CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
haha idd...
wel mooi setje hoor! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Mijn opstelling dit keer op een rodpod. Staande op het geweldig mooie Great lake in Frankrijk! thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: thimon Mijn opstelling dit keer op een rodpod. Staande op het geweldig mooie Great lake in Frankrijk! Mooie foto Thimon! .........de hendel van uw rechtermolen staat wat lager dan de andere 2 , hihihihi |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: thimon Mijn opstelling dit keer op een rodpod. Staande op het geweldig mooie Great lake in Frankrijk! Mooie foto Thimon! .........de hendel van uw rechtermolen staat wat lager dan de andere 2 , hihihihi Hahah ja, ik had het gezien Whitey! Gelukkig zien de karpers dat niet en die lieten het ook vooral niet om te bijten! b |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Dat is een goede Remon! Bedankt voor de tip. Deed het zelf altijd omdat ik dan het ideee dat op korte afstand de beetindicatie directer is. Nu je het zegt heel logisch! Voortaan de molens maar wat verder naar achteren!
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Met een RodPod (die ik meestal alleen gebruik als het echt nodig is, dus in dit geval boven op de rotsen, maar voor deze keer maakte ik een uitzondering omdat mijn zoon het zo kek vond staan ;-) ) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 mei 2014 20:04:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 41
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Oog voor detail Sander . Heel gaaf setje!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mijn setup helaas geen foto
2 fox warrior s2.75lb 2 shimano baitrunner dl6000ra opgespoeld met fox warrior xt lijn 0.35 1 trend beetmelder set 1 fox stalker plus pod 2 fox micro swingers
Foto post ik nog wel |
Pr spiegel: 36 pond Pr schub: 24 pond
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Calvincarp Mijn setup helaas geen foto
2 fox warrior s2.75lb 2 shimano baitrunner dl6000ra opgespoeld met fox warrior xt lijn 0.35 1 trend beetmelder set 1 fox stalker plus pod 2 fox micro swingers
Foto post ik nog wel .............omgekeerd? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-10-2012(UTC) Berichten: 88 Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
mooie setup sandervis dit is de mijne alleen nog nieuwe Bankstick en Buzzerbar van jag dan is het kompleet.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
Eerst geschreven door: sandervis ik heb de zelfde rodrust's van jag de mijn zijn met het wit . welke solar titaniums heb je gekocht ? ik heb de carbonne
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 95
|
Hier mijn set 3 x sportex fbc laten ombouwen naar eigen wensen. 3 x shimano lc big 3x delkim plus met alles van delkim erbij. piet vogel jedi 4 leg pod nanotec graupner voerboot. Bewerkt door de gebruiker maandag 19 mei 2014 20:57:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven tiennes heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 41
|
heb de paarse genomen
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
hoe bevallen die solar titaniums?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
Mij wel goed alles past op alles ook op de kettingen ze zijn wel kleiner heb ik de indruk maar nu zijn ook de lijn klementjes in de kleuren te krijgen De kleuren vind ik wel beter nu
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Calvincarp Mijn setup helaas geen foto
Foto post ik nog wel .............omgekeerd? Haha nee Whitney nu ga ik het wel goed doen |
Pr spiegel: 36 pond Pr schub: 24 pond
|
|
|
|
|
Niet alleen ik maak gebruik van mijn opstelling. thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
kan nu even geen foto plaatsen, maar ik heb tot nu toe één karperhengel (boxxer, van spro) en een bijpassende molen van hetzelfde merk. verder zit er een methodfeeder aan gemonteerd, en natuurlijk een onderlijntje1 |
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Mijn opstelling van 3 Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.