logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
chiele  
#1 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 18:55:43(UTC)
chiele

45 ponder

ik wil eens kijken hoeveel het zou kosten om mijn hengels zelf te bouwen.

weet iemand goed(kop)e blanks?

mag zowel voor penvissen als voor gewoon statisch vissen zijn.

liefst geen blank boven 90euro
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Sponsor
sven vq  
#2 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 19:12:58(UTC)
sven vq

20 ponder

ik denk dat er niet echt deftige blanks zijn voor 90 euro. maar waarom niet gewoon een oude hengel strippen en daar op verder bouwen? Knipoog

Grtz
Jorden  
#3 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 19:13:58(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
chiele schreef:
ik wil eens kijken hoeveel het zou kosten om mijn hengels zelf te bouwen.

weet iemand goed(kop)e blanks?

mag zowel voor penvissen als voor gewoon statisch vissen zijn.

liefst geen blank boven 90euro

heb voor het laatst iemand gezien die had zijn blanks laten overkomen uit Duitsland. heeft ie op een beurs (Jagd Und Hund) besteld. hij had er €80 voor moeten betalen. waren degelijke blanken! ik ga al 3 jaar naar die beurs en ik denk dat ik er dit jaar ook voor die blanks ga kijken, als de stand er nog staat ten minste.

Mvg,
Jorden
Me...myself...and my rods!
chiele  
#4 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 19:14:06(UTC)
chiele

45 ponder

ook al aan ged8, maar ik vertrouw de blank niet, de rest wel, da is het probleem Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Mister X  
#5 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 19:17:23(UTC)
Mister X

50 ponder

Kijk hier naar misschien contact zoeken met deze persoon heeft goed matriaal
geen idee of hij in jou prijs klasse iets kan betekenen vragen kan altijd toch Knipoog

http://diensten.marktpla...&fta_ind=10&fs=1

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 januari 2011 19:23:25(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

chiele  
#6 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 19:36:34(UTC)
chiele

45 ponder

Jorden schreef:
heb voor het laatst iemand gezien die had zijn blanks laten overkomen uit Duitsland. heeft ie op een beurs (Jagd Und Hund) besteld. hij had er €80 voor moeten betalen. waren degelijke blanken! ik ga al 3 jaar naar die beurs en ik denk dat ik er dit jaar ook voor die blanks ga kijken, als de stand er nog staat ten minste.

Mvg,
Jorden

duitsland is wel wat ver...

en jowan, ik heb liever geen 2de hands hengelmateriaal, tenzij ik hier op cf iets zie Knipoog

Mister X  
#7 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 19:41:02(UTC)
Mister X

50 ponder

chiele schreef:
Jorden schreef:

Mvg,
Jorden

duitsland is wel wat ver...

en jowan, ik heb liever geen 2de hands hengelmateriaal, tenzij ik hier op cf iets zie Knipoog

Dat is geen 2e hands matriaal alles bij hem is nieuw als je goed leest kan je dat
opmaken hij is wel duur daarom mijn aanzet mail hem even of hij iets kan doen?
chiele  
#8 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 20:14:43(UTC)
chiele

45 ponder

ow sorry, maar als ik marktplaats zie d8 ik meteen aan 2dehands spullen Knipoog

maar kan je ook onderdelen kopen?
want dat is het hem net, ik zou ze graag zelf willen bouwen Knipoog

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 januari 2011 20:17:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mister X  
#9 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 20:58:43(UTC)
Mister X

50 ponder

chiele schreef:
ow sorry, maar als ik marktplaats zie d8 ik meteen aan 2dehands spullen Knipoog

maar kan je ook onderdelen kopen?
want dat is het hem net, ik zou ze graag zelf willen bouwen Knipoog

Vast wel stuur maar een mailtje misschien dat hij ook onderdelen verkoopt dit kan
ik je niet melden staat ook niet op de site hopelijk vindt je wat je zoekt succes Knipoog
timvanzanten  
#10 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 21:02:43(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
in het stukje staat dat hij onderdelen gebruikt van Rod Visions ( is een hengelbouwer) kijk even op hun site. kun je ook alles los kopen.
chiele  
#11 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 21:31:45(UTC)
chiele

45 ponder

heb ik gekeken, die link staat ook in een van jullie artikels Breede lach

daar zou ik wel reelhouders, geleideogen enzo willen kopen, maar de blanks lijken me iets buiten mn budget...

Carp93  
#12 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 21:38:48(UTC)
Carp93

25 ponder

Bedankjes: 1 keer
hoezo wil je dat dan ? je hebt toch zat hengels voor die prijs ??
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
chiele  
#13 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 22:00:40(UTC)
chiele

45 ponder

maar ik wil eens proberen een hengel te maken, en dat mag wat duurder uitkomen dan een fabriekshengel natuurlijk Knipoog

sven vq  
#14 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 22:20:46(UTC)
sven vq

20 ponder

ik zou gewoon een hengel strippen Knipoog zit hier ook met een ideetje om dit te doen, heb hier nog een ideale blank liggen.

Grtz
peter van welij  
#15 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 22:49:07(UTC)
peter van welij

15 ponder

Ik ben hier ook al een tijdje over aan het denken. Alleen moet even een manier vinden hoe ik me hengel het beste kan lakken en drogen. Want dit moet draaien gebeuren volgens mij.
Van de week maar is op me werk kijken of ik iets kan vinden om dit temaken.
chiele  
#16 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 22:56:19(UTC)
chiele

45 ponder

nogmaals, ik heb goede geleideogen, maar geen goede blank, daarom dat ik een blank zoek Knipoog
anders had ik mn blank al lang gestript

sven vq  
#17 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 23:20:55(UTC)
sven vq

20 ponder

en welke lbs klasse had je gewild? welke actie? Lig hier nog met enkele hengels die klaar zijn voor een stripbeurt. de meesten ervan hebben nog niet veel de waterkant gezien, maar zijn gewoon ouderwets gebouwd en liggen hier toch maar. misschien heb ik hier wel iets liggen dat voor een zeer zacht prijsje de deur uit kan Knipoog heb ik weer ruimte en heb jij een goede blank Breede lach (je moet enkel maar de zaken eraf strippen)

Grtz
chiele  
#18 Gepost : dinsdag 4 januari 2011 23:42:04(UTC)
chiele

45 ponder

euhm...
12' 1,5 tot 2,25lb
liefst geen topactie (medium en slowtaper)

sven vq  
#19 Gepost : woensdag 5 januari 2011 00:01:34(UTC)
sven vq

20 ponder

zal morgen eens kijken of ik nog wat heb liggen. ik vermoed dat ik nog een sportex stokje heb liggen 2lbs, maar ben nu aan het twijfelen of mijn ex er mee gaan lopen is of niet Think

Grtz
chiele  
#20 Gepost : woensdag 5 januari 2011 00:03:33(UTC)
chiele

45 ponder

grijpen die nu ook al naar hengelgerief? Think

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (7)
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.