30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Mooie vissen allemaal b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-10-2013(UTC) Berichten: 39 Locatie: Enschede Bedankjes: 3 keer
|
Ik moet niet meer in dit topic kijken.. nog geen 1 op de kant gehad dit seizoen. :( |
PB 2015: 33 pondjes
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-10-2013(UTC) Berichten: 39 Locatie: Enschede Bedankjes: 3 keer
|
Was ik vanochtend nog aan het klagen over mijn blanksessies.. IMAG0710 by Gummiebeer007, on Flickr 32 pond! Mijn pr tot nu toe! En na 10 minuten kwam op de andere hengel deze 28 ponder vol met kuit op de mat. b 28 pond by Gummiebeer007, on Flickr Ik ben blij b Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 april 2014 22:20:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
PB 2015: 33 pondjes
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Gummiebeer Was ik vanochtend nog aan het klagen over mijn blanksessies.. 32 pond! Mijn pr tot nu toe! En na 10 minuten kwam op de andere hengel deze 28 ponder vol met kuit op de mat. b Ik ben blij b Mooie dikke schubben, de bovenste lijkt een body builder! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Mooie bak Gummiebeer b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
Gister avond nog even een paar uurtjes tijd gevonden om te vissen. Dit keer met 1 hengel statisch op de karpertjes en mijn nieuwe torrepickertje. Een torrepickertje is een heel dun hengeltje met een kurken handvat, hier hangt een haakje aan en een half grammetje lood(putty werkt perfect ) en omdat de hengel zo licht is voel je elke aanbeet in je hand waarna je kunt aanslaan. Deze hengel gebruik ik over het algemeen om baars te vangen. Gister had ik echter na 5 seconden al een aanbeet waarna ik een dril had van ongeveer 1 minuut, deze vis zwom toen verder weg en dat hield mijn 10/00 lijntje niet. Dat is pech! Nadat ik er een nieuwe haak en worm aangemaakt heb ga ik het weer proberen. Weer een felle aanbeet, een stevige dril waarbij ik de vis een aantal keren uit een duiker moest trekken(voor hoe ver dit ging) had ik toch leuke bijvangst op dit hengeltje. Verder nog heel wat baars tot 30cm gevangen en een stuk of 5 tussen de 30-40 cm. Op de statische hengel wat lijnzwemmertjes gehad, meer niet :( Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 april 2014 09:38:47(UTC)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: gerjan zekers,heb hem al 3 keer gevangen,de afgelopen 3 jaar elke jaar een keer En hoe zwaar was ie deze keer? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: JustMoes Gister avond nog even een paar uurtjes tijd gevonden om te vissen. Dit keer met 1 hengel statisch op de karpertjes en mijn nieuwe torrepickertje. Een torrepickertje is een heel dun hengeltje met een kurken handvat, hier hangt een haakje aan en een half grammetje lood(putty werkt perfect ) en omdat de hengel zo licht is voel je elke aanbeet in je hand waarna je kunt aanslaan. Deze hengel gebruik ik over het algemeen om baars te vangen. Gister had ik echter na 5 seconden al een aanbeet waarna ik een dril had van ongeveer 1 minuut, deze vis zwom toen verder weg en dat hield mijn 10/00 lijntje niet. Dat is pech! Nadat ik er een nieuwe haak en worm aangemaakt heb ga ik het weer proberen. Weer een felle aanbeet, een stevige dril waarbij ik de vis een aantal keren uit een duiker moest trekken(voor hoe ver dit ging) had ik toch leuke bijvangst op dit hengeltje. Verder nog heel wat baars tot 30cm gevangen en een stuk of 5 tussen de 30-40 cm. Op de statische hengel wat lijnzwemmertjes gehad, meer niet :( Felle beestjes die kruiskarpers!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
Volgens mij is het geen kruiskarpertje hoor. De plek waar deze gevangen is zijn die namelijk nooit uitgezet. Maakt verder ook niet uit natuurlijk! Blijft leuke bijvangst ^.^ |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Na schooltijd even een zak brood en een spinhengel gepakt. Ook nog mooi succes geboekt weer. |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jordy Paauw Na schooltijd even een zak brood en een spinhengel gepakt. Ook nog mooi succes geboekt weer. Mooie grassie Jordy! , zit die in dergelijk klein putje? of zie ik verkeerd? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Is een groot sloten stelsel van wel aardig wat hectare in totaal. Loopt door de hele woonwijk.
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-4-2014(UTC) Berichten: 15 Locatie: brecht Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie schub 14kg 200 suikie heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
Zo de voerstek blijft lopen. |
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: gerjan Zo de voerstek blijft lopen. Wat een mooie gekleurde "dikkerd"! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Gefeliciteerd allemaal! Ik zie weer mooie vissen voorbij komen. Ook ik had een goede maand maar mijn vismaten een veel betere! de derde was een dubbele run, prachtig toch de vierde is mijn personal best tot nu toe (25 pond) Hier mijn 5 vissen. Vanochtend tijdens een uurtje vissen (zijn na een uur al gestopt) Morgenochtend, zondag de hele dag en maandag weer, daarna gaan we 5 dagen naar de franse grens!!!! To be continued en vang ze allemaal!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Schub van het Albertkanaal gevangen op 15 april . De 2 de van die dag. Eeste was 10 kg en deze 20,5 kg! Nicky heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Nicky Schub van het Albertkanaal gevangen op 15 april . De 2 de van die dag. Eeste was 10 kg en deze 20,5 kg! Prachtige bak!! b |
|
|
|
|
@suikie: inderdaad prachtige schub!
@Michael: mooie gekleurde vissen en prachtige bovenvin, de onderste denk ik! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
zo net terug van een lekkere sessie. qua vangsten dan he was zaterdag vanaf 13:00 tot 23:00 een houseparty aan de gang aan de overkant van het water. Ze hadden flink zin in The Red Fever van Boedha Baits Bewerkt door de gebruiker zondag 27 april 2014 09:24:40(UTC)
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.