CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
timvanzanten schreef:@ Luuk: niets tegen KWO of hun pakket maar onlangs opende je nog een topic hier op CF waarin je vroeg om gratis endtackle materiaal. Nu ben ik de laatste die iets te zeggen heeft over je geld maar had je niet beter daarin kunnen investeren? Zie het niet als een aanval maar meer als een tip!
Ergens kan ik me hierin vinden maar ik denk dat hij en veel andere (waaronder ik) heel veel plezier gaan hebben uit dit pakket en voor deze prijs. Tevens koop je voor 25 euro niet zoveel end tackle is mijn ervaring.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Michael Horn schreef:Tevens koop je voor 25 euro niet zoveel end tackle is mijn ervaring. Nee, maar ipv gratis krijgen kun je die 25euro (of een deel daarvan) ook aan mensen geven als blijk voor dank. Bijvoorbeeld je krijgt voor 50euro endtackle en je stuurd een bosje bloemen voor de beste man zijn vrouw. oid. Maarja allemaal achteraf lullen. Veel plezier met je Pakket jongen, 25euro is zeker niet duur! |
|
|
|
|
|
PatricS schreef:Michael Horn schreef:Tevens koop je voor 25 euro niet zoveel end tackle is mijn ervaring. Nee, maar ipv gratis krijgen kun je die 25euro (of een deel daarvan) ook aan mensen geven als blijk voor dank. Bijvoorbeeld je krijgt voor 50euro endtackle en je stuurd een bosje bloemen voor de beste man zijn vrouw. oid. Maarja allemaal achteraf lullen. Veel plezier met je Pakket jongen, 25euro is zeker niet duur! oke daar kan ik me volledig in vinden! Ik begrijp de frustratie ook wel.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Luuk; netjes dat je hem hebt gehad! Veel plezier ermee!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ging voor mijn vader een trakker armo mkII met winterskin halen voor 300 |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-7-2011(UTC) Berichten: 148
|
timvanzanten schreef:@ Luuk: niets tegen KWO of hun pakket maar onlangs opende je nog een topic hier op CF waarin je vroeg om gratis endtackle materiaal. Nu ben ik de laatste die iets te zeggen heeft over je geld maar had je niet beter daarin kunnen investeren? Zie het niet als een aanval maar meer als een tip!
Volgens mij is dit dan een hele goede aankoop van m geweest. Als je t pakket ziet zit er onderlijn en leader materiaal in waar hij in de winkel al meer dan 25 euro voor moet betalen. Zie de rest dus maar als bonus.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
vandaag naar fauna hengelsport geweest en nam mee : fox stalker plus pod en 2 solar achtersteunen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Nieuwwe Hengels, Molens en hangers. Fox warrior s full cork. Daiwa Crosscast 5000 LD Black label hangertjes. Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-2-2013(UTC) Berichten: 64
Bedankjes: 1 keer
|
Sjoerd Stins schreef:vandaag naar fauna hengelsport geweest en nam mee : fox stalker plus pod en 2 solar achtersteunen Ai en ik had hem net te koop staan hier op het forum solar achtersteunen ga je je zeker niet betreuren ! |
Live, Love, Laugh, Life |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
een galaxy tab 3........ geen gezeul meer met me laptop maar lekker dit ding in de tas en gaan (Y) |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
3x Daiwa Windcast x
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
Jordy Paauw schreef:Nieuwwe Hengels, Molens en hangers. Fox warrior s full cork. Daiwa Crosscast 5000 LD Black label hangertjes. Mvg; Jordy Paauw Nice! ik ben ook van plan om die molens te kopen, wat vind je van ze?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Dit weekend de eerste erop gedrild en ja, zoals je van Daiwa verwacht werkt het echt allemaal perfect. Hele fijne slip en haalt goed krachtig binnen. Is dan wel het instap model maar zeker een keigoede molen! Een dikke aanrader.
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
Jordy Paauw schreef:Dit weekend de eerste erop gedrild en ja, zoals je van Daiwa verwacht werkt het echt allemaal perfect. Hele fijne slip en haalt goed krachtig binnen. Is dan wel het instap model maar zeker een keigoede molen! Een dikke aanrader.
Mvg; Jordy Paauw okee top! ik neem deze zeker in overweging
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
2,5 kilo Robin RedGarlic /Crushies van Martin SB en ondanks de ranzige geur toch 1 visje gevangen |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-10-2013(UTC) Berichten: 39 Locatie: Enschede Bedankjes: 3 keer
|
Een 2e Okuma Opti Drag odb 150.
|
PB 2015: 33 pondjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
NICE, Ik was niet naar de winkel maar heb via Facebook een WileyX bril gewonnen las ik net b Met dank aan de sponsoren van het WCC en de prijsvraag die Ardy Veldkamp op facebook had staan. Bewerkt door de gebruiker donderdag 10 oktober 2013 16:37:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
nice, gefeliciteerd
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
kicke bril!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.