CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Vis foto's die eigenlijk niemand had mogen zien.....
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je kent het wel, je poseert met een prachtige vis voor een hele mooie foto.... Net op het "Moment Suprême" begint de vis te spartelen. Dit levert vaak hilarische beelden op. Beelden waarvan je eigenlijk wilt dat niemand ze te zien krijgt. Ik denk dat we dat taboe even moeten doorbreken, door te beginnen met mijzelf..... Heb jij ook zo'n "mislukte" foto? Deel deze dan even met ons128fs31818 Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ook eentje van mijn kant.. En NEE ik heb niet aan de pillen gezetengigglesmil |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
Leuk topic haha. Een maatje van me, paar weken geleden. Ikzelf ruim 3 jaar geleden, spiegeltje wou echt niet meewerken... Ook fotos van 3 jaar geleden. In je eentje met zelfontspanner en stress schub die zichzelf constant aanspant en krom trekt is geen goeie combi... Bewerkt door de gebruiker maandag 2 augustus 2010 15:59:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
maatje van me kon zijn behoefte niet ophouden zeg maar toen maar een boom in geklommen en zie hier het resultaat haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Nadeel als je vriendin de visfoto's maakt en duidelijk andere interesses heeft..... Spartel spartel..... :( :( Daarna was het plons en einde fotosessie.... :( |
Linkloos |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Matthijs Gerrietsen schreef: |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
hij is fijn! ik zal ook eens even gaan kijken naar dit soort pics. moet er genoeg hebben!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
Ik heb er ook nog een Mvg Ger Ger heijnen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Zo heb ik er ook nog 1. Laat ik hem zelf maar plaatsen, voor iemand anders het doet. Moet het nog zo vaak aanhoren!! Kijk uit het is glad!! Het water is koud hoor, Treja weet er alles van. Je kunt hier aan de kant niet staan hoor, heeft Treja al eens geprobeerd. Pfff....................... En niemand helpen, behalve mijn visvriendinnetje. En de kerels maar lachen en foto's schieten. Nou komt ie!! Ik liet hier trouwens de vis vrij die geplaatst is bij mijn avatar Bewerkt door de gebruiker maandag 2 augustus 2010 23:51:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven kingmat285 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ok...ik heb er nog meer.....Het zijn zware vissen en dat is heel goed aan ons "hoofd" te zien!! En in het geval van Hendry, ging het meerdere keren mis Bewerkt door de gebruiker dinsdag 3 augustus 2010 00:13:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
O ja.....en "the one who almost escaped" Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
erwin gebruik jij drugs??? haha die ogen van je van de laatste foto van je ene laatste post lol |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
loedel schreef:erwin gebruik jij drugs??? haha die ogen van je van de laatste foto van je ene laatste post lol Hahaha....dat ben ik niet, maar een maat van mij..enne..nee, hij gebruikt geen druks al zou je dat wel zeggen als je de foto ziet.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2010(UTC) Berichten: 50 Locatie: Drachten
|
Hier een aparte houding, hoe ik mn arm zo krijg, ik heb geen idee !
|
|
|
|
|
@ Esoxhunter. Haha, heb je hem wel weer in de kom gekregen? @ Rasco. Heel grappig om te zien, dat gestuntel voor een camera op statief. Ik ken het...... Ik heb nou een camera met afstandbediening. Die kun je samen met de vis vasthouden, dat scheelt een hoop! Al krijgen we op deze topic dan niet meer van die grappige foto's. Erwin Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 augustus 2010 10:47:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
Ger heijnen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
Ik heb er ook nog wel een. Vlak na deze foto was het.. floep! Weg vis Anjetha heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Vis foto's die eigenlijk niemand had mogen zien.....
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.