CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Hey big carp! Alles goed? beetje goed visjaar gehad? Er zijn verschillende mogelijkheden om dit te doen - Een foto zichtbaar maken vanaf een andere locatie (bv myalbum, google, ...):
Dit kan je doen via de volledige editor (via button reageren) en dan via de knop "Plaatje invoegen" en dan de url opgeven. of gelijk zelf de BBCode invoeren [ img ] http://myurl.com [ / img ] (zonder de spaties, dit is alleen om het nu zichtbaar te maken)
- Een foto bijvoegen aan de post:
Tijdens het reageren (moet je wel de button gebruiken en niet "snel antwoorden" ), kan je bij opties aanvinken "Bestand toevoegen". Als je vervolgens op "Plaatsen" druk zal er daarna een venster verschijnen om een bestand zoals een foto bij te voegen
- Een foto bijvoegen aan de post (2):
Nadat je gereageerd heb, kan je via de knop "upload bestand" op jouw post nog foto's toevoegen
- En als laatste een van de nieuwe features op het forum:
Je kan ook op het forum nu een album aanmaken op je profiel (het aantal albums en foto's hangt af van de 'rang' op het forum. Vervolgens kan je die linken aan je post via manier 1, of door gelijk de button "Insert album image" te gebruiken in de editor. (je krijgt dan ook gelijk een preview van je foto's te zien)
Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 januari 2014 21:37:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ja da ga wel en hoe is het met het nacht vis project ? is dat nog steeds van kracht ? oke ik ga dat wel eens paar keer moeten proberen denk ik voor zelf en album aan te maken heb ik als ik en foto toevoeg dat er en ander scherm opent met error en nog wat met rare codes ?
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Pr spiegel: 36 pond Pr schub: 24 pond
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: big carp ja het is even wennen na en tijdje niet meer online geweest te zijn maar nu is mijn vraag hoe kan je foto's makkelijk toevoegen bij en topic ? Na plaatsing van het bericht kan je kiezen voor "upload bestand" (eigenlijk net als voorheen). Bewerkt door de gebruiker dinsdag 27 mei 2014 22:20:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
leen is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Ondervind vandaag het volgende probleem. Als ik op het forum een topic bekijk en beantwoord, en ik wil daarna weer terug naar de beginpage van het forum. Dit doe ik altijd met de button linksboven "forum" Probeer ik dat nu op de nieuwe site, lukt dat niet meer en krijg ik een "blank" Die krijg ik al veel bij het vissen en nu ook hier. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-1-2015(UTC) Berichten: 3
Bedankjes: 1 keer
|
Help! Kan niet meer inloggen met oude gebruikersnaam! Na de vernieuwing is het voor mij niet meer mogelijk geweest in te loggen met de oude gebruiksnaam: Jeroen84 Heb nog wel een nieuw wachtwoord ontvangen via de mail die gekoppeld is aan de gebruikersnaam na de vernieuwing. Nu is alleen het vreemde dat als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen hij zegt dat de gebruikersnaam niet bestaat???? Afwachtend op news!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Hoe heb je het gedaan met je wachtwoord dat je van CF gekregen hebt. Als je met je oude gebruikersnaam en het nieuwe ww (van CF) inlogt, kun je op de site, bij je profiel, je ww weer veranderen in een door jouw gewenst ww. Eigenlijk alleen een nieuw ww aanvragen als het ww dat je van CF gekregen hebt niet werkt of niet meer weet. Bewerkt door de gebruiker woensdag 14 januari 2015 13:32:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Dat is het em nou juist Harry. Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag herkent hij me gebruikersnaam niet meer waarschijnlijk staat deze op de blocklist! Net nog een x geprobeerd maar tevergeefs. Dus nog steeds in afwachting
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Quote:Heb nog wel een nieuw wachtwoord ontvangen via de mail die gekoppeld is aan de gebruikersnaam na de vernieuwing. Dat wachtwoord moet je gebruiken om in te loggen, een nieuwe aanvragen werkte voor mij ook niet. Kwam nog eens bij dat mijn oude @home adres niet meer werkte dus ik had die email niet ontvangen. Erwin heeft dat voor mij opgelost, als je niet kunt inloggen met dat nieuwe wachtwoord kan Erwin je een nieuw ww sturen.
|
bertkamp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Bedankt Bertkamp! b @Erwin zo je me dan een nieuw ww kunnen sturen voor gebruikersnaam: Jeroen84 Alvast bedankt
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hallo Jeroen
Je account doet het weer en als het goed is, is er een wachtwoord naar je hotmail adres gestuurd.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
M.v.g. Erwin
|
Erwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Hij doet het inderdaad weer thnx Erwin |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
|
klopt het dat het bij cf al zomertijd is? Tenminste de tijd van een plaatsing loopt een uur voor. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geeft bij mij nog steeds een uur later aan. Ach nog een paar weekjes en dan klopt het wel. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Even je profiel aanpassen bertkamp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
bertkamp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Dat was het inderdaad bert. Stond op een land ergens in verwegistan. b |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: HarryO klopt het dat het bij cf al zomertijd is? Tenminste de tijd van een plaatsing loopt een uur voor. Wij kijken graag vooruit
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.