logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
thimon  
#21 Gepost : zaterdag 15 februari 2014 19:21:35(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
De betere keuze!! Blijb
Doorzetten wordt beloond!
L.hattke  
#22 Gepost : woensdag 19 februari 2014 10:51:18(UTC)
L.hattke

10 ponder

Bedankjes: 1 keer
Ik heb ook nog aan de fox fx11 zitten denken maar heb gehoord dat de kwaliteit van de fox molens niet echt om naar huis te schrijven is.
it's not just fishing........it's a way of LIfe...
Andre  
#23 Gepost : woensdag 19 februari 2014 16:06:47(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Nou heb ik zelf geen ervaring met de fx11 van fox, maar ik vermoed diegene waar je het van gehoord heb net zo min. Ik vermoed dat het puike machientjes zijn die fx11 molens!
dreamcatcher  
#24 Gepost : woensdag 19 februari 2014 16:45:18(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Heb de FX11 op de beurs in mijn handen gehad en moet zeggen dat ze echt heel degelijk aanvoelen. Toen bv de stratos molens uitkwamen waren hier toch wel wat problemen mee, maar weet bijna zeker dat deze problemen zich niet meer voordoen bij bv de FX11Like
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
thimon  
#25 Gepost : woensdag 19 februari 2014 18:20:04(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Eerst geschreven door: dreamcatcher Ga naar gequote bericht
Heb de FX11 op de beurs in mijn handen gehad en moet zeggen dat ze echt heel degelijk aanvoelen. Toen bv de stratos molens uitkwamen waren hier toch wel wat problemen mee, maar weet bijna zeker dat deze problemen zich niet meer voordoen bij bv de FX11Like

Ik zou het er niet op gokken. Fox verdeeld geen goede molens. Fox is goed in andere producten. Ik zou lekker voor Shimano gaan. Heb je levenslange zekerheid. Blij Dat gaat niet stuk!

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 21 februari 2014 15:50:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Matthijs Gerrietsen  
#26 Gepost : woensdag 19 februari 2014 22:19:57(UTC)
Matthijs Gerrietsen

20 ponder

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Eerst geschreven door: thimon Ga naar gequote bericht
Fox is niet goed in molens maken.

Want? Breede lachd
Linkloos
thimon  
#27 Gepost : woensdag 19 februari 2014 23:39:45(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Eerst geschreven door: Matthijs Gerrietsen Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: thimon Ga naar gequote bericht
Fox is niet goed in molens maken.

Want? Breede lachd

Ze gaan achter elkaar kapot en het zijn net koffie molens. Het rammelt en ratelt aan alle kanten. En komen vaak terug voor reparatie. Drama!

thanks thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
leen op 20-2-2014(UTC)
Boe  
#28 Gepost : donderdag 20 februari 2014 17:36:26(UTC)
Boe

10 ponder

Grappig thimon de fox molens komen namelijk van 1 van de gerenommeerde merken van molens vandaan.
Of dacht jij dat ze ze zelf maakten. Helaas knul.
Jorden  
#29 Gepost : donderdag 20 februari 2014 19:27:35(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Verklaar je uitspraak eens met duidelijke feiten?
Me...myself...and my rods!
Boe  
#30 Gepost : donderdag 20 februari 2014 19:35:20(UTC)
Boe

10 ponder

dit kun jij wss als consument niet weten. maar thimon die in een hengelsportwinkel heeft gewerkt zou dit op zn minst moeten weten.
leen  
#31 Gepost : donderdag 20 februari 2014 20:28:19(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Eerst geschreven door: Boe Ga naar gequote bericht
Grappig thimon de fox molens komen namelijk van 1 van de gerenommeerde merken van molens vandaan.

Zoals vele spullen worden ook molens in een fabriek gemaakt. En die maakt waarschijnlijk voor vele merken de molens. En dat doen ze, en dat weet jij dan misschien niet "knul" op basis van specificaties. Ze doen precies wat hen opgedragen is. Dus als een leverancier zegt, maak de spoel van rubber, dan doen ze dat. Kan je de fabriek niet op aankijken toch.

Dus als een fabrikant links en rechts wil bezuinigen op de kwaliteit van een onderdeel, dan doen ze dat. Waarom een bv. een molen-as van iets ander (e samenstelling van)materiaal? Omdat het steeds goedkoper moet. Van wie? van de consument.

Of dat slim is? Jij mag het zeggen, maar wat net wel en niet niet kan "prijs/kwaliteit" is aan de leverancier.. en tja .. dan worden wel eens verkeerde (materiaal of ontwerp) keuzes gemaakt.. en ja, dan krijgen sommige daardoor een goede of een slechte naam. Maar als gebleken is dat (een deel van de) producten achteraf een te lage kwaliteit hadden.. tja dan gaat je naam naar de kl... en vaak komen leveranciers toch niet zo snel terug van eerder gemaakt keuzes.

En wie merkt dat.. de consument en... de winkelier.. volgens mij zijn we hiermee weer terug bij Thimon "knul" ;-)

ronald kingma  
#32 Gepost : vrijdag 21 februari 2014 12:55:54(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
van Penn krijg je ook geen spijt hoor, hahahahaha. Succes met de aanschaf van nieuwe molens Like

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
thimon  
#33 Gepost : vrijdag 21 februari 2014 15:46:59(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Het gaat er om. Als fox zulke molens verdeeld die qua kwaliteit en onderdelen drama zijn. Ze hun bedrijf niet echt een goede naam doen. Terwijl de rest van de fox producten gewoon erg goed zijn.

Ik heb het waarschijnlijk verkeerd geformuleerd dat fox de molens zelf maakt. Dat is ook niet zo, ze komen uit een fabriek vandaan. Maar dat is van Fox niet zo slim om ze daar te laten maken.... aangezien er nogal veel problemen met die molens zijn. Knipoog

Dan er bij... ben ik voor jou geen knul maar gewoon Thimon. We spreken elkaar hier op het forum aan met respect. Iedereen kan eens per ongeluk iets fout formuleren. Knipoog

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 21 februari 2014 16:02:08(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jorden  
#34 Gepost : vrijdag 21 februari 2014 17:52:17(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
dit kun jij wss als consument niet weten. maar thimon die in een hengelsportwinkel heeft gewerkt zou dit op zn minst moeten weten.

Haha, geloof me, ik weet wel hoe het hele wereldje draait achter de hengelsport! Knipoog

Maar voor de rest sluit ik me aan bij Thimon i.v.m. met fabriek keuze en dergelijke!
Me...myself...and my rods!
thanks Jorden is 1x bedankt voor deze nuttige post.
thimon op 24-2-2014(UTC)
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.