20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Jorden schreef:Number_One schreef:Heb ook gisteren men rapport gehaald.. Hij is echt super goed !! proficiat! welke richting doe je eigenlijk? en welk jaar? Dierenzorgtechnieken, TSO 6de jaar (laatste jaar dus) |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
ik zit nu pas in 4 havo :( daarna wil ik iets met water/natuur beheer doen of een sportvis opleiding
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Number_One schreef:Jorden schreef:Number_One schreef:Heb ook gisteren men rapport gehaald.. Hij is echt super goed !! proficiat! welke richting doe je eigenlijk? en welk jaar? Dierenzorgtechnieken, TSO 6de jaar (laatste jaar dus) wist niet dat ze dat geven in middelbaar onderwijs :s, is wel sjiek. bij ons op school heb je in TSO keuze uit handel en informatica :s, ik heb maar voor handel gekozen, informatica mocht ik niet doen, ik zit nu al genoeg op men pc volgens men ouders xD (doe in vrije tijd pc reparaties) |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Jorden schreef:Number_One schreef:Jorden schreef:Number_One schreef:Heb ook gisteren men rapport gehaald.. Hij is echt super goed !! proficiat! welke richting doe je eigenlijk? en welk jaar? Dierenzorgtechnieken, TSO 6de jaar (laatste jaar dus) wist niet dat ze dat geven in middelbaar onderwijs :s, is wel sjiek. bij ons op school heb je in TSO keuze uit handel en informatica :s, ik heb maar voor handel gekozen, informatica mocht ik niet doen, ik zit nu al genoeg op men pc volgens men ouders xD (doe in vrije tijd pc reparaties) Ja hoor Maarja het is ook maar een voorloper van de hogeschool in dezelfde richting |
|
|
|
|
Ik heb zo'n zin in een feestje Ö Btw: Dit is mijn rapport Bewerkt door de gebruiker zondag 26 december 2010 01:33:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
zijn zeer mooie cijfers well done. doet me terug denken aan mijn goede tijd weet nog goed hoe ze in mij een succesvolle student zagen die het ver ging schoppen op de universiteit. Waren die arme leerkrachten wel de café's vergeten, hahaha.:-" (ging toen van een gemiddelde van 83% in het middelbaar naar 8 buizen/9 vakken van de unief, was toen niet meer zo eetzn succesvolle student hehe) Grtz
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
heel mooie cijfers! nu lekker feestje vieren
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
pfff en dan noemt ge mij een strever ;D |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
chiara heeft dr best gedaan hoor haha gefeliciteerd meid |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Haha chiele ik ben geen strever ik studeer gwn hoe het moet & dan haal je zo'n cijfers. Ik ga niet uit ofzo, ik ben puur op studies gericht dus |
|
|
|
|
net van me nieuwe molens de lijn eraf gehaald laat ik dr 1 uit me handen vallen en nou is ie kapot grrrrr |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Kneus hahaha! Doe het dan boven je bed Valt ie op je matras haha! Wat is er kapot aan Lodewijk?? |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
meneer kneus he homo haha de beugel is verbogen dus even een nieuwe bestellen |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:meneer kneus he homo haha de beugel is verbogen dus even een nieuwe bestellen ooh, dan valt het nog mee men moeder heeft ook al eens een molen van mij laten vallen, beugel was ook kapot. maar de baitrunner heeft zen oorspronkelijk geluid niet meer. binnenkort nog maar eens binnen doen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
whahah maar bij mij doet de baitrunner het neit zit vast
|
|
|
|
|
Vandaag 3.5 kilo Yellow Dream van Eddy Sterkx bollen binnen gekregen! man wat een geur! ruiken echt geweldig! alleen goed voor instant sessies denk ik. vind de bollen van Dreambaits toch nét iets beter. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
|
|
|
|
|
Zaterdag komen mijn 30kg DreamBaits binnen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Op nieuwjaarsdag? Wat een service!!! |
The Baits |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.