50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Klopt door al het lelie groei zie het verbindingsstuk niet lijkt dan 2 aparte plassen links boven is het verbindingsstuk naar het andere gedeelte dat heb ik niet gemaakt had te weinig ruimte
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zjn er nog meer mensen die al gave kaarten hebben gemaakt?
Gr. Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ga straks de gehele plas maken nu de update is geweest |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Bewerkt door de gebruiker zondag 2 januari 2011 17:41:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Lodewijk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
wat is dit Lodewijk Zwolle tegen ................... hahahahahahahahaha. Lijkt wel een opstelling. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
gigglesmil gigglesmil gigglesmil gigglesmil gigglesmil Nu je het zegt ja |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
whaha ja sorry alleen zit die plas vol met vis en ook vol met taluten dus wist het op een gegeven moment ook niet meer whehe Bewerkt door de gebruiker zondag 2 januari 2011 19:35:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Hier het eerste deel van de franse wielen sluit aan op de vorige Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
nu werkt het wel,alleen blijft die foutmelding af en toe nog terug komen. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
hey ben ook even aan het knutselen geweest en dit kwam er uit voor davey knol : dit is dat water waar ik het over had via msn [img][/img] hier is ook de schub gevangen van me profiel foto (karper) Gr Carpfreak/Brian Bewerkt door de gebruiker zondag 2 januari 2011 20:56:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
jvs schreef:nu werkt het wel,alleen blijft die foutmelding af en toe nog terug komen. bedoel je error tijdens de undo/ongedaan maken of the out of memory melding? Als iemand mij een out of memory screenshot zou kunnen sturen graag? De undo en advanced edit krijg is gesimuleerd en ga ik oplossen de out of memory lukt me niet een screenshot en/of stapen om het te simuleren is erg welkom.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
jullie zitten wel met te veel hengels te vissen zie ik gigglesmil gigglesmil |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
edwin schreef:jvs schreef:nu werkt het wel,alleen blijft die foutmelding af en toe nog terug komen. bedoel je error tijdens de undo/ongedaan maken of the out of memory melding? Als iemand mij een out of memory screenshot zou kunnen sturen graag? De undo en advanced edit krijg is gesimuleerd en ga ik oplossen de out of memory lukt me niet een screenshot en/of stapen om het te simuleren is erg welkom. Echte reprosteps gaat hier niet lukken... veel van item veranderen (water/obstakels etc.) en veel klikken om nieuwe items aan te maken. Erg grof.. ik weet het.. Screenshot Bewerkt door de gebruiker zondag 2 januari 2011 21:53:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.