CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
5 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 37 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nieuwe opstelling 2x dwarf 10ft 2.75 Lb 2x Sonik Tournos 8000 Fox Stalker rod pod
|
DeDordtenaar is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb op bedankt gedrukt, maar eigenlijk moet ik dat echt niet doen, mijn hart gaat sneller kloppen... Nash Dwarf, betekend kleinere hengels, makkelijker mee te nemen.
Ik ben benieuwd, zou je voor mij het een en ander op foto kunnen zetten?
setup heb ik al gezien maar is altijd leuk hier meer van te zien, maar foudraal en opberg mogelijkheden
Doe maar via PB dan blijft het hier netjes,
ik hoop dat je de moeite wilt nemen
alvast bedankt |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik zit ook een beetje te kijken naar de Dwarfs, wil graag wat lichter en compacter en vooral mobieler vissen. Hoe is de actie van die hengels?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 37 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: Andre Ik zit ook een beetje te kijken naar de Dwarfs, wil graag wat lichter en compacter en vooral mobieler vissen. Hoe is de actie van die hengels? Heb er zelf pas 2x mee gevist dus daar kan ik je nog weinig over vertellen. Heb er als bijvangst een mooie snoek mee mogen drillen (1m10) en dit ging/voelde prima.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
heb er mij ook dwarf's besteld 9f 3lb ben eens benieuwt vooral voor korte of dag sessie's
|
big carp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-11-2013(UTC) Berichten: 35
Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hierbij mijn setup van afgelopen sessie. Chub outcast hengels Oude Shimano USA 4500 A molens JRC Rubicon Pod + Delkims Mvg, Thierry
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Pr spiegel: 36 pond Pr schub: 24 pond
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-4-2014(UTC) Berichten: 15 Locatie: brecht Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dank je
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-4-2014(UTC) Berichten: 15 Locatie: brecht Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
nu is het oke suikie heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik ga ook eens mijn setup erop zetten. Zaterdag denk ik ga weer lekker naar de rietplas in houten Bewerkt door de gebruiker donderdag 24 april 2014 21:51:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Pr spiegel: 36 pond Pr schub: 24 pond
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hier mijn simpele maar prima setje. Mvg; Jordy |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Jordy Paauw Hier mijn simpele maar prima setje. Mvg; Jordy De hengels bedoel je toch Jordy? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mensen,
Ik heb een Nash Dwarf setje aangeschaft dus heel mijn oude setup de deur uit en alles opnieuw terug gekocht. Kom ik er achter dat mijn molens te groot zijn voor het foudraal.
Nu ben ik dus opzoek naar kleine goede molens die tevens ook betaalbaar zijn. Ik denk ik reageer hier even want hier komen zoveel verschillende spullen voorbij |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
te groot voor de foudral ? welke molens zijn het dan ? ik weet dat ze fouderals hebben voor big pit molens . ik weet volgend wekend of alles past dan heb ik de mijn dan zal ik je laten weten of mijn molens passen
|
|
|
|
|
Het zijn de Shimano Big Baitrunner LC's (oude type) Nu maakt het voor mij eigenlijk niet zo heel veel uit dat ik andere molens moet gaan kopen. Ik vis niet tot nauwelijks over de 100 a 150 meter.
Dus een kleinere big pit zou voor mij ideaal zijn |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Mijn wapenarsenaal Wat mij opvalt bij veel mensen is dat ze de spoel helemaal naar voren hebben staan. Ik wil niet de wijsneus uithangen maar hou er rekening mee dat je hiermee de as van je molen extreem belast Bewerkt door de gebruiker zondag 11 mei 2014 10:46:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Davey Ik heb ook de dwarf set bij mij zitten er shimano usa 4500a erop en dat is al krap in de scoop foudraal op marktplaats kom je regelmatig usa baitrunners tegen. MVG Lorenzo
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Wat mij opvalt bij veel mensen is dat ze de spoel helemaal naar voren hebben staan. Ik wil niet de wijsneus uithangen maar hou er rekening mee dat je hiermee de as van je molen extreem belast Remon: ik denk dat ze dit doen omdat hun molens dan groter lijken!, zoals je ziet staan mijn spoelen achteruit. Bewerkt door de gebruiker zondag 11 mei 2014 10:41:25(UTC)
| Reden: aanvulling! whitey heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: reinert mijn setup Reinert: uw setup is nogal "gecamoufleerd", als wij hem zelfs niet zien, dan de karpers al zeker niet. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.