10 ponder Lid sinds: 6-3-2013(UTC) Berichten: 71
Bedankjes: 1 keer
|
Hallo mensen. Ik wil nieuwe molens aanschaffen.Nu ben ik aan het twijfelen tussen de penn affinity of de shimano ultegra 14000 xsc. Graag wil ik jullie vragen wat jullie keuze zou zijn en waarom? Andere suggesties zijn ook van harte welkom. b M.v.g Luc Hattke |
it's not just fishing........it's a way of LIfe... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik zou voor shimano gaan, gewoon omdat de kwaliteit super is. En de ultegra zich al jaren heb bewezen als een super molen . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: griend Ik zou voor shimano gaan, gewoon omdat de kwaliteit super is. En de ultegra zich al jaren heb bewezen als een super molen . Ik heb zelf de Ultegra 14000 XSC. Zijn gewoon super! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: griend Ik zou voor shimano gaan, gewoon omdat de kwaliteit super is. En de ultegra zich al jaren heb bewezen als een super molen . Ik heb zelf de Ultegra 14000 XSC. Zijn gewoon super! Thimon ik ben gaan twijfelen door jouw stukje over deze mooie molens. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik zou heel zeker Shimano kiezen! Ik vis nu zelf met de CI4-XTR-A LC, en vind die super! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 91
Bedankjes: 4 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
ik heb mijn Shimano lc verkocht en ga nu voor de ultegra 14000 XSC buitengewoon mooie molens,de nieuwe baitrunner vond ik ff te groot.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Zowel Shimano als PENN heeft topmolens! Op vlak van kwaliteit ga je dus hetzelfde zitten. Heb voor het laatst beide molens eens mogen vasthouden en vind ze allebei evenwaardig! Moest het mijn keuze zijn zou ik gaan voor de PENN affinity's vind ze persoonlijk iets mooier. In ieder geval zit je bij beide molens goed! Succes nog met je aankoop! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: griend Ik zou voor shimano gaan, gewoon omdat de kwaliteit super is. En de ultegra zich al jaren heb bewezen als een super molen . Ik heb zelf de Ultegra 14000 XSC. Zijn gewoon super! Kun je dat na 2 weken al zeggen, of molens helemaal super zijn of niet? |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik weet (bijna)zeker dat zowel Thimon als Griend de bewuste molens al uitgebreid hebben getest, of in het geval van Thimon: hij werkt in een hengelsportzaak, dus zal zijn reactie wel gebaseerd zijn op eigen ervaring of die van collega vissers. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
Eerst geschreven door: ronald308 Kun je dat na 2 weken al zeggen, of molens helemaal super zijn of niet?
mij lijkt het als je er vis op hebt gevangen dat je kan zeggen of ze super zijn, als je er alleen mee binnendraait lijkt mij dat je alleen kan zeggen dat ze lekker in de hand liggen, dit is mijn mening. met vriendelijke groet Tycho Leushuis |
CarpRespect! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Bedankt voor het compliment Shimano krijg je never nooit geen spijt van. Super sterk en lichte molens. Echt top!! Koop ze nou maar, je zult zien dat ik gelijk heb! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: ronald308 Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: griend Ik zou voor shimano gaan, gewoon omdat de kwaliteit super is. En de ultegra zich al jaren heb bewezen als een super molen . Ik heb zelf de Ultegra 14000 XSC. Zijn gewoon super! Kun je dat na 2 weken al zeggen, of molens helemaal super zijn of niet? Volgens mij heb je op mijn antwoorden altijd wel iets aan te merken of niet? Toevallig heb ik voordat ik ze kocht heel lang test gevist met die molens. Bewerkt door de gebruiker donderdag 6 februari 2014 20:56:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Ik weet (bijna)zeker dat zowel Thimon als Griend de bewuste molens al uitgebreid hebben getest, of in het geval van Thimon: hij werkt in een hengelsportzaak, dus zal zijn reactie wel gebaseerd zijn op eigen ervaring of die van collega vissers. Dat klopt Whitey . Voordat ik ze kocht had ik er al uitgebreid mee test gevist. Aan de hand daarvan het artikel geschreven. b |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: ronald308 Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: griend Ik zou voor shimano gaan, gewoon omdat de kwaliteit super is. En de ultegra zich al jaren heb bewezen als een super molen . Ik heb zelf de Ultegra 14000 XSC. Zijn gewoon super! Kun je dat na 2 weken al zeggen, of molens helemaal super zijn of niet? Volgens mij heb je op mijn antwoorden altijd wel iets aan te merken of niet? Toevallig heb ik voordat ik ze kocht heel lang test gevist met die molens. Nou niet altijd hoor ,dit viel mij mij gewoon op.Ik bedoel hoe kun je normaal gezien nou na 2 weken zeggen of iets top is en dan ook nog in de winter |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: ronald308 Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: ronald308 Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: griend Ik zou voor shimano gaan, gewoon omdat de kwaliteit super is. En de ultegra zich al jaren heb bewezen als een super molen . Ik heb zelf de Ultegra 14000 XSC. Zijn gewoon super! Kun je dat na 2 weken al zeggen, of molens helemaal super zijn of niet? Volgens mij heb je op mijn antwoorden altijd wel iets aan te merken of niet? Toevallig heb ik voordat ik ze kocht heel lang test gevist met die molens. Nou niet altijd hoor ,dit viel mij mij gewoon op.Ik bedoel hoe kun je normaal gezien nou na 2 weken zeggen of iets top is en dan ook nog in de winter Zoals ik al aangaf heb ik met de molens een tijdje test gevist voordat ik ze kocht. Ten tweede werkte ik in een hengelsportzaak waar ze dagelijks over de toonbank vlogen. En dan ten derde... ik barst van de tijd vanwege 2 parttime banen. Daarbuiten vis ik bijna alleen maar. Na een aantal dagen vissen heb je een aardige indicatie + die test visserij van hoe je materiaal bevalt. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: griend Ik zou voor shimano gaan, gewoon omdat de kwaliteit super is. En de ultegra zich al jaren heb bewezen als een super molen . Ik heb zelf de Ultegra 14000 XSC. Zijn gewoon super! Dat kon ik natuurlijk bij dit antwoord niet weten he dat je barste van de vrije tijd. En dat je er al mee ge-test-vist had |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: ronald308 Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: griend Ik zou voor shimano gaan, gewoon omdat de kwaliteit super is. En de ultegra zich al jaren heb bewezen als een super molen . Ik heb zelf de Ultegra 14000 XSC. Zijn gewoon super! Dat kon ik natuurlijk bij dit antwoord niet weten he dat je barste van de vrije tijd. En dat je er al mee ge-test-vist had Dat klopt Ronald b |
|
|
|
|
Bedankt voor de reacties mannen. Ik denk dat ik voor de shimano's kies |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Heel verstandig |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Krijg je zeker geen spijt van. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.