50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
De betere keuze!! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-3-2013(UTC) Berichten: 71
Bedankjes: 1 keer
|
Ik heb ook nog aan de fox fx11 zitten denken maar heb gehoord dat de kwaliteit van de fox molens niet echt om naar huis te schrijven is. |
it's not just fishing........it's a way of LIfe... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Nou heb ik zelf geen ervaring met de fx11 van fox, maar ik vermoed diegene waar je het van gehoord heb net zo min. Ik vermoed dat het puike machientjes zijn die fx11 molens!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Heb de FX11 op de beurs in mijn handen gehad en moet zeggen dat ze echt heel degelijk aanvoelen. Toen bv de stratos molens uitkwamen waren hier toch wel wat problemen mee, maar weet bijna zeker dat deze problemen zich niet meer voordoen bij bv de FX11 |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: dreamcatcher Heb de FX11 op de beurs in mijn handen gehad en moet zeggen dat ze echt heel degelijk aanvoelen. Toen bv de stratos molens uitkwamen waren hier toch wel wat problemen mee, maar weet bijna zeker dat deze problemen zich niet meer voordoen bij bv de FX11 Ik zou het er niet op gokken. Fox verdeeld geen goede molens. Fox is goed in andere producten. Ik zou lekker voor Shimano gaan. Heb je levenslange zekerheid. Dat gaat niet stuk! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 21 februari 2014 15:50:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Eerst geschreven door: thimon Fox is niet goed in molens maken. Want? d |
Linkloos |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Matthijs Gerrietsen Eerst geschreven door: thimon Fox is niet goed in molens maken. Want? d Ze gaan achter elkaar kapot en het zijn net koffie molens. Het rammelt en ratelt aan alle kanten. En komen vaak terug voor reparatie. Drama! |
thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-4-2013(UTC) Berichten: 66
|
Grappig thimon de fox molens komen namelijk van 1 van de gerenommeerde merken van molens vandaan. Of dacht jij dat ze ze zelf maakten. Helaas knul.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Verklaar je uitspraak eens met duidelijke feiten? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-4-2013(UTC) Berichten: 66
|
dit kun jij wss als consument niet weten. maar thimon die in een hengelsportwinkel heeft gewerkt zou dit op zn minst moeten weten.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: Boe Grappig thimon de fox molens komen namelijk van 1 van de gerenommeerde merken van molens vandaan. Of dacht jij dat ze ze zelf maakten. Helaas knul. Zoals vele spullen worden ook molens in een fabriek gemaakt. En die maakt waarschijnlijk voor vele merken de molens. En dat doen ze, en dat weet jij dan misschien niet "knul" op basis van specificaties. Ze doen precies wat hen opgedragen is. Dus als een leverancier zegt, maak de spoel van rubber, dan doen ze dat. Kan je de fabriek niet op aankijken toch. Dus als een fabrikant links en rechts wil bezuinigen op de kwaliteit van een onderdeel, dan doen ze dat. Waarom een bv. een molen-as van iets ander (e samenstelling van)materiaal? Omdat het steeds goedkoper moet. Van wie? van de consument. Of dat slim is? Jij mag het zeggen, maar wat net wel en niet niet kan "prijs/kwaliteit" is aan de leverancier.. en tja .. dan worden wel eens verkeerde (materiaal of ontwerp) keuzes gemaakt.. en ja, dan krijgen sommige daardoor een goede of een slechte naam. Maar als gebleken is dat (een deel van de) producten achteraf een te lage kwaliteit hadden.. tja dan gaat je naam naar de kl... en vaak komen leveranciers toch niet zo snel terug van eerder gemaakt keuzes. En wie merkt dat.. de consument en... de winkelier.. volgens mij zijn we hiermee weer terug bij Thimon "knul" ;-)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
van Penn krijg je ook geen spijt hoor, hahahahaha. Succes met de aanschaf van nieuwe molens |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Boe Grappig thimon de fox molens komen namelijk van 1 van de gerenommeerde merken van molens vandaan. Of dacht jij dat ze ze zelf maakten. Helaas knul. Het gaat er om. Als fox zulke molens verdeeld die qua kwaliteit en onderdelen drama zijn. Ze hun bedrijf niet echt een goede naam doen. Terwijl de rest van de fox producten gewoon erg goed zijn. Ik heb het waarschijnlijk verkeerd geformuleerd dat fox de molens zelf maakt. Dat is ook niet zo, ze komen uit een fabriek vandaan. Maar dat is van Fox niet zo slim om ze daar te laten maken.... aangezien er nogal veel problemen met die molens zijn. Dan er bij... ben ik voor jou geen knul maar gewoon Thimon. We spreken elkaar hier op het forum aan met respect. Iedereen kan eens per ongeluk iets fout formuleren. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 21 februari 2014 16:02:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Eerst geschreven door: Boe dit kun jij wss als consument niet weten. maar thimon die in een hengelsportwinkel heeft gewerkt zou dit op zn minst moeten weten. Haha, geloof me, ik weet wel hoe het hele wereldje draait achter de hengelsport! Maar voor de rest sluit ik me aan bij Thimon i.v.m. met fabriek keuze en dergelijke! |
Me...myself...and my rods! |
Jorden is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.