CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Het is weer augustus, hoeveel (karper) zal deze maand opleveren? Op mijn teller staan er voor deze maand al weer 2. Wederom weer geen super biggen (16 en 12 pond), maar wie het kleine niet eert is het grote niet weert. Gaan van de week eens een paar nachtjes pakken op ander water om de grote jongens proberen te pakken. ps: Carpfeeling gefeliciteerd met jullie 'verjaardag', dat er nog vele jaartjes mogen volgen. Bewerkt door de gebruiker maandag 2 augustus 2010 02:09:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Voorlopig staat de tellet op O. Sessie volgt deze week, indien het weer het toelaat.. Geen zin om te zitten vissen onder de gietende regen.. |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Had net op de eerste van deze maand een grassie op de mat......... |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Waarom kijk je niet blij Hennie..... Is een mooie vis hoor=d>
|
|
|
|
|
jawsmiley Ik ben niet zo van de grashappers, maar deze van 12 kg was idd geen straf. De uitdrukking was meer een toevalstreffer van het moment van afdrukken. Had alleen niet veel betere foto's. Vandaar |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha...ik heb er ook altijd wel een paar foto's bij zitten, waarvan het lijkt of mij het één en ander dwars zit....lucky shot. Misschien wel leuk voor een topic bij Theekransje...je meest belachelijke visfoto's.... Hahaha.. Ik voel een idee opkomen
|
|
|
|
|
Je bedoeld dit soort shots, wanneer de vis ff niet wil meewerken bijvoorbeeld? Hahahaha...........zelfde vis, maar dan in een andere positie.......gaah |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
lekker een nachtje met me zoon gevist... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
jammer dat de 2e foto niet zo heel mooi is, maar ach voor een jochie van 8 heeft hij het prima gedaan... hier hij zelf ook maar op de plaat...mijn grote makker.. Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Prachtig Frank dat je zo je hobby kan delen met je zoon!
|
|
|
|
|
Erg gaaf Frank! Mooie foto voor aan de muur!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Vette foto's Frank! Zeker van je zoon! Supergaaf! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Mooie foto's. Ga het vannacht ook eens proberen, ook samen met m'n zoon van 8 :-) De spullen staan al klaar, nog effe wachten tot m'n vrouw de auto thuis aflevert.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2010(UTC) Berichten: 50 Locatie: Drachten
|
Na een nacht zitten, om 10:05 toch nog een 'kleine' maar zeer welkome beloning! Nog wel een leuk verhaal om erbij te vertellen. We hebben de hele nacht door allemaal brasemruns gehad, geen gehaakte vissen. Maar toen ik s'ochtends vroeg 1 hengel binnen draaide, hing er een brasemoog aan de haak!! Dit heb ik nog nooit meegemaakt en liever wil ik dat ook niet weer meemaken :S! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 3 augustus 2010 23:54:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 103
|
Ik had vanaaf tijdens een korte priksessie deze smeerlap an de haak. Miss Snottebel. En ik zei nog, geen grassers...en juist dan vang je ze. Wederom 1 van de kleinere op dit water. Vanmiddag na het spotten van wat grote vis gauw de hengels gehaald, en na 45min lag deze stinkerd op de mat. |
|
|
|
|
|
Is toch een mooie vis Patrick?
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Is toch een mooie vis Patrick? ja me vismaat was erg blij en jaloers, die vist sinds ene maand weer, na een stop van zon 11jr, en die wil graag een metervis...Had m liever op zijn hengel gezien, k heb niks met grassers. Maar goed, op dit specifieke water is elke vis meegenomen, zitten maar zon 60 a 70visjes op. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Je gaat er wel mee op de foto dus ik proef wel een beetje trots.... |
The Baits |
|
|
|
|
Jeroen L schreef:Je gaat er wel mee op de foto dus ik proef wel een beetje trots.... heb ik de foto gemaakt? Van mij hoefde de foto niet, me maat wou het graag. |
|
|
|
|
|
Had ik ook gedaan, ik ga graag met een mooie graskarper op de foto
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.