35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Goedendag,
Welke lijn is er goed en betaalbaar zag bij henk koster een mooie lijn van fox, iemand hier ervaring mee??
groeten jerry |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-7-2010(UTC) Berichten: 6
|
|
|
|
|
|
Gaat om de volgende lijn had wel makkelijk geweest om deze gelijk mee te posten Klik Hier |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Jerry schreef:Gaat om de volgende lijn had wel makkelijk geweest om deze gelijk mee te posten Klik Hier Mooi lijntje kinkt minder als de technium van shimano |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik gebruik deze maar dan de 0.30 variant Climax vislijn (klik hier) mijn 0.30 versie heeft zich bewezen sterker te zijn dan de nieuwe sufix 0,35 camoulijn En een mooie prijs |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
heb nu ook technicum maar daar sta ik telkens krullen er uit te trekken en dat is irritant. |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
ik vis nu met adrena lijn van korda lijkt wel een prima lijn op zich is schuur bestendig en is kij zachts en zit weinig rek op vergleken met andere lijnen |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Kijk anders even naar de Nieuwe SUBline van Korda, de lijnen van Ultima of de lijnen van Povilon!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
In principe heb ik goede ervaringen met lijnen van sufix. Niet duur en prima qua kracht/schuurbestendigheid. Zelf vis ik met X-line fluocarbon maar die is duurder (40 euro per 600m ofzo)
|
|
|
|
|
Die SUBline ziet er ook goed uit en goeie verhalen over gehoord. Zal het eens vragen in de winkel. Wat is nu tevens een beetje een gangbare dikte?? |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
tja, voor mij 28mm tot 30mm.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik vis momenteel met de Climax trophy carp line. Qua rek, kinken en schuurbestendigheid bevalt me deze minstens zo goed als de Technium. |
Linkloos |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Had ook technicum op mn molens.. Wat een drama! Heb nu een jaartje Berkley Big Game Carp Gold 0,32mm erop zitten en dit werkt voor mij prima! keuze uit 0,27, 0,32 en 0,36 diktes en trekkracht.. Klos van 1000 mtr kost 16,95. Bewerkt door de gebruiker woensdag 21 juli 2010 15:01:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
probeer de climax soft en strong eens bevalt mij zeer goed en 6000m voor 35 euro kan je geen bult voor vallen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
dat is idd niet duur Ron! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Ik denk dat veel problemen met krullende lijnen te danken zijn aan een te volle spoel en/of het verkeerd volspoelen van de spoel. Erger nog is het als je je lijn in de winkel op laat spoelen. De enige juiste manier vind je hier: http://www.carpfeeling.c...ntent.aspx?ContentID=483Dus altijd de klos lijn met het etiket naar boven en de hengeltop er recht boven. |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
|
het zat er al op toen ik ze kocht 2de hands toch binnenkort jarig en weet nog geen cadeautje dus dan dat maar he... |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-7-2010(UTC) Berichten: 6
|
Ik gebruik al een tijd de terry eustace pro gold.
Heb me maar meteen 3 bulkspoelen gekocht,zo goed vind ik deze lijn. Ik vis op de rivier en ik vind deze lijn erg slijtvast en is sterk op de knopen.
Als ik vast zit trek ik meestal de haak recht in plaats van de lijn kapot.
mvg Ruben
|
|
|
|
|
ik heb de andere versie gehad clear pro of zoiets is zeker sterk tenminste dat dacht ik totdat de karpers in de lelies zwommen en knak daar ging het zooitje
maar Ruben vervang jij je haken wel anders vang je niets :-" :-"
En niet meer op msn trouwens? |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-7-2010(UTC) Berichten: 6
|
Ron
De clear pro is idd een iets mindere lijn als de pro gold,wereld van verschil.
Bij elke witvis of als ik vast zit vervang ik mijn onderlijn.
Zit nog maar zeer zelden op msn,heb er nog maar weinig te zoeken.
Gegroet
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.