logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
sven vq  
#21 Gepost : woensdag 5 januari 2011 00:22:47(UTC)
sven vq

20 ponder

mijn ex wel, viste me vaak naar huis ook. toen we uit elkaar gingen lag er nog wat materiaal bij haar thuis en ben er uiteindelijk nooit meer achter geweest. achteraf gezien stom, wetende dat mijn mixen-bundeltje er ook nog lag. gelukkig weet ik de meeste mixen nog.

Grtz
Jorden  
#22 Gepost : woensdag 5 januari 2011 12:03:25(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
http://www.guidesnblanks.com/home op deze site kan je vanalles vinden ivm met hengelbouw Knipoog
Me...myself...and my rods!
chiele  
#23 Gepost : woensdag 5 januari 2011 13:44:21(UTC)
chiele

45 ponder

idd, een leuke site, maar ik moet het van engeland laten overkomen en het is nog altijd duurder dan bij rodvisions Think
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
sven vq  
#24 Gepost : woensdag 5 januari 2011 14:34:02(UTC)
sven vq

20 ponder

sportex stokje ligt hier niet meer. heb enkel hengels vanaf 2,5lbs liggen.
Ik denk dat je het beter eens navraagt bij je hengelsportwinkel, zij hebben misschien wel een goed adres voor blanks.

Grtz
chiele  
#25 Gepost : woensdag 5 januari 2011 14:45:09(UTC)
chiele

45 ponder

is 2,5 niet goed voor drijvend en/of met een dobber op karper te vissen? Think
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
sven vq  
#26 Gepost : woensdag 5 januari 2011 14:55:33(UTC)
sven vq

20 ponder

Heb er net eens voor gekeken. de meeste hengels zijn vrij zwaar qua actie. zou ze eerder een 2,75lbs toeschrijven dan de opgeschreven 2,5lbs. 1 hengeltje heeft wel een zeer mooie actie. Alleen voor te strippen een ramp denk ik, want deze heeft een extra drilhandvat tussen reelhouder en het startoog (had destijds 3 hengels er van gekocht voor het bootvissen, maar er zijn er helaas 2 overleden). Dat is wel een hengeltje ideaal voor te stalken/korsten. optimaal werpgewicht is zo'n 50-60 gram en gaat vrij snel in curve bij een vis (afgelopen zomer mee gekorst).

Grtz
chiele  
#27 Gepost : woensdag 5 januari 2011 15:00:09(UTC)
chiele

45 ponder

mja, zal ik maar eens een licht hengeltje kopen dat makkelijk te strippen is Knipoog

toch bedankt!!! Breede lach

sven vq  
#28 Gepost : woensdag 5 januari 2011 15:14:08(UTC)
sven vq

20 ponder

zal even kijken of het handvat moeilijk vast zit, maar vrees er voor. Zou wel een prachtstokje zijn om iets mee aan te vangen. Niet van die gladde carbonstokken maar nog met mooie geweven patroon erinKnipoog begin al zelf op ideeën te komen:-"

Grtz
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.