15 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 103
|
Erwin schreef:Had ik ook gedaan, ik ga graag met een mooie graskarper op de foto Zal ik jou dan maar in het vervolg bellen, dan mag jij ermee poseren. Ik heb er vrijdag of zaterdag nog een paar...vermoed ik..of Ron, of ik. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha...goed idee, alleen heb ik hem zelf dan niet gevangen..... Dus dat wordt hem niet
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Vanmorgen een schub gevangen van 34 pond, samen met m'n zoontje Een nieuw PR dus.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Gefeliciteerd Edwin! Prachtige vis!! Als ik erbij was geweest had je champagne over je heen gehad Klasse!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Gefeliciteerd Edwin! Mooie vis hoor! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 103
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mooie Bak Edwin.... zo te zien brengt je zoontje je geluk, zou hem voortaan elke keer meenemen.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 835
|
bigfish gefeliciteerd!!!mooie vis hoor ik had er afgelopen nacht ook nog 2... spiegel 28,6 en 8,4 pond (drillen) stefan everts heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
hee stefan.... is er bij jou een spiegelproject geweest dit ivm die kleine speigel van jou van 8p... zo ja, dan kan je deze melden.... die 2de is een mooie bak, vooral met die grote schubben vooraan..... Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 augustus 2010 09:57:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vissen mannen. Ik hoop het weekend eindelijk weer eens te vissen na 5 en half week. Hoop op een succesje. (drillen) (karper) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Had nog twee dikke beren van een pondje of 10 a 12 op de pen............ Schubje op de mat is van een wilde grashapper van het weekend ervoor, Staat in juli maar hoort eigenlijk hier omdat het na 12ven was kwam ik te laat achter haha. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Penvissen is zo gaaf :-) jammer dat de plek waar dat een beetje kan op mijn water helemaal dicht zit met water planten Ging gisteren nog ff voeren op m'n favo stek voor vanmiddag en had gelijk de hengels nog maar ff uitgelegd. Ving er een van 25,5 pond Hopen dat z'm maatjes er vandaag ook zitten. Had camera niet bij is er dus eentje via m'n gsm met een erg slechte camera er in Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 augustus 2010 11:02:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
mooie bak weer Edwin.... zo te zien had je jouw geluksbrenger( je zoon) ook weer mee..... ben ook weer ff wezen pennen..... de karpers waren actief en had 2 kleine karpertjes van 12 en 14 pond binnen 15 minuten en daarna viel alles weer doodsstil..... geen karper meer te bekennen... |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hennie Bodde schreef:jawsmiley Ik ben niet zo van de grashappers, maar deze van 12 kg was idd geen straf. De uitdrukking was meer een toevalstreffer van het moment van afdrukken. Had alleen niet veel betere foto's. Vandaar Dat krijg je met die verrekte vismaten die geen foto's kunnen maken hè? :-"
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2010(UTC) Berichten: 50 Locatie: Drachten
|
Ben afgelopen nacht nog even weg geweest. Leuke vis van 15 pond gevangen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie foto's hoor! ziet er goed uit
|
|
|
|
|
Vanavond mn nieuwe penhengel ingewijd..
Een schubje van n pondje of 11 a 12 gevangen. Hengel is perfect! goede actie!
foto volgt later... |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Gisteravond mn penhengel kunnen testen.. 1e vis op deze hengel en nu al verkocht aan deze hengel. Klein visje maar wat n sport.. Super |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
mooi op de pen tim ik ga het morgen weer proberen ! |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.