25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
en sneeuw mja eerst maar es zien. ze hebben vaak zat ongelijk! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 23 november 2010 19:27:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
hoop dat het weer zondag mee valt, dan kan ik tenminste naar Assen..... ligt er wel aan wat de Uroloog vrijdagmorgen zegt.............. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
wil dees weekend mss gaan vissen! desnoods in de sneeuw |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
ik wil ook gaan vissen, t weer kan me niet schelen! kan je je wel op kleden , alleen iedereen verklaart me voor gek dat ik nog ga
|
|
|
|
|
steef zenden schreef:hoop dat het weer zondag mee valt, dan kan ik tenminste naar Assen..... ligt er wel aan wat de Uroloog vrijdagmorgen zegt.............. ja idd, wil er ook naar toe, was het vorig jaar ook niet z,n pokken weer meen ik me te herinneren? |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
vorig jaar was het ook zo'n pokkenweer inderdaad. ben er zo goed als bevroren , haha :-" leuk hoor, op zo'n stand staan.
Grtz
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
een die-hard karpervisser blijft gewoon doorgaan jammer dat de examens er aankomen. Grtz, Jorden |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Jorden schreef:een die-hard karpervisser blijft gewoon doorgaan jammer dat de examens er aankomen. Grtz, Jorden ja idd spijtig... anders ging ik nog elk weekend visse ze |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
sven vq schreef:vorig jaar was het ook zo'n pokkenweer inderdaad. ben er zo goed als bevroren , haha :-" leuk hoor, op zo'n stand staan.
Grtz Je stond zeker op de b.richi stand voor energybaits? Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Jorden schreef:een die-hard karpervisser blijft gewoon doorgaan jammer dat de examens er aankomen. Grtz, Jorden Tis f*cking koud hier wist je dat? |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
haha mietjes het is pas koud als je in de vorstverlet moet hahah ( zal niet zo lang meer duren voordat ik thuis zit ) |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Anne schreef:Jorden schreef:een die-hard karpervisser blijft gewoon doorgaan jammer dat de examens er aankomen. Grtz, Jorden Tis f*cking koud hier wist je dat? hier ook! bij de vangsten in november op dit forum staat er een foto van een vis die ik bij ijskoude temperaturen heb gevangen! gewoon doorzetten een handwarmer doet ook wel wonderen in deze harde tijden |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
@ Carppassion: daar stond ik inderdaad.
hier zijn de stokken opgeborgen. ik heb geen zin meer in kou te zitten lijden voor hooguit 5 vissen gedurende de hele winter. Groot water en koude temperaturen zijn nu eenmaal iets wat niet goed samen gaat.
Grtz
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zo koud is het nog niet we hebben de afgelopen 2 weken toch nog 9 vissen geland en een paar lossers |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
sven vq schreef:@ Carppassion: daar stond ik inderdaad.
hier zijn de stokken opgeborgen. ik heb geen zin meer in kou te zitten lijden voor hooguit 5 vissen gedurende de hele winter. Groot water en koude temperaturen zijn nu eenmaal iets wat niet goed samen gaat.
Grtz Heb toen vor ze in assen gestaan 2 dagen |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
dan zal ik je wss wel gezien hebben carppassion, ben er trouwens niet heel lang geweest gewoon even binnengesprongen, was er me veel te koud. die beurzen zeggen me toch niet veel meer Grtz
|
|
|
|
|
brrr, komt een koude verwachting aan! hopen dat het niet door gaat vriezen! de kleine plassen licht al een laagje ijs! |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
was net onder mn vrachtwagen -4 graden.. Ook beginnen de sloten en kanaaltjes dicht te vriezen. Ben bang dat als k de verwachtingen zie voor komende week iig dat we karpervissen even kunnen vergeten. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
jah dat is jammer tim zit al in de vorstverlet |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.