30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Correct Harrie,
het forum is zo goed als uitgestorven en alleen de oude garde komt zo nu en dan even buurten. |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Ik wou helaas dat het er wat meer waren Nog steeds zeer weinig tijd om te vissen met de opgroeiende spruit die het meeste van m'n aandacht vergt. Het feit dat ik mijn weinige tijd spendeer aan het jagen op een kanaalbuffel laat mijn vangsten ook niet bepaald stijgen, maarkom we geven niet op. Hopelijk later nog een kort Frankrijktripje en enkele nachtjes dichter bij huis.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Vorige maand, mijn allermooiste karper tot nu toe gevangen, en dan maakt gewicht echt niks meer uit! |
Pak een Bak!!
Jeroen84 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
mooie appeltaart Jeroen ! Gisteren revanche kunnen nemen op het blankje van 2 weken geleden. Met 2 vissen op 3 nachtjes ben ik zeker en vast tevreden op een niet al te gemakkelijk kanaal. Deze gaf me toch een 15-tal minuten sport !
|
|
|
|
|
|
Pak een Bak!!
|
|
|
|
terug een mooie kanaalschub kunnen prikken
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.