45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum zo net terug van een lekkere sessie. qua vangsten dan he was zaterdag vanaf 13:00 tot 23:00 een houseparty aan de gang aan de overkant van het water. Ze hadden flink zin in The Red Fever van Boedha Baits Prachtig, machtige bakken Ron! Proficiat!! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Even terug in de tijd: Vanaf mijn 5de jaar vis ik al op de Maas. Samen met mijn opa, oma, vader en moeder was ik hier bijna elk weekend te vinden en leerde ook hier karpervissen. 13 Jaar geleden kwam hier plots een einde aan toen er stekpezers langskwamen die haken en lijn achter hadden gelaten en door de boer werden terug gevonden aan en in de poten van koeien. Vanaf dat moment mocht er niemand meer vissen en ging alles op slot. Dit was het einden van 25 jaar lang vissen op deze stek voor mijn opa en oma en het einde van hun hobby. Nu 13 jaar later trok ik de stoute schoenen aan en ging aan de boer vragen of ik met een paar duidelijke afspraken er weer mocht vissen, met dit als resultaat: Ruim altijd je rotzooi op, heb respect voor andere vissers!! Samen houden we de oevers van deze mooie rivierendelta schoon! Bewerkt door de gebruiker zondag 27 april 2014 19:08:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Even terug in de tijd: Vanaf mijn 5de jaar vis ik al op de Maas. Samen met mijn opa, oma, vader en moeder was ik hier bijna elk weekend te vinden en leerde ook hier karpervissen. 13 Jaar geleden kwam hier plots een einden aan toen er stekpezers langskwamen die haken en lijn achter hadden gelaten en door de boer werden terug gevonden aan en in de poten van koeien. Vanaf dat moment mocht er niemand meer vissen en ging alles op slot. Dit was het einden van 25 jaar lang vissen op deze stek voor mijn opa en oma en het einde van hun hobby. Nu 13 jaar later trok ik de stoute schoenen aan en ging aan de boer vragen of ik met een paar duidelijke afspraken er weer mocht vissen, met dit als resultaat: Ruim altijd je rotzooi op, heb respect voor andere vissers!! Samen houden we de oevers van deze mooie rivierendelta schoon! Volledig mee akkoord Remon, en trouwens mooie bak!! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
En dan zo'n vis vangen. Prachtig kerel. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-4-2014(UTC) Berichten: 15 Locatie: brecht Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vissen allemaal top
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mooie vis remon!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 69
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooie vis Remon! Zelf heb ik ook eindelijk mijn eerste van 2014 te pakken dankzij een stiff rigje geknoopt zoals die van Erwin. |
Don't fish for quantity fish for quality |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: pike107 Mooie vis Remon! Zelf heb ik ook eindelijk mijn eerste van 2014 te pakken dankzij een stiff rigje geknoopt zoals die van Erwin. Heel goed gespiekt! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: pike107 Mooie vis Remon! Zelf heb ik ook eindelijk mijn eerste van 2014 te pakken dankzij een stiff rigje geknoopt zoals die van Erwin. Heel goed gespiekt! Jaja, tips zijn er om te gebruiken! Een stiff rig is daarbij iets dikker dan mijn andere rigs en dat is wel fijn bij obstakels, zoals mosselbanken en bruggen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik had ook weer een beste gras te pakken. Mvg; Jordy |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
nu ik terug in het onderwijs werk en de woensdag vrijaf heb wordt dinsdag nachtvisdag Morgen 2de nachtje van het jaar op een hard water, eerste was al een blank. Laat de bakken maar komen Dit is er nog eentje van een ander water waar het nu helaas paaiperiode is Bewerkt door de gebruiker maandag 28 april 2014 22:50:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Na 5 keer blanken, kwam er juist om 7u30 deze mooie Schub uit van 12,5kg . Was er zeeer tevreden bij! Nicky heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
De grassers zijn weer los Jordy . En mooie karper Nicky Hij lijkt zwaarder dan 12,5 kg. |
pike107 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zekers Pike107. Had er net weer eentje. Die van jou was ook een beste! Mvg; Jordy |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb om 11 u 15 deze spiegel van 18 kg ook nog mogen Scheppen! Voor de 2 de keer in nog geen 2 maanden Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 april 2014 14:32:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Nicky heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
laatst een mooie 11 kilo schub gevangen op de korst . alleen krijg de foto niet in mijn bericht weet iemand hoe dit moet . is mijn eerste keer. tomvliet1998 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: tomvliet1998 laatst een mooie 11 kilo schub gevangen op de korst . alleen krijg de foto niet in mijn bericht weet iemand hoe dit moet . is mijn eerste keer.
Tom: eerst uw bericht posten zoals je nu hebt gedaan, dan terugkeren naar uw bericht, dan kan je bovenaan rechts uw bericht kiezen om een bestand up te loaden, bestand wordt dan normaal onderaan uw bericht geplaatst, je moet wel ingelogd zijn om dit te kunnen doen, probeer maar eens! |
whitey is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: tomvliet1998 laatst een mooie 11 kilo schub gevangen op de korst . alleen krijg de foto niet in mijn bericht weet iemand hoe dit moet . is mijn eerste keer.
Tom: eerst uw bericht posten zoals je nu hebt gedaan, dan terugkeren naar uw bericht, dan kan je bovenaan rechts uw bericht kiezen om een bestand up te loaden, bestand wordt dan normaal onderaan uw bericht geplaatst, je moet wel ingelogd zijn om dit te kunnen doen, probeer maar eens! super het is gelukt bedankt .
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: tomvliet1998 Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: tomvliet1998 laatst een mooie 11 kilo schub gevangen op de korst . alleen krijg de foto niet in mijn bericht weet iemand hoe dit moet . is mijn eerste keer.
Tom: eerst uw bericht posten zoals je nu hebt gedaan, dan terugkeren naar uw bericht, dan kan je bovenaan rechts uw bericht kiezen om een bestand up te loaden, bestand wordt dan normaal onderaan uw bericht geplaatst, je moet wel ingelogd zijn om dit te kunnen doen, probeer maar eens! super het is gelukt bedankt . Graag gedaan! Trouwens ook mooie schub! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Nicky Ik heb om 11 u 15 deze spiegel van 18 kg ook nog mogen Scheppen! Voor de 2 de keer in nog geen 2 maanden Prachtige, brute, mooie bak!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.