50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
de feniks ziet er al goed uit, ben benieuwd hoe die eruit zit al die is ingekleurd............. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
|
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
die is wel netjes. Mijn auto zag er eerst zo uit ontopic: zitten een paar fraaie platen tussen in dit topic. Zelf heb ik ook nog steeds de wens maar geen haast Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 september 2010 11:02:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
De planning is bekend!!! Zo rond 20 dec zal de eerste kleur sessie plaats vinden. Nu mijn portemonnee nog even mee laten werken dan is hij voor 2011 helemaal klaar. Ik gok op een uurtje of 4 werk oftewel 400 euro verder. Hopen dat ik alles bij elkaar heb en de volle 4 uur volhoudt. |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
volgende week langs de tattooshop voor het plannen voor het uitbreiden van mijn linker tattoo van mijn schouderblad over mijn schouderkop naar mijn borstkast.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
bigfish gaaf Frank, weten ze gelijk wie jij bent. Of is deze auto nu weg? ........................dat zou jammer zijn |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
ik denk dat hij ergens geplet staat op een sloopterrein Is sinds 2006 niet meer op de weg.
|
|
|
|
|
@ Lodewijk. Ik heb reeds een grote Phoenix op mijn linker borst/flank staan welke nog moet worden ingekleurd (pic staat in dit topic) En verder nog de wensen van een portret van mijn dochter, een Draak op rechter borst/flank en een mooie karper op mijn dijbeen ofzo. Maar goed dat vervelende geld is het grootste struikelblok he na 5 maanden werkloos geweest te zijn was ik weer aan het werk maar kreeg afgelopen dinsdag te horen dat ik niet meer terug hoefde te komen. Weer vanaf nul beginnen nu dus ff goed sparen. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb er ooit wel is aan zitten denken om tatoo te laten zetten, maja tot nu toe nog nooit van gekomen, en weet niet of ik er spijt van ga krijgen mss dat de tatoo ooit nog is komt heb toen maar 2 jaar geleden een grafiti tekening laten maken voor aan de muur, zelfde painter als de auto van frank (paar posts hierboven) |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zit al een tijdje te wachten tot mijn tatoeerder een ontwerp klaar heeft voor op mijn kuit hier heb ik een plekje gereserveerd voor mijn geliefde karpers. Verder al de nodige plaatjes verspreid over het bovenlichaam veel celtic. mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik heb er 2 en ooit komt er nog een 3de bij(als fcdb kampioen word van de jupiler league) links de naam vd vrouw rechts de naam van onze zoon. op mijn rug komt nog ooit FCDB in hetzelfde type letters |
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
HUH?! Jurgen AKA JUPKE de autofreak is overgegaan op karpervissen????? Heb ooit nog ns n set velgen bij je gekocht en mn broer heeft wel ns meetings met je gedaan Toevallig hahaha! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
zaterdag ff langs de tattooshop om te kijken of het mogelijk is om mijn tattoo te laten uitbreiden en wat het gaat kosten......... |
|
|
|
|
|
@Tim als je mij bedoeld dan heb je het mis hoor ik was en ben nooit een auto freak geweest.
Gr,
Jorgen |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Nee Jorgen,was tegen JVS bedoeld |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
@JVS, maak er maar FCZ van dan |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
@ anne FC Utreg is nog mooier |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Mag ook . Verdorie, we hadden gisteravond tegen Twente gewoon kunnen winnen. Dan maar kampioen worden |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.