25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Niks gevangen, 1 brasem en een kleine snoek tijdens het indraaien, dasalles Blijkbaar zijn chocoladeboillie's ook geliefd bij zwanen. Toen ik wegging zag ik er 1 op kauwen. Nieuwe smaak gehaald bij Zunnebeld. Halibut-Crab, moet een toppertje worden! Wel moeilijk als je kunt kiezen tussen 5 a 6 verschillende nieuwe smaken Bewerkt door de gebruiker vrijdag 15 oktober 2010 14:23:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
probeer is de spicy tuna |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
wat een pokke weer, alleen maar regen en nog eens regen..... hoop dat het zondagmorgen wat beter weer is........... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
morgen eind van de middag misschien ff op pad met de penhengel.. ff koekeloeren! Nu ff lekker op de bank met een koude Corona in mn hand |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
dat klinkt goed, ga ook eens in de koelkast neuzen. Proost!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik vond in mijn koekast een lekker Gulpener Jaarling bokbiertje proost!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
net terug van zwolle sparta 3-1 winst en weer de koppositie in de biercompetitie me dag kan niet meer beter whoeiiiiii |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
kijk Tim dat is pas het echte Bier(bier uit miujn thuisfront).............. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
hij smaakt iig goed! een jaar gerijpt en dat proef je
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
zo, mijn spul een beetje in orde gemaakt!
morgen met HSV op forel vissen met de jeugd, ben er begeleider maar natuurlijk ga ik ook een hengel uitgooien! en dan s'avonds naar m'n target water! even een nachie pakken!
mannen fijn weekend en veel vangst plezier gewenst voor de genen die gaan vissen! ben er zondag avond weer hopelijk met blij nieuws ((karper) (karper) )
suc6, |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
|
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
|
Verveel me n beetje.. zit nu maar ff oude tranceklassiekers te luisteren en te kijken Best relaxed haha! Dit filmpje vind ik nogsteeds wel supervet. Liveset van Rank 1 op Sensation 2001.. Hele goede live versie van airwave begint op 1.15min. SUPERLEKKKKERRRRRR! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
dit waren toen pas echt de feesten.......... |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dat waren zeker de betere feesten steef mis ze nog steeds zouden ze nog weer terug komen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wat ben ik toch blij dat ik thunderdome 1 - 24 heb, blijft genieten de ouwe hardcore |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
dat waren nog feesten dat nog alles kon en mocht...... |
|
|
|
|
|
op thunderdome kan nogsteeds best veel hoor je moet alleen wat voorzichtig zijn mocht je iets mee willen nemen enzo.. Sfeer is er wel altijd top! misschien ga k de komende thunderdome weer ns ff langs om gek te doen |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
vroeger kon echt alles..... je werd niet gecontroleerd.... er waren kraampjes waar je alles kon laten testen of je goed spul had mee genomen... |
|
|
|
|
|
die staan er nu niet meer nee hahaha |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.