CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Een baarshengel van Spro. Volgende week komt m'n Stradic CI4+ binnen. Jij mij nu wel begijp? Ikke wone nog niet sjo lang in Nedderlant. d Bewerkt door de gebruiker zondag 8 december 2013 09:18:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Owh daarom ikke niet begrijp. Is nie karper maar vis met stekel d |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 215
|
Eindelijk een wrap voor mn Tempest Air... Lang leve een warme tent en een warme slaapzak! gr SF
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Vet!! Wat een gaaf ding toch!! Ga je veel plezier aan beleven. Vooral nu.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Taska toploodjes van 14 gr. En een nieuwe trakker tent. De oude was een jaar of 9 oud en aan vervanging toe. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-7-2012(UTC) Berichten: 4
Bedankjes: 1 keer
|
vandaag weer een wens uit laten komen, een Nash SS4 wideboy mag de volgend keer mee op jacht naar de karper. net weer even gelegen en ik heb er een vismaat bij, dat is zeker.
de ss4 (model 2013)is op dit moment in de aanbieding in Utrecht en Vucht
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik ging naar Depoorter en bracht mee : 2 x Fox Ranger xts 3.00 lb full cork, en 2 DaiwaRegal Zbr Bewerkt door de gebruiker zondag 12 januari 2014 10:42:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Deze week alweer wat centjes naar de hengelsportzaak gebracht.
Voor mij wat chodmaterialen, een vergunning voor de lokale hengelsportvereniging en de eerste uitgave van 'Subsurface'. Met name die laatste ben ik erg blij mee. Wat een gaaf magazine!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 13
|
Als dit maar geen reclame voor dat magazine is
mvgr
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Gerrit,
erg jammer dat je na al die tijd nog steeds een vete voert tegen Carpfeeling. Als er, na onze vorige gesprekken, nog zaken zijn die je aan ons kwijt wilt, doe dat dan per e-mail. Dan heeft de rest er immers geen last van.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Eerst geschreven door: Gerrit v Schalm Als dit maar geen reclame voor dat magazine is
mvgr Frank geeft gewoon aan wat voor magazine gekocht heeft. als jij iets koopt zeg je toch ook het merk erbij? en ik hoor dat er veel plaatjes in zitten dus waarschijnlijk ook iets voor mij |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mag ik vragen waar je dat tijdschrift gekocht heb Frank?
ben wel nieuwsgierig naar het blad, of het wat is |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: freaky mag ik vragen waar je dat tijdschrift gekocht heb Frank?
ben wel nieuwsgierig naar het blad, of het wat is Hengelsport Utrecht heeft sowieso nog een stapeltje liggen
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
4x Chub rvs banckstiks |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
|
vorige week een nieuwe weegschaal aan geschaft (waymaster) een jrc weight tripod en morgen ga ik een viamare 250 op halen dus dan zijn we klaar voor het nieuwe seizoen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Setje Delkim TXi + Receiver |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
ik een setje Prologic Unit voor €100,- op de kop kunnen tikken en ook deze Saber light hangers aangeschaft Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 januari 2014 16:35:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-1-2013(UTC) Berichten: 74
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
nieuw setje beetmerlders (jrc radars ds3 setje van 3+1) fleske scopex flavour (ucp) fleske garlic flavour (net goo gemaakt, heel het huis stinkt ernaar ) visolie gele en rode kleurstof glucosesiroop effe wat goo maken en morege de nieuwee beetmelders uitteste
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 117
|
wel niets om mee te vissen maar het brengt mij en mijn visgrief wel waar ik wil d VW Caddy Edition 30 Kurt Breugelmans heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.