45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik ook deze morge redelijk goe, behalve enkele aand8spuntjes... maar denk wel dat ik mag gaan vissen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
grrrrrrrr, heb sinds kort de nieuwe Firefox 4.0 BETA (testversie) op men pc draaien, met carpfeeling kan hij niet zo goed omgaan heel traag en vaak storingen. ook 1 goede tip: DOWNLOAD NIET WINDOWS LIVE 2011!! die nieuwe msn draait voor geen meter en het ziet er ook niet uit! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
klopt! die nieuwe msn is egt zwaar klote, die oude is veeeel beter.
|
|
|
|
|
jari bonouvrie schreef:klopt! die nieuwe msn is egt zwaar klote, die oude is veeeel beter. net de nieuwe verwijderd en de oude er terug opgezet! zalig |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jorden schreef:die nieuwe msn draait voor geen meter en het ziet er ook niet uit! Rechtsbovenaan ergens (rechts naast die Postvak in daar) kiezen voor Compacte weergave. Ziet er een stuk rustiger uit (geen sociale netwerken info meer te zien dan..). Draait hier prima overigens
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
ivm je browser Jorden, ik ben afgelopen jaar overgestapt op Chrome. Raad ik iedereen ten strengste aan. Browsen werkt echt een aantal keer sneller (je snapt het niet maar is echt zo). Opstarten van chrome gaat razendsnel. Adres/Zoek balk werkt erg goed en na 2 letters heeft hij meestal al door wat ik wil of zoek. Heb maar op 2 websites issues met chrome (1 gebruikt IE only code, en werkt dus ook niet firefox, en een andere (bedrijfsportal) past z'n view aan aan de browser, door alle niet officiële mogelijkheden in IE is de interface voor IE gewoon makkelijker in gebruik).
Ik zou zeggen probeer het maar eens en ben vrijwel zeker dat je na een dagje niet meer anders wilt.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
we hoeven niet naar school wegens slechte weersomstandigheden!!!!!!!!!!! (alleen deze n8 15cm sneeuw bijgekomen)
bliss bliss bliss bliss bliss
maar voor diegenen die de weg opmoeten: jawsmiley |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
ja, zie het hier ook niet zitten om straks de baan op te gaan. er is hier niets gestrooid en er ligt ook een kleine 10cm. Dus weer maar op 4x4 gooien en het verbuik van 31 l/100km accepteren, pfff. dure tijden die sneeuw!
Grtz
|
|
|
|
|
hier is er al een tijdje niet meer gestrooid, de stad is gewoon 1grote ijspiste... wow 31l/km, da kan al telle |
|
|
|
|
nadeel van een 5.7 hemi onder de kap te hebben.
Ik vind het wel ronduit schandalig hoe de wegen er nu bijliggen. Overal is het zout op, vraag me dan wel af wat ze er in de zomer mee doen. En zeker op een dag als vandaag moeten de banen toch een beetje proper liggen. Hier in de straat (welke toch redelijk druk bereden wordt normaal) geraken we hier niet weg met 2 van de 3 wagens. Ronduit schandalig, vraag me toch af waar ons belastingsgeld aan besteed wordt...
Grtz
|
|
|
|
|
loon van de koning en parlementsleden ja ik vraag me ook af waar al dat zout blijft... mss heeft bart de wever het gebruikt voor op ze pak frite Bewerkt door de gebruiker vrijdag 24 december 2010 13:11:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
van de wever zou ik het nog kunnen verdragen, is een toffe gast. Dat ze de koning maar afzetten en hem aan het hoofd zetten. Veel beter Had beter mijn rechtenstudies verder gezet, kon ik ook mijn zakken gaan vullen in het parlement:-" Grtz
|
|
|
|
|
ja is wel een toffe, mo ksprong mij te binne je zakken vullen... met zout of met geld? |
|
|
|
|
geld in dat geval, hahaha.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
geen buizen
|
|
|
|
|
edwin schreef:ivm je browser Jorden, ik ben afgelopen jaar overgestapt op Chrome. Raad ik iedereen ten strengste aan. Browsen werkt echt een aantal keer sneller (je snapt het niet maar is echt zo). Opstarten van chrome gaat razendsnel. Adres/Zoek balk werkt erg goed en na 2 letters heeft hij meestal al door wat ik wil of zoek. Heb maar op 2 websites issues met chrome (1 gebruikt IE only code, en werkt dus ook niet firefox, en een andere (bedrijfsportal) past z'n view aan aan de browser, door alle niet officiële mogelijkheden in IE is de interface voor IE gewoon makkelijker in gebruik).
Ik zou zeggen probeer het maar eens en ben vrijwel zeker dat je na een dagje niet meer anders wilt. ben van Chrome afgestapt omdat ik dit een zeer slechte browser vind. is nog veel te primitief voor mij, je kan niks hacken of wat vals spelen dat het sneller gaat dan de gewone browser met Firefox gaat dit wel. mijn firefox zal heel waarschijnlijk veel sneller werken als jouw chrome. maar ik gebruik nu de huidige versie van Firefox terug, heb de testversie verwijderd, zijn nog veel aanpassingen voor nodig. maar als je echt een snelle browser wil moet je Opera gebruiken, heel snel en stabiel, ik kan er alleen niet goed met werken. maar binnenkort toch nog eens proberen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Heb ook gisteren men rapport gehaald.. Hij is echt super goed !! |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
|
Number_One schreef:Heb ook gisteren men rapport gehaald.. Hij is echt super goed !! proficiat! welke richting doe je eigenlijk? en welk jaar? |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.