10 ponder Lid sinds: 28-12-2010(UTC) Berichten: 82
|
hallo allemaal ik kwam ergens tegen da mensen op karper vissen met garnalen wie weet daar mee van ????
alvast bedankt(karper)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkt fantastisch. Doe er een aantal op de hair. Mix een bakje garnalen met wat tonijn, pellets en hennep en je hebt een super attractief aasje. Ze blijven goed op de hair zitten en zijn dus goed te werpen. Het trekt alleen wel aardig wat witvis aan, maar goed, het vangt karper! Gr. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Dat is een foto van Emil toch?
Ik heb een aquarium met karpers. Die zijn in elk geval verzot op garnaal. |
Linkloos |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb pop-up verzie er van
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik eet ze liever zelf op
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
Inderdaad prima aasje!! Heb er ook weleens mee gevist vangt goed.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:ik eet ze liever zelf op Kan beide. Eentje voor jou (karper), eentje voor mij (jezelf). Gewoon even voldoende meenemen zou ik zeggen ;-) Ik lust ze ook wel (rauw.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
iemand die ik ken heeft er ook wel is mee gevist had toen niks gevangen, wel had hij met kleine rivierkreeftjes karper gevangen op de lek!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
geef ze mij maar gebakken:-"
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-12-2010(UTC) Berichten: 82
|
bedankt voor alle reacties gewoon rauw er aan doen dus ??? en iemand mee op de lek of andere grote rivier succes gehad en zou je dan op een rivieer ook veel witvis hebben of zou het daar wel mee valen
alvast bedankt allemaal
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik zou zeggen gewoon proberen en ik hoor graag je resultaten. Ik ga het ook eens proberen van het voorjaar, bedankt voor de tip |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Mosselen, slakken, garnalen oester wil prima alleen vind ik het voor voeren & voeren best prijzen. Goed voor wat hoort wat leuk onderwerp wil in 2011 zeker met deze producten vissen heb er wel vertrouwen in hou jullie op de hoogte
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
ik heb er 1 x mee gevist redlijk goed gevangen! maar op water waar veel zoetwaterkreeftjes en garnaaltjes en driehoek mosseltjes zitten is dit denk ik een top aas (karper) |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Jowan schreef:Mosselen, slakken, garnalen oester wil prima alleen vind ik het voor voeren & voeren best prijzen. Goed voor wat hoort wat leuk onderwerp wil in 2011 zeker met deze producten vissen heb er wel vertrouwen in hou jullie op de hoogte tegen dat ge alles gebruikt hebt dat je al gezegd hebt zit je eind 2012 nog niet bij de garnalen jowan, grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
en iets groters dan?? een gamba ofzo? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
carpfigter schreef:Jowan schreef:Mosselen, slakken, garnalen oester wil prima alleen vind ik het voor voeren & voeren best prijzen. Goed voor wat hoort wat leuk onderwerp wil in 2011 zeker met deze producten vissen heb er wel vertrouwen in hou jullie op de hoogte tegen dat ge alles gebruikt hebt dat je al gezegd hebt zit je eind 2012 nog niet bij de garnalen jowan, grtzz Presies dit gaat zeker lang duren maar goed start pas met vissen wil nog van alles & nog wat testen. Kan over veel dingen niets zeggen simpel vis nog veel kort maat
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Jowan schreef:carpfigter schreef:Jowan schreef:Mosselen, slakken, garnalen oester wil prima alleen vind ik het voor voeren & voeren best prijzen. Goed voor wat hoort wat leuk onderwerp wil in 2011 zeker met deze producten vissen heb er wel vertrouwen in hou jullie op de hoogte tegen dat ge alles gebruikt hebt dat je al gezegd hebt zit je eind 2012 nog niet bij de garnalen jowan, grtzz Presies dit gaat zeker lang duren maar goed start pas met vissen wil nog van alles & nog wat testen. Kan over veel dingen niets zeggen simpel vis nog veel kort maat Jowan denk dat wat carpfighter bedoelt is zoek gewoon een aas uit en techniek die jou op dit moment lekker ligt en wordt daar goed vertrouwd mee en ga vervolgens op die ervaring doorborduren. Je kan nou eenmaal niet in zeven sloten tegelijk springen. Wil niet zeggen dat je niks moet proberen maar met mate. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Begrijp wat carpfigter bedoelt mijn reactie is een opsomming waarmee gevist kan worden zeg alleen wat de mogelijkheden zijn. Vis momenteel met boilies,partikels op dit moment voldoend aan. Veel gedachtes & idee wordt hier goed begeleid mij maten vissen gemiddeld 15 tot 20 jaar dus in goed handen. Vind het toch altijd fijn brainstorms & hersenspinsels bespreekbaar maken kan tot mooie situatie lijden
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
jori schreef:ik heb er 1 x mee gevist redlijk goed gevangen! maar op water waar veel zoetwaterkreeftjes en garnaaltjes en driehoek mosseltjes zitten is dit denk ik een top aas (karper) waar dn? |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.