50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
weer een lange ochtend in het erasmus ziekenhuis in rotterdam gehad ivm controle echo gehad voor de baby...... situatie blijft het zelfde, nog steeds is alles onzeker..... de baby ziet er goed uit op de echo, alleen die paar mm te veel vocht en niemand kan ons vertellen wat dat inhoudt en wat de gevolgen kunnen zijn........ het blijft klote dat je in het ongewissen blijft..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ja, Steef dat is minder hopen dat het goed komt, het afwachten is altijd klote.... |
|
|
|
|
|
dat is ook het hele klote van deze situatie het nog steeds in het ongewissen zijn en het afwachten............... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
|
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Sterkte hopen dat het allemaal goed komt. |
The Baits |
|
|
|
|
dank jullie, we hebben alle 2 er een goed gevoel bij..... de baby ziet er voor de rest helemaal perfect uit.... maar het is niet de roze wolk die je tijdens een zwangerschap wil hebben, je wil eigenlijk gewoon die 40weken lekker genieten.... |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Sterkte, hopelijk word het nog een gezond kindje en een leuke zwangerschap! |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Steef en gezin sterkte met de verdere zwangerschap en ik hoop een gezond kindje |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
|
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Sterkte Steef! Hoop dat alles mee valt als de kleine er is!!
Zooow.. Gister heeft mn chickie een scooter gekocht, Super relaxed dingetje.. Een Sym Fiddle. Lekker zonder helmpie en toch 40rijden. Heel relaxed met dit mooie zonnige weer!
Verder weinig tijd om te vissen door van allerlei dingen die ik tedoen heb in het weekend..
Hopen dat ik over 3weken nog ff een nachtje kan pakken! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
whaaaaaa, ff voor de lol ingooien met nieuwe molen om te kijken hoeveel kracht ik moet zetten. De 1e worp: bijna een fietser van z'n fiets af (overkant) In vergelijking met mijn oude molens gooi ik nu zo'n 30 meter verder! Me very happy! BigPit ftw bliss Bewerkt door de gebruiker dinsdag 12 oktober 2010 00:52:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
of je hebt veel spinazie gegeten:-" :-" |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
zo de spullen zijn gepakt en de auto wordt nu ingepakt, ik ga lekker een middagje vissen en d eMK1 boilies hier uitproberen............ |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Goed onthouden voor de volgende keer: Als je een seizoen-gebonden hobby start, doe dat dan aan het begin van het seizoen ps, waar ging je ook alweer naar toe Steef? |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
vandaag weer gewerkt, maar was een beetje ziek/verkouden. net nog wat rigjes geknoopt o |
|
|
|
|
|
ff op prinsenbos in naaldwijk gezeten, kom ik daar aan is daar een witviswedstrijd bezig en bijna alle stekken(12) die er zijn, zijn bezet op 1tje na dan... is niet mijn favoriete stek, ben toch maar daar gaan vissen.... werd op een giebel na een blank.... |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
tja, dat heb je soms. Maar goed toch nog een giebel. Kon je niet meedoen aan de witviswedstrijd?? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
gelukkig niet dan moet ik weer op slijmjurken gaan vissen.....
heb gisteren weer prijs gewonnen met de Zunnebeld actie, heb de Fox Evolution Chair gewonnen.......
nu me ff haasten moet zo weer naar het Het Kinderziekenhuis Erasmus MC-Sophia voor een MRI van de baby(spannend)............... |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Sterkte Steef en zal voor jullie duimen!! |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
Guest (4),
UnknownMozillaSpiders
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.