CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Gaaf jvs! Erg mooie foto's! Doe je vaker?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Erwin schreef:Gaaf jvs! Erg mooie foto's! Doe je vaker? normaal alleen van vissen,maar de vangsten zijn zo slecht,dat ik uit verveling maar wat natuur foto's heb gemaakt(wel met mijn goede camera) normaal neem ik deze camera niet mee als ik heel de dag langs de waterkant ga lopen,alleen als ik een hele dag op dezelfde plek blijf zitten. dan gaat een simpel digitaal ding mee. nog een paar: Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 december 2010 18:29:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
prachtige foto's! welke camera heb jij? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
simpel digitaal? met mijn fototoestelletje kan je zo geen foto maken hoor |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
das een mooi toestel ga binnekort us naar mijn tante vragen of ze er 1 kan regelen zonder btw
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
super mooie foto's
ik ben zelf ook nog opzoek naar een spiegelreflex. heb donderdag de sony nex in mn handen gehad wat is dat een super toestel zeg alleen een beetje aan de dure kant(550,-ong.} Ik heb er nog geen haast mee dus maar even wachten tot ie in prijs zakt Heb maar wel meteen een olympus digitale camera gekocht(mn oude kreeg kuren) Voordeel van de olympus is hij film(HD)en schiet foto's tot 3 meter onderwater,aangeschaft voor volgend jaar frankrijk. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
|
Stefan Wolthuis schreef:super mooie foto's
ik ben zelf ook nog opzoek naar een spiegelreflex. heb donderdag de sony nex in mn handen gehad wat is dat een super toestel zeg alleen een beetje aan de dure kant(550,-ong.} Ik heb er nog geen haast mee dus maar even wachten tot ie in prijs zakt Heb maar wel meteen een olympus digitale camera gekocht(mn oude kreeg kuren) Voordeel van de olympus is hij film(HD)en schiet foto's tot 3 meter onderwater,aangeschaft voor volgend jaar frankrijk. voor 529,- heb je tegenwoordig al een nieuwe Canon 450D,wel wat groter als een simpele digi cam,maar 100x beter |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
hee die vis trap ken ik, hoe zou dat komen idd, super foto's!! |
|
|
|
|
|
voor de mensen die niet zoveel geld willen uitgeven aan een spiegelreflex, er zijn tegenwoordig ook goede digitale camera's die rond de €200 draaien. -Fujifilm Finepix S1600 -Fujifilm Finepix S1800 -Fujifilm Finepix 2500HD -Olympus sp-600uz
Grtz, Jorden |
|
|
|
|
Davey Remmig schreef:hee die vis trap ken ik, hoe zou dat komen idd, super foto's!! bij jou in het dorp :-" :-$ |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
hahaha ja dat wist ik |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-12-2010(UTC) Berichten: 20
|
|
|
|
|
|
tis weer behoorlijk aan het vriezen |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
tja ik ben bang dat alleen maar erger word.... Geef mij maar weer lente:-"
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
zeer mooie foto,s ,leuk gedaan
|
|
|
|
|
morgen ga ik het weer proberen,om de tijd te verdrijven zal ik kijken of ik een klein filmpje kan maken van de dag |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
ik zit nu nog in de examenperiode (jaja, harde tijden voor de jeugd xD) maar zodra de kerstvakantie begint kan je me terugvinden aan de waterkant ben nog wel aan het twijfelen of ik ga snoeken of karperen, want onder het vriespunt word het té koud om stil te zitten. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
tsss ;D ik ga dit weekend of in de loop van volgende week gaan karperen op de vaart, eens zien wat dat geeft en komaan, de nash brolly dome me winterskin is tog wel warm? (of heb ik een warme jas? ) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Jorden schreef:ik zit nu nog in de examenperiode (jaja, harde tijden voor de jeugd xD) maar zodra de kerstvakantie begint kan je me terugvinden aan de waterkant ben nog wel aan het twijfelen of ik ga snoeken of karperen, want onder het vriespunt word het té koud om stil te zitten. ik neem beide altijd mee,als ik na een uurtje of 4 geen beet heb gehad aan 2 hengels dan ga ik de laatste 2 uurtjes snoeken,1 met kunstaas en 1 met een sardien op de bodem. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.