CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Vis foto's die eigenlijk niemand had mogen zien.....
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Enne.....wat dacht je van deze.... Alsof ik nog nooit een karper van dichtbij heb gezien. Ik begin me ook te realiseren dat mijn foto's vaak mislukken....waar ligt zoiets aan..... Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
bij de eerste 2 foto's was hij rustig, behalve bij de 3de.... wel makkelijk als je fototoestel een zelfonspanner heeft die 3 foto's neemt..... Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 oktober 2010 15:15:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha! Gave plaat Steef! Super
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
Geweldig gezicht steef !!! |
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
|
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
|
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie foto's mannen hahahaha, helaas heb ik niet 1, ik vang gewoon te weinig, hahahahahaha |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
allemaal leuke foto's xD. ook even mijn inbreng doen: Was moe van de miserie van de vorige vis die 5min eerder was terug gezet xD (2 jaar geleden) men ik en de cameraman waren verschoten, er vertrok een hengel xD (deze zomer) de spiegel Mvg, Jorden |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 31-7-2009(UTC) Berichten: 24
|
hier een foto van me vrouwtje ze zij ik raak geen vis aan nu heeft ze gezegt als je er 1 vangt boven de 40 pond ga ik op de foto gaat ze mee naar frankrijk das niet zo slim hahaha carp sander heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooi hoor........................... :-" |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Daar heb ik er ook nog wel een paar van haha... Deze bijvoorbeeld niet echt een waardige foto van je pb Deze vis wou niet erg meewerken Deze foto heeft geen verder commentaar nodig Mzzl |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Of deze dan |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Met veel plezier door dit topic gewandelt. Mooie vissen en fraaie foto`s. Zal eens kijken of ik ook nog ergens een blooper heb. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Deze voelde ik....
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Eigenlijk m`n mooiste vis van 2009 in nederland, maar door een hoop geknoei met de zelf ontspanner niet het plaatsje geworden wat deze vis eer aan doet. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
@carppassion.. op de laatste foto lijkt het wel of je hem op wilt eten haha
|
|
|
|
|
Anjetha schreef:@carppassion.. op de laatste foto lijkt het wel of je hem op wilt eten haha Ik kan je verzekeren dat de vis weer vrolijk rondzwemt Mvg Patrick |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
misschien wat de foto verkleinen? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Vis foto's die eigenlijk niemand had mogen zien.....
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.