CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Heerlijk hoor! oldskool harcore zoals het hoorde! ik zal nooit de mooie tijden vergeten van festivals als deze. MOH, Innercity, de oude Senstations, geweldig! Vooral Innercity met toendertijd het communistische thema zal ik nooit vergeten! q-dance forever! Shizzle mij dizzle!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
maar je kan ze wel opsturen en je krijgt ze dan weer terug met een lijstje van de ingredienten maar even ot: koud gehad zwaar over de zeik |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
nou tim bij q-dance mogen ze van mij aan de hoogste .......... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Aan de hoogste wat Lodewijk en waarom
|
|
|
|
|
achterlijke prijzen van hun |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Innercity met toender tijd het communistische thema heb ik nog een slechte herinnering aan.................
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
haha, vertel Steef! of is hij zo slecht?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
mag misschien wel duur zijn maar die feesten van Q-Dance zijn wel vet vind ik! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Eindelijk alles afgekregen! Morgen die rattenkooi uitkuisen & bestelling doeen |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Uitkuisengigglesmil
Schitterend die belgische taal |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
wat is daar zo speciaal aan? en wat ga je bestellen fzo? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Tim, ze hadden achter de bar een heel slecht mengsel extra in mijn wodka lime breezer gedaan.... heb maar 2uurtjes van het feest meegemaakt en de rest op de SEH.................. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
jeetje:S das idd lekker Steef! jammer dat je zo'n mooie feestje zo moet afsluiten!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
AH, lol, nu weet ik waarom Emil me zo bekend voorkomt. Ik heb ergens een dvd van hem liggen. Albertino kende ik al van het darten maar sinds de dvd ook van het karpervissen |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Vroeger wel. Eerst in De Pol (Wijkcentrum) en daarna bij Smashdarts. Heb in 2e divisie gespeeld. Heel veel lol gehad toen |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
2de heb ik ook 3 jaar gegooid ofzo.... zat in 2c van de zwolse horeca |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
amai hoe leuk steef :S @ Chiele: Rattenspullen gooh koppijn vandaag. wat was me dat op school seg |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Straks een sollicitatie gesprek en de rest van de dag in spanning zitten. Mijn schoonmoeder wordt aan een zeer kwaadaardig gezwel aan haar lip. |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.