50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
daar zeg je wat Ron! Hier ligt alles klaar om straks te vertrekken voor een nachtje, prachtig visweertje. Gisteren zelf tegen mijn gewoonte in gaan voeren op kanaal, benieuwd wat het geeft
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum Lekker een weekendje gezeten Weersverandering doet wonderen Vissen en zelfs de visser blinken hier letterlijk uit! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Mooie sessie Ron. Daar zitten mooie spiegels bij.
|
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
dank u merendeels zijn spiegels op dit water
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-11-2010(UTC) Berichten: 80
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
hoop toch snel een paar van die spiegels te mogen vangen ron alhoewel deze schub er zeker wel mocht wezen en zeeeeer welkom was!
|
|
|
|
|
die komen vanzelf bas. maar die schubs hebben de kracht
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Mooie vangsten Ron!! Ik heb vandaag ook een korte sessie gedaan met als resultaat deze schub van 10,8kg. grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
mooi visje Nico, krijg je van die karpers je moppen door. Enne.....volgende keer wel eerst je haren kammen. Bewerkt door de gebruiker zondag 6 september 2015 21:37:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Kijk het is September en de karpers zijn weer los Mooie vissen mannen |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
blankje op kanaal vorige week plakte ik nog in mijn bedchair, vannacht had ik beter mijn iets dikkere slaapzak meegenomen. Duidelijke verandering qua weer
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-9-2015(UTC) Berichten: 2
Bedankjes: 3 keer
|
Gisteren even een paar uurtjes struinen met me kleine meid.In totaal 6 visjes weten te strikken,niet verkeerd al zeg ik het zelf b Ben hendriks heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO mooi visje Nico, krijg je van die karpers je moppen door. Enne.....volgende keer wel eerst je haren kammen. Ja harry, als ik zachtjes over hun buikje wrijf vertellen ze mij een mop!! Ik had nochtans gecheckt in de spiegel voor ik vertrok, maar door de wind was mijn haar weer helemaal in de war(weg)!! grtz |
|
|
|
|
Mooie vissen Ben, proficiat!! @Flo volgende keer meer succes! grtz |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zie weer mooie vissen voorbij komen. Zelf een pechweekend gehad. Van de 6 aanbeten op nieuw water maar 2 kunnen landen n klein schubje en n klein projectspiegeltje wel weer n hoop kennis opgedaan over t betreffende water en zn vervelende veenbulten Bewerkt door de gebruiker maandag 7 september 2015 18:41:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Patrick Ik lees dat jij je hengels in Volendam koopt, Wist niet dat ze daar ook Karper hengels verkochten ik dacht dat ze daar alleen Paling hengels hadden. Nico Alleen checken of je haar goed zit is niet het zelfde als kammen. Doet mij denken aan die man die bij de kapper kwam met 3 haren op z'n hoofd. waarvan hij er 1 naar achteren 1 naar links en 1 naar rechts wou hebben. Maar de kapper was niet voorzichtig genoeg dus er viel een haar uit. verdorie riep de man, dan maar 1 naar links en 1 naar rechts. De kapper, zenuwachtig probeerde het bibberend opnieuw en hops weer viel een haar uit. Jahoor riep de man weer, gooi alles dan nu maar naar achteren. |
|
|
|
|
Gisteren korte sessie gedaan, met weeral deze schub van 9kg als resultaat! Hij is blijkbaar verzot op mijn bollekes! Schub 9kg: grtz |
|
|
|
|
net terug van het kanaal... blank.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-10-2013(UTC) Berichten: 119
Bedankjes: 11 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-3-2010(UTC) Berichten: 48 Locatie: Het gooi Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Wat een top vissen Dries, goed bezig!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.