40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Proficiat met de vangsten Dries!! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Vrijdag een iets langere sessie gevist en niet zonder succes! Ik wist maar liefst 6 vissen te landen, waaronder een dubbele run!! Spiegel 10kg Schub 9kg Schub 11,8kg Schub 10kg Schub 9,5kg Schub 10,5kg grtz |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
net terug van het kanaal, wederom blank... Ach ja, ik weet waar ik aan begonnen ben en de eerste vis is er al gevangen dus plooien doe ik niet Wel om 6u 's morgens een trage aanbeet gehad, blijkt dat er een snoekbaars door mijn lijn was gezwommen thv mijn toplood. Wel gelost,ging eens iets anders zijn ^^
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Nico Binard Vrijdag een iets langere sessie gevist en niet zonder succes! Ik wist maar liefst 6 vissen te landen, waaronder een dubbele run!! Spiegel 10kg Proficiat Nico! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Thx Whitey! grtz |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hallo allemaal , Na een tijdje het heel druk gehad te hebben en minder tijd om te gaan vissen , 2 instant nachtjes gedaan op een kanaal 200km van mijn deur af :-) was een zotte ingeving voor onze grenzen iets te verleggen naar het onvertroude Mijn maat zijn vriendin had de eerste nacht een mooie spiegel van 42pond Ik 2de nacht eerste vis binnen spiegeltje van 29pond En vlak voor het opruimen nog een "volle fluiter" van een run , nog een spiegeltje van 18pond Totaal 6 aanbeten en 5 verzilvert onder 3 vissers .. Niet echt goed , maar beter als blanken .. De rest van de fotos volgen nog
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
mooie spiegel swinne |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
net voor oktober 3-daagse gepland in Frankrijk. Terug naar het water waar we vorig jaar in dezelfde periode goed geslacht hebben en waar een korte sessie deze zomer nog korter is geworden doordat m'n maat plots doodziek werd. revenge! Hopelijk wat vis op de kant, dat maakt hier het blanken op kanaal wat draaglijker
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-10-2013(UTC) Berichten: 119
Bedankjes: 11 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Toch nog 2 visjes weten te vangen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Evengoed gevangen Ron hier n dikke blank enige run die ik kreeg was van zo'n irritante witvissen die s'ochtends op 10 meter afstand was gaan zitten. zo'n hekel aan dat soort gasten
|
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Net terug van nachtje op kanaal. Tegen 17u geinstalleerd en ik krijg een bericht van een maat die ik al eeuwen niet heb gezien. Hij is zelf visser en stelt voor om langs te komen om een pintje te drinken aan het water en wat bij te praten. Na er even bij te zitten begint het al te jeuken en besluit hij ook z'n hengels te gaan halen. Plaats genoeg op het kanaal en altijd fijn om eens met 2 te zijn. De vorige 3 sessies heb ik geblankt, het werd dus tijd om nog iets te vangen. Net als mijn boek uit is en ik rond 1u wil gaan pitten krijg in een run van aan de overkant. Zonder veel problemen de karper vanonder het ponton geloodsd en rustig uitgedrild in de vaargeul. Om de foto wat leuker te make zette deze gewillig z'n rugvin recht Eindelijk nog eens een aanbeet, we kunnen er weer even tegen. Tijd geleden dat ik nog zo blij was met een 15-ponds visje catch and release View My VideoBewerkt door de gebruiker zondag 20 september 2015 10:26:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
gefeliciteerd Flo. Zo zie je maar weer dat de aanhouder wint. Of heb je stiekem je boilie in de pint van je maatje gehouden. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Je bent goed bezig Ron. Je vader ook heb ik gehoord. Ik ben benieuwd waar je zaterdag 26-09-15 en zondag zit? |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
die laatste schub is echt nice! zelf weer een nachtje geblankt op kanaal, erna dan maar avondessietje gedaan op een vijver met 2 spiegels als resultaat (grootste 12,5 kg) (sorry voor de slechte foto, ik wou de visser wat verder niet inschakelen omdat ik hem net had zitten uitkakken wegens 2 x na elkaar bijna over mijn lijnen te gooien) Nu is het voorbereiden voor de 3-daagse in Frankrijk.
|
|
|
|
|
Proficiat aan alle vangers!! Vandaag korte sessie gedaan met als resultaat deze schub! Schub 9,8kg grtz |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 37 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooie spiegel weten te landen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
mooie spiegel Dordtenaar |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.