CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Riviergeweld ( en andere artikelen ) Thimon
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik vind als je een artikel schrijft en er komt een vraag van hoe je de vis heb gevangen of hoe je vist, dat je daar eerlijk antwoord op moet geven. anders moet je gewoon je mond houden en niet de publiciteit opzoeken en gewoon lekker gaan vissen (Y) |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
Lodewijk is 3 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Eerst geschreven door: Lodewijk ik vind als je een artikel schrijft en er komt een vraag van hoe je de vis heb gevangen of hoe je vist, dat je daar eerlijk antwoord op moet geven. anders moet je gewoon je mond houden en niet de publiciteit opzoeken en gewoon lekker gaan vissen (Y) Volledig maar dan ook volledig mee akkoord |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
Peter D is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Dat vindt ik nu niet er bestaan meer dan artikelen genoeg met reclame,ik denk dat Thimon ze vangt met nashhaken nashrigs en die nashbollen en nu allemaal naar de hengelsportzaak achter die materialen. Verdient Kevin ook nog wat. MVG Lorenzo Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 april 2014 19:24:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
l-o-r-e-n-z-o is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
@lorenzo Wie heeft het hier over reclame Lorenzo? Wat boeit het nou met welk merk haak/ onderlijn materiaal e.d. iemand zijn onderlijn knoopt.
@Lodewijk Het is in mijn ook ogen niet nodig om zo geheimzinnig te doen over je visserij.. Als hij zijn verhaal aanvult met hier en daar een schetsje van waar hij op een talud zijn aas dropt (LET OP, GEEN SCHETS VAN HET COMPLETE WATER MET ALLE STEKKEN INZICHTELIJK) en misschien een korte uitleg over zijn gedachte over de onderlijnen die hij gebruikt tijdens zijn sessie en op welke hij zijn vis heeft gevangen. Dan geeft hij in mijn optiek niet te veel prijs, maar maak je het wel een stuk inzichtelijker voor de lezer. Ik vind Thimon's stukjes gerust leuk, maar ik vind het ook leuk om een stukje over de gedachtegang van de visser te weten te komen. Maargoed dat is een keuze die Thimon maakt.
@Thimon Wat ik eerlijk gezegd minder vind van dit topic is, dat als je vraagt om feedback om je verhaal beter te maken dat je de dingen die genoemd worden eigenlijk gelijk van tafel veegt en verkeerd begrijpt. Als ik dit vervolgens nogmaals uitleg, reageer je hier niet meer op... Uiteraard zijn er genoeg forumleden die enkel positief zijn over je schrijfwerk.. Leuk om te horen, maar word je hier beter van? |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
peter servais is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Iedereen heeft recht op zijn eigen meinig, zie je hier ook! Mijn mening?: wat een gejank van bepaalde mensen hier!! Beetje jammer... Thimon lekker bezig! Als je er zelf maar trots op bent
|
Ancoes is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik vind Thimon zijn verhalen namelijk erg leuk. Het is 'zijn' beleving die hij erg leuk op papier weet te zetten. Smaken verschillen en je kunt niet naar alle monden voeren. Dat hoeft ook niet. Schrijven is ook een leerproces en Thimon heeft hier aanleg voor.
Ik vind het ook heel sterk dat Thimon vraagt om feedback. Hij wil kennelijk beter worden en dit siert hem.
Ik zeg, ga zo door Thimon!
Gr. Erwin
|
Erwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: Erwin Ik vind Thimon zijn verhalen namelijk erg leuk. Het is 'zijn' beleving die hij erg leuk op papier weet te zetten. Smaken verschillen en je kunt niet naar alle monden voeren. Dat hoeft ook niet. Schrijven is ook een leerproces en Thimon heeft hier aanleg voor.
Ik vind het ook heel sterk dat Thimon vraagt om feedback. Hij wil kennelijk beter worden en dit siert hem.
Ik zeg, ga zo door Thimon!
Gr. Erwin Bedankt voor je positieve reactie Erwin! Wat je zegt klopt helemaal. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Thimon, Met je artikel succesvol vissen op een rivier heb je juist wel wat gedaan met de feedback. Mooi besluit om hier een speciaal artikel over te schrijven. Het is een mooie aanvulling op je column Riviergeweld. TOP!! Bewerkt door de gebruiker maandag 14 april 2014 20:27:07(UTC)
| Reden: spelfoutje verbeterd |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
peter servais is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: peter servais Thimon, Met je artikel succesvol vissen op een rivier heb je juist wel wat gedaan met de feedback. Mooi besluik om hier een speciaal artikel over te schrijven. Het is een mooie aanvulling op je column Riviergeweld. TOP!! Bedankt voor je reactie Peter. Ik was ook zeer zeker van plan nog wel te reageren op jou feedback. Ik kom soms alleen tijd tekort en kan niet altijd direct reageren. Je kunt dus zien dat ik wel degelijk wat doe met wat er gezegd wordt door iedereen. En niet alleen de positieve reacties in ontvangst neem. Nogmaals dank voor je reactie! b |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Eerst geschreven door: peter servais Thimon, Met je artikel succesvol vissen op een rivier heb je juist wel wat gedaan met de feedback. Mooi besluit om hier een speciaal artikel over te schrijven. Het is een mooie aanvulling op je column Riviergeweld. TOP!! En hier ben ik dus ook volledig mee akkoord ! Mooie reactie Thimon, echt waar b |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
Peter D is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Ik vind die colum's net super leuk. Je leert er bijna altijd wel iets over bij en gewoon de mooie foto's die erbij zijn, zijn al de moeite waard. Doe zo maar verder.(van mij mogen het er zelfs meer zijn)!! |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Gies Ik vind die colum's net super leuk. Je leert er bijna altijd wel iets over bij en gewoon de mooie foto's die erbij zijn, zijn al de moeite waard. Doe zo maar verder.(van mij mogen het er zelfs meer zijn)!! Bedankt Gies! Er komen zeer zeker nog veel meer verhalen. b |
thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Riviergeweld ( en andere artikelen ) Thimon
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.