CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Geachte karpervrienden Zoals jullie waarschijnlijk al hebben opgemerkt staat sinds vandaag ons nieuwe forum live. We zijn nog druk bezig met verschillende tests maar we hopen dat jullie hier geen last van ondervinden. Graag horen we van jullie wat jullie er van vinden en of jullie nog aan- of opmerkingen hebben. Het nieuwe forum heeft veel nieuwe features. Zo kun je sinds vandaag inloggen met je Facebook account, een fotoalbum aanmaken, berichten/topics snel en gemakkelijk delen en berichten liken. Snuffel even lekker rond en mocht je vragen hebben dan horen wij dat graag. Heel erg veel plezier. M.v.g. Erwin van Hensbergen en Edwin Stoffels Bewerkt door de gebruiker dinsdag 20 januari 2015 19:52:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
Erwin is 4 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
Maarten1977 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ziet er goed uit. Wat ik alleen heel erg mis is rechtsbovenaan "Actieve onderwerpen". Het is er wel, maar dan moet je eerst helemaal terug naar de hoofdpagina van Forum en dan weer naar beneden gaan. Kortom, Om daar te komen, dan zijn we een bak koffie verder ;-). Kan dit AUB weer helemaal bovenaan komen? Alvast bedankt! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 januari 2014 09:43:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
leen is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Leen, de "actieve onderwerpen" zoals die op het vorige forum werkte is nu bereikbaar via "Mijn Topics". Of direct via http://www.carpfeeling.com/Forum/yaf_mytopics.aspx (ps: de oude url werkt ook nog). Op deze pagina kan je ook gelijk de posts zien waarin gereplyed heb ed.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: edwin Leen, de "actieve onderwerpen" zoals die op het vorige forum werkte is nu bereikbaar via "Mijn Topics". Of direct via http://www.carpfeeling.com/Forum/yaf_mytopics.aspx (ps: de oude url werkt ook nog). Op deze pagina kan je ook gelijk de posts zien waarin gereplyed heb ed. Dank voor de info Edwin. Zal eens kijken of ik er aan kan wennen ;-).
|
leen is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik moet er wel ff aan Wenen maar het ziet erg echt TOP uit!!! |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
luukcarp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Het ziet er weer top uit b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
griend is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Het is ook mogelijk om 'vrienden' te maken. Dit kan door op de naam van de gebruiker te klikken en vervolgens op toevoegen als vriend. Op deze manier kun je bijhouden wat je vrienden allemaal vertellen op het forum van CF. Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Maarten, image preview werkt weer.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
als ik alles gelezen aanklik zijn alle groene kruisjes weg(nieuw bericht) log ik later weer in staan ze er weer ook bij topics waar geen nieuw bericht is geplaatst |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 32 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooi werk |
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum als ik alles gelezen aanklik zijn alle groene kruisjes weg(nieuw bericht) log ik later weer in staan ze er weer ook bij topics waar geen nieuw bericht is geplaatst Ron, ik heb een setting veranderd zodat nu dit soort gegevens in ons systeem worden opgeslagen ipv op jou systeem (cookies). Voor mij werkt het nu goed. Kan je nog eens proberen?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hallo Edwin ik gebruik firefox en heb privacy op niets onthouden als ik afsluit Wist alles behalve wachtwoorden.
maar net nog geprobeerd alles als gelezen gemarkeerd Firefox afgesloten en weer opnieuw naar het forum gegaan (zonder in te loggen) overal stond weer een groen + voor
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik ervaar dezelfde melding als Ron. Lijkt erop dat de berichten als ongelezen worden gemarkeerd als ik via een ander ip adres inlog?
|
|
|
|
|
weet je wat raar is dit topic is de enigste die niet als ongelezen gemarkeerd word ook niet bij de melding van frank lijkt wel omgekeerd
|
|
|
|
|
|
Ron van Houtum is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum nu werkt het wel top
top! kwam dus door die setting.
|
edwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2009(UTC) Berichten: 45
|
Ziet er keurig uit, vraagje... waar is het linkje met actieve onderwerpen gebleven, of zie ik hem over het hoofd?
|
|
|
|
|
Dat is nu 'Mijn Topics', rechts boven in het menu
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ja het is even wennen na en tijdje niet meer online geweest te zijn maar nu is mijn vraag hoe kan je foto's makkelijk toevoegen bij en topic ?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.