25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb ze hier wel is aan het water zien zitten met een pannetje gevuld met mosselen (uit de winkel) op het vuur, is mss een leuk alternatief als de garnalen niet werken |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Misschien leuk pen aas (drillen) maar wel erg prijzig volgens mij....beste kun je denk ik van die zakken uit de vriezer halen bij aldi ofzo. Overigens zijn de garnalen die je koopt meestal al gekookt volgens mij
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Garnalen worden direct na de vangst aan boord van het schip gekookt. Garnalen die je in de supermarkt of bij de vishandel koopt zijn dus altijd al gekookt.
|
|
|
|
|
Precies. Een handje vol garnalen op een bedje van partikels zou prima moeten werken denk ik. Op 't kanaal zal wel niet(?), maar op zandafgravingen / putten behoort het volgens mij gewoon tot het natuurlijk voedsel van vriend karper.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-12-2010(UTC) Berichten: 78
|
Waarom zou dit niet op een kanaal werken?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
mitchell35 schreef:jori schreef:ik heb er 1 x mee gevist redlijk goed gevangen! maar op water waar veel zoetwaterkreeftjes en garnaaltjes en driehoek mosseltjes zitten is dit denk ik een top aas (karper) waar dn? bij de beek heb ik ze met garnalen gevangen met de pen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 januari 2011 22:08:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
|
kenny schreef:Waarom zou dit niet op een kanaal werken?
ow vast wel, dat wilde ik er niet mee zeggen. Ik bedoelde dat ik eigenlijk niet weet of ze daar van nature voorkomen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Als jullie allemaal daar over gaan stappen , dan ga ik weer ouderwets vissen met een krieltje gedipt in honing of stroop! |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.