45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dat is echt prachtvis Thimon, een erg mooi schubbenpatroon, wel een bijzondere bouw, maar weer 1 om in te lijsten. Komt deze ook weer van je rivierstek af? @Leen, dat is toch wel de essentie van het karpervissen , het is erg leuk om dan ook nog eens niet zonder lege handen naar huis te gaan. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: peter servais Dat is echt prachtvis Thimon, een erg mooi schubbenpatroon, wel een bijzondere bouw, maar weer 1 om in te lijsten. Komt deze ook weer van je rivierstek af? @Leen, dat is toch wel de essentie van het karpervissen , het is erg leuk om dan ook nog eens niet zonder lege handen naar huis te gaan. Peter bedankt voor je compliment en bewondering! Deze vis komt indd van mijn rivierstek. Over een tijdje is hij te zien inclusief verhaal in een deel van mijn column Riviergeweld. Groeten! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Mooie Vissen heren. Ik heb helaas nog geen vis op de mat gehad. Maar ga ervan uit dat dat vanzelf komt. Mocht het zaterdag niet gebeuren dan wordt het groots inslaan op de visma d |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: leen De kop is er bij ons af sinds gisteren (tussen de hagelbuien door). Maar nog belangrijker voor ons is dat we ondanks de hagelstenen ons uitstekend vermaakt hebben (is namelijk ons hoofddoel). Klein, maar fijn!, Die wordt wel groot, allebei trouwens. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
@Peter Servais, @Calvincarp: beide mooie vissen hoor, lijken wel broer en zus. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Wat een mooi schubkarpertje Leen, super! Ik viste vannacht een nachtje aan het lokale kanaal hier. Dit draaide uit op een blank. Kon het niet laten om toch nog even rond te kijken in de slootjes hier met het warme weer. En ja, daar lagen een paar mooie graskarpers. Was een kwestie van korstje erop en rustig naar de karpers toe halen. Toch nog iets gevangen! Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
Jordy Paauw is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jordy Paauw Wat een mooi schubkarpertje Leen, super!
Ik viste vannacht een nachtje aan het lokale kanaal hier. Dit draaide uit op een blank. Kon het niet laten om toch nog even rond te kijken in de slootjes hier met het warme weer. En ja, daar lagen een paar mooie graskarpers. Was een kwestie van korstje erop en rustig naar de karpers toe halen. Toch nog iets gevangen!
Mvg; Jordy Paauw De aanhouder wint, goed zo Jordy! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-3-2011(UTC) Berichten: 32
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-2-2014(UTC) Berichten: 10 Locatie: Hoogeveen Bedankjes: 4 keer
|
gevangen op 29 maart super blij mee! RicardoB heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-3-2011(UTC) Berichten: 32
|
whitey bedankt! zelf ook tevreden
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: prdx whitey bedankt! zelf ook tevreden Kheb totaal geen moeite om te geloven dat je tevreden bent, ik voel et bijna |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Vannacht mijn tweede van het jaar mogen vangen. Mooie gras! Hierbij de twee vissen: Bewerkt door de gebruiker woensdag 2 april 2014 19:59:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven ronalddehoog heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mooie vissen weer allemaal. Ga zo door! Ik ben ook weer bezig geweest nea schooltijd. Weer een mooi schubje op de korst gehaakt. Helaas ook 2 mis geslagen. Morgen weer vroeg uit van school dus snel weer proberen. Mvg; Jordy Paauw Bewerkt door de gebruiker woensdag 2 april 2014 20:00:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Geniet en drink met je maten! |
Jordy Paauw is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.