25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Aangezien we het nieuwe jaar goed zijn gestart (hoop ik) en we een verbeterde carpmaps hebben, ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig welke creaties jullie hiervan hebben gemaakt. Het mogen overigens ook met de hand getekende waterkaarten zijn. Zorg er wel voor dat "het" water niet bij naam wordt genoemd. In verband met andere vissers die dat niet zo leuk zullen vinden Hier even snel een probeerseltje van mijn kant... |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
moest ik het nu eens kunnen downloaden... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
ziet er mooi uit! naast je bivy zit ook nog een kleine inham vis je daar nooit een hengel voor het eigen kantje?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ziet er netjes uit, ook maar eens met mijn watertje proberen..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
na veel problemen: (was wel vergeten de naam aan te passen, maar dat laat ik zo Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 januari 2011 17:50:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet er goed ui mannen! Leuk om te zien dat jullie er zo goed gebruik van maken. Je kunt de kaarten ook digitaal uitwisselen. De kaarten worden namelijk opgeslagen in het mapje "kaarten". Op deze manier kun je een water dat je heel mooi hebt uitgetekent delen met andere mensen, door heb te uploaden naar CarpFeeling (als bijlage).
Gr. Erwin
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
de mijne,ook meteen aangegeven waar de meeste karper zit. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Na 4de keer is het gelukt was ik bijna klaar kreeg ik een error OUT OF MEMORY Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 januari 2011 23:49:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooi hoor, ik zal volgende week ook proberen te posten |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Na 4de keer is het gelukt was ik bijna klaar kreeg ik een error OUT OF MEMORY had ik ook 4x Ron.heb hem toen elke keer nadat ik iets getekend had opgeslagen |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
ik heb de dieptes er ook bijgezet,maar die zijn niet zichtbaar??? |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Ga dat probleem met het geheugen eens verder bekijken. Kunnen jullie misschien iets meer info geven over windows versie, intern geheugen (eventueel een screenshot van de task manager ) en een screenshot van de melding zelf.
Het probleem met de dieptes wat JVS vermeld heb ik al gevonden en zal van de week wel een bug fix releasen hier voor (tijdens het opstarten checked carpmaps op updates en zal hij automatisch vragen ofdat je de nieuwe versie wilt installeren zodra deze beschikbaar is).
|
|
|
|
|
edwin: |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Die fout heb ik ook heel veel gekregen. Daarna kan je niets meer en verschijnt er een rood kruis in beeld. Heb inmiddels wel een schets gemaakt van mijn thuiswater, die is goed gelukt en kan ik misschien later nog wel eens gebruiken
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Er komt zo een update die dit probleem moet tackelen. Wanneer je het programma opstart zal hij vragen of je de nieuwste versie wilt en zet hem op je computer.
Gr. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ombewust helpen we carpmaps nog ook met updates haha... ziet er goed uit heren!
@jari We vissen ook altijd in hengel voor de inham! Er is nog steeds geen vis vandaan gekomen |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Na 4de keer is het gelukt was ik bijna klaar kreeg ik een error OUT OF MEMORY Mijn zoon meende dit water te herkennen (waar hij en ik samen onze eerste schub uit het water haalden.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
davey knol schreef:ombewust helpen we carpmaps nog ook met updates haha... ziet er goed uit heren!
@jari We vissen ook altijd in hengel voor de inham! Er is nog steeds geen vis vandaan gekomen Dat is waarom het beta versie heet en wij deze proberen. Vind het wel grappig dat testen (doe dit al meer dan 10 jaar voor Microsoft en voor en rits andere bedrijven)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
gigglesmil gigglesmil Dat zou goed kunnen Leen Het ligt in oud Orthen Die plas is zeer bekend in den bosch en verre omgeving |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:gigglesmil gigglesmil Dat zou goed kunnen Leen Het ligt in oud Orthen Die plas is zeer bekend in den bosch en verre omgeving ;-) Overigens, zoals jij m getekend hebt, zo ken ik m ook. Maar als je via Google Maps kijkt dan ziet dat er een stuk anders uit. Verrassend is dat wel.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.