waagt wie niet wint Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 februari 2011 20:59:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Wel klote dat het weer kouder is geworden. Was nog wel van plan om dit weekeinde een nachtje te gaan vissen. Het wordt weer tijd !!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
ja ik baal er ook van helaas... maar ga het evengoed proberen.
|
|
|
|
|
Wat kan helpen probeer z.v.m van het water tot je te nemen observeer al kost het jaren ok denk hier bij aan wateren waar je gaat vissen. Pijl stekken uit weken of zelf maanden van te voren niet wanneer je aankomt & met pijl systeem gaat smijten nergen voor nodig . Zorg dat je zeker maar als 1 stek tot je beschikking hebt m.b.t licht of veel voeren geld voor voorjaar naarjaar zomer & winter ok. Hoe meer tijd & energy je hier in steek geloof me hoe beter ben hier echt zeker weten van overtuigd. Belangerijk geloof in wat je doet geeft niet op hoe moeilijk het wel of niet kan zijn. Heel veel succes & plezier in 2011 ok Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 februari 2011 22:30:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Jowan, Zal echt wel weer een succesvol jaartje worden. Maar je hebt gelijk. Goed observeren, strategische stekken, trekroutes traceren en dan nog voeren. Beter niet te veel maar wel zeer regelmatig voeren en de stek niet over bevissen ook al vang je supergoed. Dan is het alleen nog maar een kwestie van afromen !!
|
|
|
|
|
Bijna vergeet niet geheel onbelangrijk zorg dat je kit-materiaal naar behoren is niets is erger persoonlijk belevenis ok (spreek uit ervaring) waneer je spullen niet in orde zijn. Goed voorbereid is een must have item bespaard je een hoop frustraties aan het water
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.