25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
2de vis van het jaar en al direct een ferme [img= ]wvlgm[/img]
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Afgelopen twee nachten een prachtige rivierspiegel gevangen. De vis meet 104 cm en is 18,2 kilo. Bewerkt door de gebruiker zondag 13 april 2014 11:20:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
De vissen vallen zomaar uit de bomen bij u met de PV down2earth lijn? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey De vissen vallen zomaar uit de bomen bij u met de PV down2earth lijn? Hahhaha, was dat maar waar Whitey! Ik moet er hard voor werken hoor. Nee toevallig is deze vis gewoon gevangen aan 0,40 subline van Korda. b |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Flo 2de vis van het jaar en al direct een ferme [img= ]wvlgm[/img] Inderdaad en met een mooie flapper |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
@flo, Mooie gave schub!
@Thimon, Dat is een mooie markante spiegel, echt een gaaf beest!
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
peter servais is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ook weer 1 nachtje gemaakt. Ik zat al komen er vrijdag middag meer vissers bij links en rechts van mij. Ik dacht nou dat zal niet veel meer worden omdat ik gewoon dicht gevist werd. tegen het schemer aan beaasde ik mijn rigs weer met mijn favo Bol Asian garlic na het uitvaren van de rigs rondom elke hengel nog wat bollen gestrooid Nu was het afwachten. later die avond zag ik 2x een karper rollen op de stek van mijn middelste hengel. Om 0:45 ging die hengel ook af Na een flink gevecht omdat ik 10 m uit de kant lag kreeg ik hem op de mat. Het was een oude bekende van me helaas is die flink beschadigd onderbek was een stuk smaller zijkanten volledig weggescheurd ook had hij een bult aan de zijkant (laten vallen?) de weger bleef hangen op 16,7kg |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Het blijft een prachtige bak Ron, serieuze flapper ook! |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-2-2014(UTC) Berichten: 29 Locatie: Hendrik Ido Ambacht Bedankjes: 5 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Nou mannen, mijn eerste dagje vissen zit er ook weer op. Afgelopen zondag wezen vissen op een putje hier in de buurt. Was weer even kijken wat ik moet aanvullen na de laatste trip.
Gelukkig wist ik nog een leuk visje te pakken van ca. 6kg. De kop is eraf en heb de smaak weer te pakken.
@Thimon: zeer mooie spiegel. Proficiat |
Ooit.....dat is wat we allemaal denken |
Truehobbies is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Truehobbies Nou mannen, mijn eerste dagje vissen zit er ook weer op. Afgelopen zondag wezen vissen op een putje hier in de buurt. Was weer even kijken wat ik moet aanvullen na de laatste trip.
Gelukkig wist ik nog een leuk visje te pakken van ca. 6kg. De kop is eraf en heb de smaak weer te pakken.
@Thimon: zeer mooie spiegel. Proficiat Dankjewel b |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hier mijn vangst(geen mooie foto) Calvincarp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Pr spiegel: 36 pond Pr schub: 24 pond
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik ben gelukkig ook van de nul af. Ik mocht vanmiddag deze spiegel begroeten |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-2-2014(UTC) Berichten: 29 Locatie: Hendrik Ido Ambacht Bedankjes: 5 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mn maatje en ik zijn gisteren even een avondje wezen knallen op een lokale put hier. Liep storm, 1e vis al binnen 10 minuten aan de haak.
Was weer ouderwets vissen op de put haha. Uiteindelijk rond de 10 vissen weten te landen. |
Ooit.....dat is wat we allemaal denken |
|
|
|
|
Aan mijn hengels was het ook weer raak. Wederom een prachtige vis. Het gaat top! thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: thimon Aan mijn hengels was het ook weer raak. Wederom een prachtige vis. Het gaat top!
Jij bent een karpermagneet!! toppie! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Heb heerlijk een paar uurtjes zitten vissen met de feeder en 7 karpertjes gevangen |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
|
Zoals Whitey het zo mooi kan zeggen! ''Kwam er zomaar weer eentje uit de lucht vallen'' Dit keer wederom een prachtige spiegel van 14,7 kilo. thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: thimon Zoals Whitey het zo mooi kan zeggen! ''Kwam er zomaar weer eentje uit de lucht vallen'' Dit keer wederom een prachtige spiegel van 14,7 kilo. Verdorie en deze keer niet uit een boom, ik wil ook een dergelijke (karper)-magneet!! b |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
mooi schubbenpatroon en kleur Thimon. Bedoel de karper he hahaha
wel een aparte bouw heeft die spiegel |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
Ron van Houtum is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
De kop is er bij ons af sinds gisteren (tussen de hagelbuien door). Maar nog belangrijker voor ons is dat we ondanks de hagelstenen ons uitstekend vermaakt hebben (is namelijk ons hoofddoel). Bewerkt door de gebruiker maandag 24 maart 2014 18:36:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.