logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
thimon  
#1 Gepost : woensdag 26 maart 2014 11:06:17(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Beste Carpfeeling leden.

Het zal de meesten vast niet zijn ontgaan dat ik sinds een tijdje fanatiek aan het schrijven ben voor Carpfeeling. Het was voor mij een hele eer om te mogen toetreden tot het CF team! Hier ben ik natuurlijk enorm trots op.

Het schrijven doe ik vanuit een passie en met erg veel plezier. Nu vraag ik mij alleen het volgende af:

Aangezien er vaak weinig reacties onder de stukken te lezen zijn in het algemeen. Vraag ik mij af of mijn stukken bij de lezers in de smaak vallen. Graag zou ik willen weten wat jullie er allemaal van vinden.

Onlangs heb ik van een aantal leden en mensen in mijn omgeving al hele mooie complimenten mogen ontvangen. Mijn dank hiervoor is groot. Hier haal ik veel plezier en voldoening uit.

Als er mensen zijn met eventuele verbeterpunten, aanvullingen, enz enz... meld ze dan. Daar kan ik weer mee verder.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Thimon Blijb

Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 maart 2014 11:08:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Doorzetten wordt beloond!
Sponsor
peter servais  
#2 Gepost : woensdag 26 maart 2014 11:31:56(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Hoi Thimon,
Het is altijd goed om feedback te vragen Like.
Ik denk niet dat je je druk moet maken als er weinig reacties op volgen.

Ik vind je verhalen altijd goed geschreven, misschien soms iets wollig (het kan hier en daar misschien wat korter en bondiger), maar qua taalgebruik erg netjes. Het leest ook lekker weg.

Wat ik leuk zou vinden is misschien wat meer diepgang in jouw visserij op de rivier.
Ik zou het bijv. leuk/ interessant vinden om te zien hoe jij bijvoorbeeld het voeren, je systeem en onderlijn aanpakt voor die sessie waar je het verhaal over schrijft. eventueel aangevuld met foto's.

Zo word het mijns inziens ook meer dan alleen een goed verhaal.

Ik hoop dat je hier iets mee kan Blijb ,

Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 maart 2014 11:33:44(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
thimon  
#3 Gepost : woensdag 26 maart 2014 11:49:11(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Eerst geschreven door: peter servais Ga naar gequote bericht
Hoi Thimon,
Het is altijd goed om feedback te vragen Like.
Ik denk niet dat je je druk moet maken als er weinig reacties op volgen.

Ik vind je verhalen altijd goed geschreven, misschien soms iets wollig (het kan hier en daar misschien wat korter en bondiger), maar qua taalgebruik erg netjes. Het leest ook lekker weg.

Wat ik leuk zou vinden is misschien wat meer diepgang in jouw visserij op de rivier.
Ik zou het bijv. leuk/ interessant vinden om te zien hoe jij bijvoorbeeld het voeren, je systeem en onderlijn aanpakt voor die sessie waar je het verhaal over schrijft. eventueel aangevuld met foto's.

Zo word het mijns inziens ook meer dan alleen een goed verhaal.

Ik hoop dat je hier iets mee kan Blijb ,


Peter, ik begrijp je punt. Ik haak daar graag even op in.

Ik publiceer expres geen technieken of manieren hoe ik vis op de rivier. Dit met als reden dat ik gewoon graag laat zien wat ik mee maak en daarmee mensen wil vermaken. Ik heb zelf keihard moeten werken om succesvol te kunnen zijn op de rivier. Ik ga mijn tactiek niet zomaar openbaar gooien. Daar ben ik heel eerlijk in. ( je weet immers dat ik er op tegen ben iedereen alles op hun bordje te schotelen )
Begrijp me hierin goed! Ik schrijf mijn technische stukjes om mensen te motiveren en te helpen. Jij zult ook dingen hebben die je niet met anderen deelt toch Blij?

Wat betreft het verhaal korter en bondiger houden. Dat zou kunnen... Maar dan krijg je verhalen als:

ik ging naar het water, ik zette mijn spullen op, ik ving een vis, ik pakte mijn spullen weer in en ging weer naar huis, ik was blij.

Dat vind ik persoonlijk helemaal nergens naar klinken en op lijken.

Wanneer ik een verhaal uitschrijf zoals het daadwerkelijk verlopen is trek je mensen in het verhaal wanneer ze het lezen en voelt het een beetje alsof je het zelf beleeft. Dat is de bedoeling. Blij

Misschien is het jou voorkeur niet helemaal qua schrijfstijl, dat kan natuurlijk ook. Knipoog

Bedankt voor je feedback!

Groeten,

Thimon Blijb

Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 maart 2014 11:50:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Doorzetten wordt beloond!
karperwezep  
#4 Gepost : woensdag 26 maart 2014 12:43:43(UTC)
karperwezep


15 ponder

Lid sinds: 21-7-2012(UTC)
Berichten: 105

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
gewoon zo door blijven gaan! vind het mooi om je verhalen te lezen. ik hoop dat je nog maar vele vissen van de rivier mag takelen!
thanks karperwezep is 1x bedankt voor deze nuttige post.
thimon op 28-3-2014(UTC)
peter servais  
#5 Gepost : woensdag 26 maart 2014 12:56:10(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Quote:
Peter, ik begrijp je punt. Ik haak daar graag even op in.

Ik publiceer expres geen technieken of manieren hoe ik vis op de rivier. Dit met als reden dat ik gewoon graag laat zien wat ik mee maak en daarmee mensen wil vermaken. Ik heb zelf keihard moeten werken om succesvol te kunnen zijn op de rivier. Ik ga mijn tactiek niet zomaar openbaar gooien. Daar ben ik heel eerlijk in. ( je weet immers dat ik er op tegen ben iedereen alles op hun bordje te schotelen )
Begrijp me hierin goed! Ik schrijf mijn technische stukjes om mensen te motiveren en te helpen. Jij zult ook dingen hebben die je niet met anderen deelt toch Blij?

Wat betreft het verhaal korter en bondiger houden. Dat zou kunnen... Maar dan krijg je verhalen als:

ik ging naar het water, ik zette mijn spullen op, ik ving een vis, ik pakte mijn spullen weer in en ging weer naar huis, ik was blij.

Dat vind ik persoonlijk helemaal nergens naar klinken en op lijken.

Wanneer ik een verhaal uitschrijf zoals het daadwerkelijk verlopen is trek je mensen in het verhaal wanneer ze het lezen en voelt het een beetje alsof je het zelf beleeft. Dat is de bedoeling. Blij

Misschien is het jou voorkeur niet helemaal qua schrijfstijl, dat kan natuurlijk ook. Knipoog

Bedankt voor je feedback!

Groeten,

Thimon Klasse!



Thimon,

Ik snap dat je niet je hele tactiek openbaar wilt maken, ik dacht dat je artikelen bedoeld zijn als inkijk in jouw visserij, niet als verhaal over een sessie.
Een stuk diepgang zoals ik deze genoemd heb, zou er dan goed bij gepast hebben. Maar als het als een soort van dagboek bedoeld is, snap ik dat je niet verder wilt gaan dan je belevenissen aan de waterkant.

Persoonlijk sta ik anders tegenover het "geheimzinnige", ik ken de rivaliteit tussen vissers niet echt. Ik maak het dan ook niet vaak mee aan de waterkant. Elke karpervisser heeft zijn eigen manier van vissen en is er van overtuigd dat hij het "het beste" doet.
Een inkijk hoe een andere visser het doet zou ook een leuke aanvulling geweest zijn mijns inziens, en zou de lezer een andere inkijk kunnen geven en misschien wel leerzaam zijn.
Misschien is dit wel een beetje van, hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten.. of ik ben gewoon naïef.

Ik geloof dat je onder kort en bondig het verkeerde verstaan hebt. Je hebt dit begrepen als kort en bondig je complete verhaal vertellen. Dan is er idd niets aan als je dit verteld als, ik ging naar het water, ik zette mijn spullen op, ik ving een vis, ik pakte mijn spullen weer in en ging weer naar huis, ik was blij.
Uiteraard wil je er een verhaal van maken en mensen in jouw belevenis meenemen, hier probeer ik je geen verbeterpunt op te geven.
Ik bedoel het meer als, dat als je iets omschrijft in je zinnen, doe je dit soms wat wollig. dit zou je soms ook wat korter en bondiger kunnen doen om het nog beter leesbaar te maken. (al is het misschien een beetje mieren neuken)
Het is jouw verhaal, dus als jouw schrijfstijl is zoals jij dat wilt moet je dat lekker zo laten.

Het zijn erg leuke verhalen zoals je ze schrijft, ik vraag me nu alleen af wat je verwacht aan eventuele feedback?

Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 maart 2014 13:00:50(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
whitey  
#6 Gepost : woensdag 26 maart 2014 13:48:48(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Beste Thimon,

Ik heb u reeds persoonlijk laten weten dat ik fan ben van uw "riviergeweld" column, om de een of andere manier kan ik daaronder geen reactie plaatsen.
Ik (en waarschijnlijk menig anderen) wil vooral meer acties zien, zoals meer foto's (aasaanbieding/rigs) en liefst een filmpje van run/drill......als dat kan.
Als de reacties niet overweldigend zijn, wel je weet evengoed als ik dat velen hier enkel komen om te lezen/profiteren van anderen, er zijn meestal meer gasten dan leden online, das spijtig, maar dat zal wellicht op iedere forum zijn.

Stop vooral niet met schrijven, of ik kom es af tot in Nederland!! Angel Blijb Tik 'm aan!

PS. ik ben er zeker van dat je wist dat ik hierop ging reageren!

Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 maart 2014 13:54:53(UTC)  | Reden: aanvulling!

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
thanks whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
thimon op 28-3-2014(UTC)
Boe  
#7 Gepost : woensdag 26 maart 2014 20:19:16(UTC)
Boe


10 ponder

Lid sinds: 20-4-2013(UTC)
Berichten: 66

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Als verbetering, stop met heel dat schrijven. Ik vind het helemaal niks.
Komt mede door de schrijfstijl maar ook door de arrogantie.
Dit is dus MIJN mening.
thanks Boe is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Lodewijk op 28-3-2014(UTC)
tomvliet1998  
#8 Gepost : woensdag 26 maart 2014 21:03:00(UTC)
tomvliet1998


25 ponder

Lid sinds: 11-5-2013(UTC)
Berichten: 471

Bedankjes: 38 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Ik vindt het wel leuk je kunt je zo is inleven in een andere zijn visserij .
Je leert en kunt dit toepassen .
Kunnen er meer artikels over kanalen gaan bijvoorbeeld pak weg het kk of ak .
Alvast bedankt voor die artikels iedereen .
remon v wanrooij  
#9 Gepost : woensdag 26 maart 2014 21:51:25(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Leuk om te lezen hoe je vist op een rivier.
Zelf vis is met dit jaar mee geteld al 19 jaar op de rivieren dus altijd leuk om stukjes te lezen van mensen met de zelfde interesse.

Vorig jaar hebben mijn maat en ik vooral over kanalen geschreven.
Dit jaar gaan we een gehele film maken over het vissen op rivieren met hopelijk ook onderwater beelden van het aas gedrag Blij.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
thimon  
#10 Gepost : vrijdag 28 maart 2014 13:21:00(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Eerst geschreven door: Boe Ga naar gequote bericht
Als verbetering, stop met heel dat schrijven. Ik vind het helemaal niks.
Komt mede door de schrijfstijl maar ook door de arrogantie.
Dit is dus MIJN mening.


Schrijfstijl en arrogantie?

Nu moet je me dat toch even uitleggen.

Mijn schrijfstijl niet mooi vinden kan inderdaad jou persoonlijke mening zijn. En die respecteer ik zeker.

Arrogantie begrijp ik dan weer helemaal niets van.

Ik zet letterlijk tot in detail op papier wat ik beleef. Ik beweer niets, en kraak ook niets van een ander af. Waarom is het arrogant? Het is puur mijn passie wat op papier staat.

Like

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 28 maart 2014 14:50:29(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Doorzetten wordt beloond!
whitey  
#11 Gepost : vrijdag 28 maart 2014 14:02:05(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: thimon Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Boe Ga naar gequote bericht
Als verbetering, stop met heel dat schrijven. Ik vind het helemaal niks.
Komt mede door de schrijfstijl maar ook door de arrogantie.
Dit is dus MIJN mening.


Schrijfstijl en arrogantie?

Nu moet je me dat toch even uitleggen.





Vind ik verdorie ook.........dat hij dat moet uitleggen hé!

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Michael Horn  
#12 Gepost : zondag 30 maart 2014 00:28:14(UTC)
Michael Horn


20 ponder

Lid sinds: 4-6-2012(UTC)
Berichten: 307

Bedankjes: 2 keer
Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
Eerst geschreven door: Boe Ga naar gequote bericht
Als verbetering, stop met heel dat schrijven. Ik vind het helemaal niks.
Komt mede door de schrijfstijl maar ook door de arrogantie.
Dit is dus MIJN mening.


Dit moet wel 1 van de naarste posts zijn op dit forum, lodelijk 'bedankt' je ook nog.

Het is echt diep triest dat er op dit niveau met een ander om gegaan moet worden.

Ik ben een groot fan van Thimon zijn verhalen, klopt ze gaan tot detail maar dat ervaar ik juist erg prettig, ik leef me helemaal in en soms heb ik bijna het idee dat ik er zelf bij ben. Het doel van schrijven is een ander vermaken, in dit geval de ervaring overbrengen en dat doet Thimon erg goed.

Zijn verhaal 'de kleurplaat' heeft anders genoeg cadeau gegeven toch? Hier kan iedereen erg veel mee lijkt mij dus ik vind niet dat hij weinig weggeeft.
Thimon weet gelukkig al dat ik een groot fan ben en erg geniet van zijn verhalen!



Thimon blijf vooral zo doorgaan, onkruid heb je overal!
thanks Michael Horn is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
whitey op 30-3-2014(UTC), thimon op 30-3-2014(UTC)
bertkamp  
#13 Gepost : zondag 30 maart 2014 00:56:31(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Thimon gebruikt nog al vaak "alles op je bordje laten voorschotelen" (hij bedoelt 'alles voorkauwen' ) maar hij vergeet dat hij zelf nog maar net te groot is voor een servet maar nog te klein voor een tafellaken.
Vandaar 'arrogantie'.
Denk ik.
Op zijn schrijfstijl heb ik niets aan te merken, en hij kan Nederlands schrijven zonder al te veel fauten Blij

Thimon, ga zo door, jij komt er wel.

Bewerkt door de gebruiker zondag 30 maart 2014 00:57:03(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

thanks bertkamp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
thimon op 30-3-2014(UTC)
Michael Horn  
#14 Gepost : zondag 30 maart 2014 01:17:39(UTC)
Michael Horn


20 ponder

Lid sinds: 4-6-2012(UTC)
Berichten: 307

Bedankjes: 2 keer
Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
Eerst geschreven door: bertkamp Ga naar gequote bericht
Thimon gebruikt nog al vaak "alles op je bordje laten voorschotelen" (hij bedoelt 'alles voorkauwen' ) maar hij vergeet dat hij zelf nog maar net te groot is voor een servet maar nog te klein voor een tafellaken.
Vandaar 'arrogantie'.
Denk ik.
Op zijn schrijfstijl heb ik niets aan te merken, en hij kan Nederlands schrijven zonder al te veel fauten Blij

Thimon, ga zo door, jij komt er wel.



Maar wie is er al wel een tafellaken dan en wie 'is er al wel' dan?

Begrijp me niet verkeerd maar waar gaat het over.
Deze man geniet van zijn hobby en deelt dit op een plezierige manier, hij is totaal niet arrogant!
l-o-r-e-n-z-o  
#15 Gepost : zondag 30 maart 2014 09:21:44(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Ik ben nu geen geen fan van Thimon schrijfstijl ik vindt dat het aanleunt tegen de stijl van danau ik daar ben ik ook geen fan van.
Maar om het arrogant te noemen dat ZEKER NIET , en als er mensen commentaar op geven dan moeten ze misschien zelf eens wat deftigs proberen te schrijver zullen ze wel merken dat het niet zo eenvoudig is.
Thimon schrijf jij maar rustig verder ookal lees ik het niet er zijn genoeg leden die het wel lezen met plezier.Like
MVG Lorenzo
thanks l-o-r-e-n-z-o is 1x bedankt voor deze nuttige post.
thimon op 30-3-2014(UTC)
thimon  
#16 Gepost : zondag 30 maart 2014 12:52:23(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Eerst geschreven door: bertkamp Ga naar gequote bericht
Thimon gebruikt nog al vaak "alles op je bordje laten voorschotelen" (hij bedoelt 'alles voorkauwen' ) maar hij vergeet dat hij zelf nog maar net te groot is voor een servet maar nog te klein voor een tafellaken.
Vandaar 'arrogantie'.
Denk ik.
Op zijn schrijfstijl heb ik niets aan te merken, en hij kan Nederlands schrijven zonder al te veel fauten Blij

Thimon, ga zo door, jij komt er wel.


Bedankt voor je reactie Bert! Dit kan ik zeer waarderen. Blij Leerzaam voor mij! Blijb

Doorzetten wordt beloond!
thimon  
#17 Gepost : zondag 30 maart 2014 12:54:34(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Ga naar gequote bericht
Ik ben nu geen geen fan van Thimon schrijfstijl ik vindt dat het aanleunt tegen de stijl van danau ik daar ben ik ook geen fan van.
Maar om het arrogant te noemen dat ZEKER NIET , en als er mensen commentaar op geven dan moeten ze misschien zelf eens wat deftigs proberen te schrijver zullen ze wel merken dat het niet zo eenvoudig is.
Thimon schrijf jij maar rustig verder ookal lees ik het niet er zijn genoeg leden die het wel lezen met plezier.Like
MVG Lorenzo



Dankjewel Voor je eerlijke mening Lorenzo! En voor je positieve reactie op wat ik schrijf.

Blijb
Doorzetten wordt beloond!
Roywrt1984  
#18 Gepost : dinsdag 1 april 2014 09:40:53(UTC)
Roywrt1984


10 ponder

Lid sinds: 28-6-2012(UTC)
Berichten: 85

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Thimon,

Ga lekker door met schrijven kerel, ik lees je verhalen i.i.g. graag.
De een kan zich in de verhalen van jou vinden en vind het leuk, echter de een niet.
Like
thanks Roywrt1984 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
thimon op 4-4-2014(UTC)
leen  
#19 Gepost : dinsdag 1 april 2014 09:47:02(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Eerst geschreven door: thimon Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Boe Ga naar gequote bericht
Als verbetering, stop met heel dat schrijven. Ik vind het helemaal niks.
Komt mede door de schrijfstijl maar ook door de arrogantie.
Dit is dus MIJN mening.


Schrijfstijl en arrogantie?

Nu moet je me dat toch even uitleggen.

Mijn schrijfstijl niet mooi vinden kan inderdaad jou persoonlijke mening zijn. En die respecteer ik zeker.

Arrogantie begrijp ik dan weer helemaal niets van.

Ik zet letterlijk tot in detail op papier wat ik beleef. Ik beweer niets, en kraak ook niets van een ander af. Waarom is het arrogant? Het is puur mijn passie wat op papier staat.

Like



Ach, maak je niet druk Thimon! Waarom? Als je achter de naam het woord "geroep" plaatst zegt dat meer dan voldoende.

Wat mijn mening is : ik heb het niet zo op artikelen op hoofdpagina's. Waarom? Omdat er geen vervolg mogelijk is zoals hier op het forum wel het geval is. Ik vind dat (veel) prettiger, maar ook nuttiger.

Ik snap het wel, omdat aan de rechterkant van het artikel de sponsorlogo's staan (de schoorsteen moet ook roken).
JustMoes  
#20 Gepost : woensdag 2 april 2014 10:53:49(UTC)
JustMoes


10 ponder

Lid sinds: 10-6-2013(UTC)
Berichten: 99

Bedankjes: 4 keer
Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
Thimon,

Ik lees je berichten altijd met plezier. Ik vind het netjes geschreven.

Ik reageer nooit omdat ik dan verplicht ben om in te loggen met facebook. Ik heb zelf wel facebook maar dit gebruik ik eigenlijk alleen om verjaardags-evenementjes te organiseren.

Stop niet met schrijven omdat er een aantal mensen zijn die het niet leuk vinden, ik vind nu.nl ook niet leuk en die stoppen toch ook niet?

Misschien is het wel leuk om een subforum(iets meer in het oog als 'Over artikelen' te hebben waar de moderators berichten op aan kunnen maken waar wij gebruikers dan weer kunnen reageren en discussiëren over dat artikel. Er is dan bijvoorbeeld één topic voor alle riviergeweld blogs, en één topic voor alle tussen zwijgen en gillen blogs etc.

Nick
thanks JustMoes is 1x bedankt voor deze nuttige post.
thimon op 4-4-2014(UTC)
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.