50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
was een zeer slap weekendje Als je de 4 zeelten 3 brasems en 4 blieken niet mee telt Maar heb toch een visje kunnen pakken dus geen blank |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Toch nog vis Ron, leuk spiegeltje trouwens. Bij mij was het niks. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik heb na 11 uur vistijd mijn net mogen schuiven onder 6 karperts. Geen bakken, maar toch mooie visjes uit mijn thuiswater, waarvan ik er eentje gedubbeld heb in 2 dagen tijd.
Ook heb ik een van de topvissen van het water gelost tegen de lelies. Hier baal ik nog steeds van :( |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 19-8-2011(UTC) Berichten: 6
|
Eigenlijk plaats ik hier nooit wat op het forum maar volg carpfeeling altijd wel actief en zo ook het forum Laat ik dus ook maar eens een visje plaatsen vorige week deze sterke schubkarper mogen vangen:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
stiekem toch iets anders gevist tijdens het varen met mijn vader carp1996 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Leuk beestje carp66 Maar de volgende keer toch de foto's maar zelf plaatsen i.p.v. door hoy hoy.nl d |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO Leuk beestje carp66 Maar de volgende keer toch de foto's maar zelf plaatsen i.p.v. door hoy hoy.nl d d d d d |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Hier nog een van vorige week om precies te zijn 1 okt. |
Pak een Bak!!
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
geen big maar wel me target op het einde van het jaar reinert heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: reinert geen big maar wel me target op het einde van het jaar Proficiat met uw mooie target vis Reinert! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Reinert, wat een droomvis! prachtig Ik heb afgelopen week nog twee leuke schubjes gevangen. Niet de zwaarste, wel mooie visjes.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: MartijnTinus Reinert, wat een droomvis! prachtig
Ik heb afgelopen week nog twee leuke schubjes gevangen. Niet de zwaarste, wel mooie visjes.
Martijn: proficiat met uw prachtige (tweeling) schubben! .......als je dit visJES noemt, wat noem je dan vissen?? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Haha, heeft blijkbaar meer met de foto's te maken. De bovenste is 15 pond en die daaronder 10 pond.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
|
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: carpbuddy zal ik maar weer even meedoen gisteren sessie gedaan vanaf namiddag totaal 4 karpertjes op de mat 1 losser. Deze morgen 7u begonnen tot 15.00 tot 7 stuks geland zeer tevreden.
Goed Bezig Lorenzo! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Mooie visjes carpbuddy Hoe zit dat met jou, vis je in een kweekvijver. Gisteren 4 vandaag 7 toe maar. Als dit niet in een kweekvijver gevangen is maar in een gewone vijver of kanaal, mag je hier nooit geen vragen meer stellen,dan word je te goed, d d |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO Mooie visjes carpbuddy Hoe zit dat met jou, vis je in een kweekvijver. Gisteren 4 vandaag 7 toe maar. Als dit niet in een kweekvijver gevangen is maar in een gewone vijver of kanaal, mag je hier nooit geen vragen meer stellen,dan word je te goed, d d Dit is op een vijvertje niet al te groot maar toch zeer aangenaam. gisteren had ik eerste 4uren nog geen enkele aanbeet had vermoeden dat ze in het ondiepe zoude zwemmen maar tevergeefs. dan maar besloten mij te gaan verplaatsen naar het diepere gedeelte en perfecte stek gevonden. Er was daar iemand die vanaf het begin van het jaar daar op viste en laatste 2 weken weinig of niks gevangen had. Zelf was deze persoon ook om 7u begonnen, en nadat ik me 4de gedrild had is deze kerel gewoon gaan lopen zijn aantal bleef beperkt tot 0 stuks achter 5 uren normaal viste ik met snowman presentatie maar daar bleven de beten achterwege, aangezien bodem zand is had ik de pop up gewoon verwijdert en dit resulteerde gelukkig in een zeer geslaagde sessie |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-10-2013(UTC) Berichten: 119
Bedankjes: 11 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Gisteren met mijn broer gaan vissen en deze 5 karpers kunnen vangen Wegens een dubbel run dan maar een foto van de karper op de mat Bij het opruimen en na een stevige dril nog deze mooie karper kunnen vangen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 oktober 2014 18:55:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Hoppa nog eentje bij de verzameling Er zwemmen er 3 van rond en 1 ervan heb ik toch gestrikt |
|
|
|
|
Gefeliciteerd! Maar de vraag is waar zwemmen er 3 van rond? |
Pak een Bak!!
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.