CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
das ni echt een goede vergelijking he, autos hebben niets te maken met molens, tog? vind wel dat als het duurder is het niet alleen langer meegaat (als je er zorg voor draagt), maar ook van betere kwaliteit is. en idd, zon attsetje wil ik ook wel eens kopen, gaan misschien mn volgende worden en die kosten ook al 70-80euro tstuk e |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Lodewijk schreef:250 euro was ie...... Duur of niet? €300 is de prijs dacht ik. vind het heel duur, heb nu nog niet de behoeft om zo'n dure beetmelders aan te schaffen, binnen 2 jaar is het plan om gaan verder te studeren, dus dan zal karpervissen even moeten wijken. daarna ga ik natuurlijk voor het betere spul op de markt |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
ben begonnen met zo n 15 euro pieper ,maar na al die tyd doet ie het nog ,oke ,hij is niet de beste maar piept nog wel hahaahah
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
als je het over autos hebt........
een nieuwe autoaccu want de oude was gestorven.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
is die molen 300 bij jullie? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:is die molen 300 bij jullie? Molen? :s, het gaat over dat att setje |
|
|
|
|
ja maar ik had het over die molen die ik gehaald heb. |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
moet ook nog een vriezer hebben heof geen grote te zijn
|
|
|
|
|
weet dr nog wel 1. Een tafel model met 3 laden 35 euro |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
waar CF allemaal niet goed voor is
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
ik ben vandaag mijn dieptemeter weesten ophalen. heb de mogelijkheid de FC90 aan een test te onderwerpen. dit weekend eens inbouwen, zal dan wel even mijn bevindingen erover posten als deze ook deftig zou werken, zou dit een mooi alternatief zijn voor de smartcast RF-15. en staat hij mij niet aan, dan vliegt die mooi terug naar de winkel Grtz
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Een Nash frostbite sub 20°. Ik kon hem niet laten hangen!
|
|
|
|
|
maat vn me heeft die ook |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
O ja, en vorige week een iPad! Lekker voor aan de waterkant! En Chiele, bevalt die slaapzak?
|
|
|
|
|
valt de Ipad ni snel zonder stroom?
en ik weet het niet, hij heeft hem nog niet getest (denk ik) |
|
|
|
|
0_o een iPad aan de waterkant? zonder wifi lijkt me dat ding wat waardeloos xD. zou ik eerder gaan voor een iPod touch ofzo ook wel een handig ding. heb zelf een PSP vol met karperfilms, kan je jezelf rot voelen als jij blankt terwijl je andere mensen karpers ziet blanken xD |
|
|
|
|
geraken er films op jouw psp? O.o bij mij geraakt da er ten eerste ni op+ hij kan et wss ni leze |
|
|
|
|
@Jorden Met 3g kan ik internetten. En wat denk je van mooie films bekijken? Dat ding gaat 10 uur mee.... is 3 films.
|
|
|
|
|
nice wil ik ook!!!! ga je toevallig geen wedstrijd meer doen waarmee de een Ipad kunnen winnen? |
|
|
|
|
chiele schreef:geraken er films op jouw psp? O.o bij mij geraakt da er ten eerste ni op+ hij kan et wss ni leze als je wil leg ik het wel eens uit. Ik heb men psp uitgerust met cfw dus nu heb ik altijd gratis games! Geweldig! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.